Den sosiale World of Warcraft-tråden

Joda, det er noe som kan fungere relativt greit, hvorfor ikke slenge på et par Crusaders også? Jeg vil si det er begrenset hvor mye man gidder å twinke en karakter man skal spille over et par dager played. Så fort han treffer 60 er de øksene helt ubrukelige, og et godt 2h våpen har ikke ekstremt mye mindre dps.
 
Eivind : jeg sitter å vurderer to firebuilds selv, er så sinnsyk usikker .. men prøver å gå en av disse:

http://www.wowhead.com/?talent=kf0VZxgMzfcIkeRt0h

Jeg kunne tatt 4 poeng i magic a. men tok heller pyroblast/blastwave/dragonbreath, noe moro må du ha, denne her bør funke dritbra pve messig.

http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzxIziZxgMzf00o

arcane/fire .. mister elemental p. i frost men pytt pytt, en del mindre critts og bruker magearmor for å regene mana, med den andre builden bruker jeg iallefall moltenfury og master og elements for å få mana.

En av magene våre har nådd + 980 dmg med denne builden, jo .. vi er på siste boss på karazthan, satser på å få han ned til uka, PvP guild ftw. ;D

Alså, jeg vet ikke hvem av disse to jeg vil ha PVE messig .. irriterer vettet av meg, Ekstra +200dmg og + 50% critt mot en del + critt og noe mindre dmg. -.-
 
SITAT(Karl @ 05.03.07, 19.07) 55265
Når jeg levla warrioren kjørte jeg DW fra level 20 til 30, men med bare 5 poenger i Fury treet (crit). Ingenting i det treet som hjelper på skaden før tier 3, så bruk whatever opp til 30, så kjører du Whilwind Axe frem til 43 så kan du ta Executioneers øksa. Da burde du ha nokså høy skade for din level et godt stykke opp mot 70. Så sant du skaffer deg nye våpen så ofte du kan.

Helt enkelt; gi en lang faen i Fury treet, alt du trenger er critten fra tier 1.
[/b]

Jeg kjørte heller stor stygg 2hander med MS frem til lvl 50, hvor jeg da bytta til DW Fury, og jeg må si det gikk myyyye fortere med DW Fury.

Det kjipe er at DW Fury suger mot 2 eller flere targets, 2hand MS er ekstremt bra når du får en add, og i Outland er det jo gjerne enn add rundt hvert hjørne.
 
FACK blizz som nerfet frostnova !

For første gang i hele mitt wow liv så er det første gang jeg faktisk vurderer å ta en lengre pause og vente til warhammer eller no .. jeg mener, aldri intented? yeeehhaa right .. er vel derfor folk tok frostbolt + coc combo for to år siden og i mage review så tok de til og med å buffet shatter til all type skade og ikke bare frost, jeg forventer seriøst at de testet shatter grundig da, men neei da. .. som vanlig velger de det billigste og nerfer hele frost-treet, og han tseric er så latterlig idiot at jeg må le " because mages two-hit killed people with icelance" ... yeeah .. 1700 + 1700 om jeg var heldig, og tingen er at vår class er mest sårbare for castingtime etter denne jævla stanimabuffen, jeg fant en geeeeenial post om dette her, men nå er wow EU forumet nede, så linker den etterpå.
 
Hunter er den klassen som ligger dårligst ann for tiden i pvp, det er det ingen tvil om :p

I pve er det priests, mages får en nerf ja, muligens er den fortjent, jeg vet ikke. Men noe burde gjøres med warriors synes nå jeg.
 
SITAT(Duke @ 05.03.07, 21.09) 55288
FACK blizz som nerfet frostnova !

For første gang i hele mitt wow liv så er det første gang jeg faktisk vurderer å ta en lengre pause og vente til warhammer eller no .. jeg mener, aldri intented? yeeehhaa right .. er vel derfor folk tok frostbolt + coc combo for to år siden og i mage review så tok de til og med å buffet shatter til all type skade og ikke bare frost, jeg forventer seriøst at de testet shatter grundig da, men neei da. .. som vanlig velger de det billigste og nerfer hele frost-treet, og han tseric er så latterlig idiot at jeg må le " because mages two-hit killed people with icelance" ... yeeah .. 1700 + 1700 om jeg var heldig, og tingen er at vår class er mest sårbare for castingtime etter denne jævla stanimabuffen, jeg fant en geeeeenial post om dette her, men nå er wow EU forumet nede, så linker den etterpå.
[/b]
Ok, her har du 2 alternativer.
Tror du "shatter" betyr
a ) masse crit fra flygene baller
B ) at en ting går i stykker.
 
Du vet jo ingenting da, driter i som faen hva det betyr .. fakta faen er at spillestilen mages har hatt i halvannet år er GONE.
 
Alså, jeg har IGJEN FUCKUING KNUST det jævla keyboardet, ok .. jeg gir så faen at jeg har trouble med sinnet mitt men nå er jeg så fucking rasende .. og det over et jævla spill og whinende folk og blizz som totalt er uduglige!

FUCKING stealth nerf til å starte med ... vi fant det ut selv ... og etter massiv whining på forumet, blizz hadde for faen ikke noen intensjoner å si noe til oss.
VAR ALDRI INTENTED? VI HAR GJORT DET I TO ÅR OG DERE BUFFET JO SHATTER IFJOR SLIK AT VI KUNNE GJØRE DET MED ALLE SPELLS.

Q u o t e:
Mages


* Increased the chance Frozen effects are broken when the target is critically struck by a spell.



*This note was unintentionally left out of the patch notes but is now properly listed.





YEEEEEEEEEEEAH , right !



Tingen er at nå er molten fury IALLEFALL useless i PvP what so evher, oi! den crittet 90 i skade, bang !
I group PvP .. ALL SKADE fjerner frost nova, MS, EN DOT, ALL CRITT fra alle skader se her .. DEN FUCKING stanimabuffen gjør at vi uten tvil går tilbake hardt i PvP, det der var det eneste vi hadde som kunne redde oss.. SNAKKER IKKE OM ICE LANCE, men om frost nova.

FAEN as! Jeg har lyst å bli voldelig ! SÅ sinna/skuffet er jeg.

FAEN er så sinna at jeg stikker fra pcen, stikker ut en tur å kjøper noe mat ! NÅR DET FITTE forumet til EU er tilbake så linker jeg han duden som har skrevet så jævla mye sant og bra om dette her .. FY FAEN !
 
Akuratt sånn jeg følte det da enrage og sweeping strikes ble nerfa i..1.7?
Jævlig kjipt når det skjer.
Blizzard gikk ut å sa at de så på warrior klassen om "balanced" patchen før. Så tok de vekk 15% dmg i pvp.

Aldri kult å bli tatt i ræva av storebror
 
Duke: Jeg kan ærlig talt si at jeg har aldri spillt mage til noe høyere enn lvl 20, og har derfor ingen form for innsyn i sakens kjerne, men jeg kan derimot si at jeg vet delvis hva du gjennomgår og virkelig føler med deg i denne saken.

De fleste av oss har minst en gang blitt skampult på det verste av Blizz, grunnet alt fra "balansering" i spillet til generelt dårlig kundeservice, og jeg for min del begynner ganske så lei.

Men hva denne saken gjelder, så er det eneste jeg kan si, grunnet min manglende innsikt, at jeg kanskje ikke deler dine meninger, men derimot forsvarer og støtter jeg din grunn til å være sint.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det er altså bare én ting å gjøre: Dinge 70 som frost mage før patchen og så respecce til 3 minute mage eller noe... :(
 
Internet-rage, du er ikke den eneste Duke. =D
 
Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Vi har tries på Nightbane, vi nærmer oss. Så må vi bytte priest fordi vår orginale må gå, han er en av de beste priestene jeg har sett i wow, bortsett fra Lurtz.
Så får vi inn en kødd som joina guilden rund BC launch. Første han gjør etter vi har buffa er å pulle bossen uten at raidet var klart.

De fleste hadde flasks timer på 10-15 min, så det betydde at vi må poppe enda en flask, + en del pots, jeg bruker 3-4 pots per seriøst try, så det blir ikke billig.
Uansett, raidet klikker i vinkel, med meg i spisses. Jeg snakker sjeldent på VT, og da er det mest kort for å informere, men nå lot jeg fyren virkelig høre hva jeg syntes om udugeligheten hans. Raidet var selvfølgelig enig, og svaret hans i raidchat er "go cry emokids". Så sier jeg til leadern vår at han skal ut av raidet, ellers stikker jeg og roguen (irl venn av meg), vi to er så og si de beste dpserne i guilden, så uten oss får de ikke nightbane ned.

Ender med at guildmastern vår som vanlig oppfører seg som en pyse og begynner å bable om at han var "unlucky" og at det kan skje alle osv. Nå kan jeg være enig i det, men det er holdningen til fyren som gjorde meg virkelig forbanna.
Så jeg og kompisen min starta så og si en walkout, så og si alle hardcore raiderne lefta og ingen kommer tilbake før priesten er ute av guilden. Det beste er at faren til guildmastern vår faktisk spiller aktivt i guilden, og er helt enig med oss, så han ble med.

Nå er det enten; slutte med wow for godt, starte en ny guild, eller rerolle og spille som casual. Huffameg

Btw:
 
"Increased the chance Frozen effects are broken when the target is critically struck by a spell."

Hvor mye % sjanse er det for å breake den nå? Man klarer vel fint å ta en safe frostbolt (med imp c-s) og ice lance rett etter hverandre fremdeles i patchen? :)