Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Duke @ 14.04.07, 05.01) 61064
Samt locks om jeg forstod det riktig?
[/b]
Locks ble da ikke nevneverdig buffa? Det meste var bare litt fiksing.

SITAT
Warlocks
- "Amplify Curse": This ability is now consumed correctly by a
"Curse of Doom" casting.
- "Create Healthstone": These abilities will now be sorted in rank
order in your spellbook.
- "Create Spellstone": These abilities will now be sorted in rank order
in your spellbook.
- "Curse of the Elements" and "Curse of Shadow" now have a duration of
2 minutes when used on PvP targets.
- "Curse of Tongues" now has a 12 second duration when used on PvP
targets.
- "Demonic Knowledge": This ability will now work with enslaved demons.
- "Enslave Demon": The health bar and mana bar for enslaved demons will
no longer appear to go down when they become enslaved.
- Fixed some data errors that caused "Soul Leech" and "Conflagrate" to
generate more threat than intended.
- "Improved Drain Soul": This talent will no longer trigger when a
creature other than the one you are draining dies.
- "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the
Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and
no longer remove "Charm" and "Polymorph" effects.
- New art added for "Ritual of Souls" channeling focus and "Soulwell"
created by the spell.
- "Ritual of Souls" no longer consumes a "Soul Shard" when cast in
arenas.
- "Shadowfury" now properly benefits from the Intensity talent.
- "Spell Lock" (Felhunter) duration reduced to 5 seconds (rank 1) and 6
seconds (rank 2), and cooldown reduced to 24 seconds.
- "Soulwell" now plays a sound and visual effect when you create a
"Healthstone" through using it.
- "Soul Link": Adjusted tooltip to explain that the damage transferred
to the pet cannot be prevented. The functionality remains unchanged.
This ability will now work with enslaved demons.
- "Unholy Power": The tooltip has been corrected to indicate it works
with the Imp's "Firebolt".[/b]
Eneste nevneverdige er Shadowfury ble fiksa i forhold til andre talents og Soul Link fiksen.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Gleder meg til den nye mutilate animasjonen. Så male UD versjonen, det var en dobbel saksemanøver som startet bak ved hoftene og endte med en dolk i hver side av motstanderens nakke. <3
 
SITAT
Here's the undead rogue one:

http://img.photobucket.com/albums/v503/iko/mutilate.jpg

You lunge forward with both daggers thrust out in front of you.

It's not a very good shot I know. But it gives you an idea.

The thing is, most of the time you still get the plain old one handed animation. The new animation seems to require you to be perfectly still, and if you swing right before or just after mutilate, the animation doesn't play.
[/b]
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Mutilate animasjonen er bugget som et faens helvete. Ofte blir den avbrutt av en autoswing eller poison proc (poison procs trigger en casting animasjon og har gjort det så lenge jeg kan huske og jeg hater det så jævlig mye og vil ha det til helvete vekk fra spillet). Hvis mutilate er det som tar livet av motstanderen din blir det ganske enkelt ikke spilt av noen animasjon, og figuren din bare står der.
 
Har noen oversikt over de siste endringe fra karazthan loot etc? Noen fra guilden hevder også at beste blå 70 har blitt noe nerfet, men det jeg hører at både tier5 og random epics blir buffet.

*whine over CS og iceblock*
 
Syntes hverken CS eller Iceblock-nerfen er så ille. Det er ofte jeg finner meg ikke brukende Iceblock én eneste gang i Arena, og overlever like greit hele kampen. Counterspell-"nerfen" er heller ikke så ille i mine øyner.

Uansett, jeg har et spørsmål om Resilience. Hvordan fungerer det? Se for deg dette.

--- Jeg, mage, med, la oss si, 60 resilience. (15 resilience = ".38% chance to reduce crit and .76% reduced damage from criticals.") Da ville jeg endt opp med -1.52% chance to crit reduced og 3.04% crit damage reduced.
--- Min motstander, warrior, med konstant 30% critrate.

Vil det si, at med mine 60 resilience, så har warrioren 28.50~% sjanse til å critte på meg, eller vil det si at når han først critter, som da blir en slags 100% hit/cirt på meg, så har jeg 1.52% sjanse av 100% til å "resiste"/dodge/whatever hans crit? o_o Om det er sistnevnte, så er Resilience mer eller mindre ubrukelig i mine øyner. Err.. vel. Noen som veit?
 
Jaja... Da har jeg dinga 60 omsider. MEN jeg er nå ute etter epic mount og det er faen meg dyrt for en som ikke har peiling på hvordan han skal skaffe akkurat 332 g. Og det at jeg vil prøve å lvle minst mulig slik at jeg ikke havner på lvl 65 med mount.
 
Alså .. resiliance er jo helt genialt, og er jo enkelt matte er det ikke? + 22 crittrating + 22 resiliance = 0

Og eh .. iceblock nerfen er ille i arena, var jo en grunn til at dem nerfet det fra ingensted, overlever du uten iceblock? I alle dager, ekke en gang uten at jeg må iceblocke, men vet a faen om du er en low ratet 2v2team arcane/firespecc som møter crap team, mitt team er over 2k så jeg må passe meg, men heldigvis kommer en nye rank av icebarrier så om det ikke blir purget til helvete så kanskje jeg overlever litt mer.

Og angående CS, selv en ape fatter at de to ekstra sekundene med lockout er mer viktig enn -4 sec mindre cooldown i arena, 2 sek er livsviktig.


En ny ting, jeg hører at at 2v2 og 3v3 blir 10% boostet opp, jeg har 2148 standing på 2v2, 2048 på 3v3 og 1979 på 5v5, da må jeg starte å satse iallefall på 3v3 også.

Det ene teamet vårt i guilden har nå fullt gladiatorsett, mitt team mangler enda to deler, (tok arenastaffen først av alt)

Edit 2 : Han ene shadowpriesten i guilden har faen meg 2.352 rating i både 2v2 og 3v3, åssen i helvete er det mulig! :s Ligger på 5 plass på vårt battlerealm, HYYYL .. armory bugger noe så jævlig, henger seg .. finner ikke side blabla
 
Jeg er low rated foreløpig. Nei, jeg klarer meg som regel med en Iceblock. Her nede på 1700~ går kampene så fort over at det som regel bare er tid og nødvendighet for én.

Jeg forstår at de 2 ekstra sekundene med spellock er viktigere, ja, men jeg syntes i bunn og grunn ikke den er SÅ ille. Forresten så snakker jeg ikke om Arena alene, men spillet generelt, da, vanlig BGs og PvE. Men jo, for deg som driver hardcore Arena kan jeg godt forstå at det er.. bad.

Åssen 2v2-team har du? Mage og..? Enda en ting, om du/dere møter to warlocks med Imp. HS og vanlig HS, hva pokker gjør dere? Affliction Locks elns?

På tide å stacke opp med Gladiator-pieces dog, skaffet shoulderne i dag. Får vel skaffe meg et PvP gear og et PvE gear. /: Hrmz.
 
2v2 meg og en Prep-rogue. Er så sinnsykt mye burstdamage at det er helt vannvittig i 2v2, er elemental ned til combustion men må trolig respecce ned til icebarrier elemental etter patch.

Sant, nerfen er for arena, i bgs (som jeg også gamer mye på av en eller annen merkelig grunn) så ekke CS nerfen så ille, iceblock fortsatt litt bad.

Resiliance mener jeg er undervurdert som sagt, med molten armor så har jeg jo -10% critt mot meg mot meele (fitterogues brenn)

Edit: Jeg bannet, er det imot de nye reglene? Har ikke settet meg inn i det enda, får jeg advarsel nå? :('

Edit 2 : Lurtz skryter av at jeg tok feil når det gjald resiliance :mad:
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det er fortsatt deilig med litt resilience da. Skulle ønske jeg klarte å skaffe meg rent stamina, resilience og armor cloth gear...