Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Lurtz @ 24.02.07, 15.01) 53672
Denne patchen gir priests the siste jævla trykket ned i gjørma med en massiv nerf av den eneste spellen som gjorde at vi i det hele tatt kunne gjøre Arena. Prayer of mending får 20 sekunder cooldown, noe som gjør den svakere enn Power word shield, så nå er det typ 1 purge/dispel så dør vi om 5 sekunder.
Denne nerfen alene er game breaking for oss, ingen som har over 50 i IQ vil ha priests med i Arena nå.

I tillegg så blir både Vampiric embrace og Silent resolve nerfet (ingen threat reduction på shadow spells mer på silent resolve). Det var vel for imba at shadow faktisk kunne brukes i PvE og ta opp en spot.

Jævla møkka devs, sparker klasser som allerede ligger nede.

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...08053&sid=1

Den posten sier egentlig det blizzard fortjener å høre på den måte de fortjener å høre det på.
[/b]
Og der fikk dere blizzard sitt svar:

Error: Topic deleted.

Man begynner faktisk å lure. Kanskje det er de nye devsa som fucker, siden så og si hele det orginale teamet slutta for å starte et eget selskap.

Hva skrev blizz?

Det jeg lurer på, hvor mange av de orginale blizz wow teamet har sluttet siden wow startet? Og f.eks StarCraft? Jeg lurer seriøst på om det ikke er mer av de orginale teamet igjen.

Det orginale dev. teamet bak wow har sluttet. Dette var folka som jobba på Warcraft 2 og 3. Lenge siden jeg leste om det, men de slutta fordi målet ikke lenger var å lage det beste MMOet, men en pengemaskin, noe de klarte fort. Personlig kommer jeg neppe til å prøve noe de hoster opp, om det ikke er virkelig bra.
Å hoppe av og starte for seg selv, og etterlate et prosjekt som har så sinnsykt mye ubrukt potensiale er i mine øyne helt latterlig.

Selv synes jeg spillet var perfekt før Deathcoil remaken, som snudde warlock klassen på hodet. Da var pvp såpass perfekt balansert som det får blitt i mine øyne, bortsett fra bugs som man såklart må ha fikset.
Husk at laddersystem og ranked battles var lovet med releasen av WoW.

Duke: Svaret var at de sletta topicet. :p
Og siden du spiller Mage, duke. Kan du foreslå en firebuild som funker i pvp og pve? Må nesten ha clearcasting og aggro reduce (fire), lurer på hva som faktisk funker best av Arcane power med +spelldmg talentene eller full fire (40 eller 41 fire), men så har jeg også lyst på blazing speed. Synd jeg ikke satte meg inn i det nye magetreet.

I det siste har jeg startet to nye chars. En lock med herbalism+alchemy. Hva skal jeg ta på min mage?
Har prøvd mining+blacksmithing og har skinning+leatherworking på en annen char, men han er på en stygg neger server så han bryr vi oss ikke om.

Poenget mitt er å finne et profession som både er nytt, gøy og samtidig litt nyttig.

Any suggestion?

EagleJin

Bear Necessity
Professions:
Nytt(ig): Jewelcrafting
Gøy: feil spill :s

Gey: Engineering.

Er det ditt endelige svar?

For å gjøre noe klart så har jeg ikke TBC. :)
Og det trenger ikke å være så forbanna gøy. Men noe som kan være nyttig da?

Passer ikke tailoring bra til Mage?

Bah, har sittet en stund på 65 nå... Hakke hatt noe særlig tid til levling nå i ferien. Får håpe at dette forandrer seg nå denne uken, vil bli 70.

Jeg fikk også epic mount:D
Rundt juletide prøvde jeg å slutte, og sendte da vekk alt gullet mitt, så jeg måtte starte heelt på nytt nå når jeg begynte igjen for en drøy uke siden. Går rimelig greit å få gull i outlands da.