Den sosiale World of Warcraft-tråden

Men den flyr jo ikke fortere fordet.
 
Derfor er det nesten alltid raskere å fly med flying mount, selvom den er 60% ^^
 
Jah, ivertfall i områder som Netherstorm og Shadowmoon Valley, hvor enten du må ta store omveier eller riskiere å bli dazed og dø med ground mount. Gleder meg til epic flying, om jeg noen gang gidder. :p
 
Yay, første runnet i Kharazan i dag, Attumen down hvertfall, de andre var litt slemme, spesielt maiden. Hadde vi hatt en priest til hadde Moroes vært død også:sukk:
 
hartailoring på 240 og enchanting på 215
ja tailoring hjelper :)
men, noen som vet om viss jeg bare disenchanter fremover, og legger materialer i banken,
vill jeg da få skill fra disenchanting etter hvert?

btw kjøpte en slik lilla fugl i dag (mount)
har fortsatt 30 guld igjen etetr spell trening og mounten :) heldigvis var jeg revered med silvermoon :)

Maximum : nice, synd du ikke fikk tatt den Bossen, det er i outland right?
 
Det er ikke i outland nei, Khazaran ligger i deadwind pass... Og sånn btw så tror jeg ikke du får noe særlig mer skill av a disenchante gear når du har 200 og oppover...
 
Vi er på Nightbane nå, siste bossen i Karazhan, er egentlig ikke så alt for vannskelig så lenge folk bruker huet. Eneste som er dritt er summoningquesten egentlig, heroic ditt og datt -_-
 
Dobbelpost! Hiyoo.

Uansett. Noen som har lyst til å poste en grei warrior lvling build? Tenkte på å gå fury til lvl 40, så skaffe meg en grei 2h og gå MS build.
 
Skaff deg en av whirlwind våpena på level 30, og gå arms helt til 70.
Det som er kjipt med fury er at du trenger bra utstyr til å få det til å funke.
Og det har du som regel ikke når du levler.
Frem til level 30 er det vel egentlig uvesentlig..bare gå oppover i arms treet. Improved overpower etc er fine greier.
 
Jeg gikk DW fury frem til... 40-ish, men så fikk jeg en pen 2H Morgaines might eller.noog senere X'caliboar, og vurderer å respevve til MS-build. Gikk bra å lvle med DW Fury iallefall.
 
Husker jeg prøvde å lvle med dw.

Missmisssmisssmisssmisssdodgeoverpowerparryparrymissmsissmisssmisssmiss

Er ikke så kult med 24% missrate + weaponskill som kan suxe
 
Når jeg levla warrioren kjørte jeg DW fra level 20 til 30, men med bare 5 poenger i Fury treet (crit). Ingenting i det treet som hjelper på skaden før tier 3, så bruk whatever opp til 30, så kjører du Whilwind Axe frem til 43 så kan du ta Executioneers øksa. Da burde du ha nokså høy skade for din level et godt stykke opp mot 70. Så sant du skaffer deg nye våpen så ofte du kan.

Helt enkelt; gi en lang faen i Fury treet, alt du trenger er critten fra tier 1.