Den sosiale World of Warcraft-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
hade bra naturen kaller :)

Barene du snakker om er nok CT bars, kan lastes ned med hele ct_addon pakka eller alene.

Tenkte jeg skulle si det, men siden han var level 60 håper jeg virkelig han hadde skjønt det allerede. :p

Det er vel litt sært å klare å fylle opp alle orginal barene i wow med spells man bruker da:p

Du er klar over at du har 40 bars i spillet orginalt right?
Si meg, åssen er det du spiller?

Jeg vet at folk liker å laste ned bar addons, men det er som regl for å få ting mer oversiktlig, siden man kan flytte rundt på layouten, hvertfall med bongos som er en ypperlig addon...

Vel. Når jeg spilte aktivt på Magen min husker jeg å ha over 30 aktive binds. Nå er ikke jeg no mouseclicker heller. Men skal man unngå casualstempel i wow, ihvertfall i pvp, må du nok ha en del binds til trinkets, macroer og andre items.

Det er jo helt klart, har selv hatt mye binds på mainen min, riktig nok ikke så mange... men det skal da holde med de 40+ du har fra før av:p

Og som level 60 er det vel begrenset med hvor mye forskjellig man behøver...

Joa. Kommer mye ann på klasse også.

ja, det går nøyaktig nå har kansje 4 ruter igjen ledig, men det kommer jo nye spells og, og det er jo ofte jeg må bytte mellom trinket's og item og slik, hadde vert kjekkt med 8 ruter till så hadde det vert mere oversiktlig og perfekt :)

Blir fort en del til mount, pots, trinkets, mat, drikke, ost. Og er man Engineer har man også sånn 3 trinkets og 2 bomber osv. Jeg kommer glætt til å fylle opp alt når jeg får 375 i engineering. :(

Gjett. :eek: Få litt spenning.