Den sosiale World of Warcraft-tråden

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Desverre ser de ikke ut som kuer.

Savner litt WoW jeg, faar se om jeg ikke faar levlet Wurriarhen litt naar jeg faar meg stabilt internet hjemme. Blir sikkert en del rumpedask fra froeken, men men det klarer man.

Imponerende Crizpy, vi fikk 3v3 rating opp på 2123 men vi tapte faktisk 6 strake og datt ned til 2038, HYYYYYYYYYYL! Er så irriterende, "la oss ta en til" siden vi møtte mange av de samme teamsa, vi undervurderte dem og gikk crap.

Men 2v2 og 3v3 har blit boostet opp med 10%?? Da kan jeg satse mer på 3v3 og 2v2 i og med at jeg takler egentlig ikke 5v5, si hva dere vil, men locks er så sinnsykt imba.

Fra vår server så kvaliserte to 5v5 teams seg til videre ladder turneringen, som sagt .. serveren vår var den beste PvE EUserveren for vel .. litt under et år tilbake, nå er den om ikke en av de aller verste(alliancesiden er enda brukbare, men horde er crap), men herregud å sinnsykt mange PvP folk, vi har Cyclone battleground og 1 ,3,4,5 5v5 er fra stormscale, noe samme med 2v2 og 3v3.

Vet, har hatt en del "1 til a" "ok bare en til, så gir vi oss" "taper vi denne, er det kvelden"

Men i 3vs3 har det gått overraskende bra.
Starta for seriøst forige uke, tror ikke vi har tapt en kamp.

5vs5 er mye mer balansert, har ikke mer enn 2019 der nå. Har snusa på 2150, men har tapt mye i det siste pga. en paladin som slutta å spille.

2vs2 er søppel.

Imponerende 5v5 as, jeg har lack of team siden de aller beste i guilden dichet meg, dettet mye ned på 5v5 , ligger på 1875 :(

2v2 synes jeg at det er ikke sååå ubalansert som folk skal ha det til, det jeg derimot hater med arena er warlocks, jævla fitteorkan og blade edge arena som fucker opp blinken min, gg med å mekke et arenamabb der hvor man ikke kan blinke.

3v3 er det største problemet for meg warlocks, de gjør bare så sinnsykt stor skade iallefall med felguard og felpuppy så får jeg jo spellock, eter jo buffsa mine (bang molten armor borte samtidig som en meele kommer mot meg) Jeg gruer meg til iceblock nerfen i og med at det enda ikke har skjedd en gang uten at jeg må iceblocke innen 30 sec, må respecce litt, fjerne combustion og mye mindre firepower og gå ned til icebarrier ( som sikkert blirt fort dispellet purged etc)

Counterspell nerfen er også ille i arena, men det er en annen sak, er SÅÅÅ irriterende når jeg får CS en healer etc så løper de rundt f.eks de pilæene i nagrad, jeg håper det nye arenamappet blir bedre, men jeg ser fram til når jeg får fullt gear, har jo forsåvidt absolutt alt pvp rewards, tror jeg burdte klare ca 300 resiliance når jeg er ferdig. :D

Men er jo grusom PvE aktiv (blir exalted i kara imorgen) etc så får ikke fokusert så mye på PvP som før, men vi var jo tidligere nr1 PvP guild som farmet honour i evighter, nå er vi mer Pve. :(

Jepp samma dritet her.
Guilden vår var "kjent" for å eie epixxx premades, med grønt utstyr.
Så gikk vi over til pve og eide det meste på veldig kort tid, men de tidligere pvp folka synes ikke pve var så gøy..så vi mista folk, rekruterte nye, etc etc og brått var det veldig få igjen som var gode i pvp :<

Wow far fetere før, selv om det gamle pvp systemet sugde balle.

Ja du også as, vi var det verste underdogPvP teamet for halvannet-to år siden og folk hatet jo oss og mente at vi ikke var et PvP guild i og med at vi bare kjørte WSG, jeg var den ENESTE i guilden som kjørte coops med det andre PvP teamet, samt det tredje som kom, var en sinnsyk voldsom ordkrig mellom oss, jeg husker den uka vi var på TG og han ene arrogante lederen for det andre som faktisk hadde planer om å bli på r14 hele tiden. :confused:

Anyway, den uka så lagget stormscale mye, så vi i min guild tok 1,2,3 5,6,7,8,9,10 plassen og det andre pvp teamet klødde seg i hodet og GAV OPP, uken føre hadde de plaget oss, siden da har vi dominert PvP sammen med et nytt PvP team som ble oppløst forrige uke (dessverre) de sa at det var ikke noe vits å ha en guild å gjøre arena med pluss pve framskrittet var ikke bar nok.

http://img349.imageshack.us/my.php?image=guildrz2.jpg

Ahh, gode minner, Yoshii som er på plass 20 var eks-warlord, men vi måtte kicke han da han skjelte ut alle i guilden og var så sinnsyk kravstor. Der er jeg på 15 plass. :confused: Han kua vår hjalp en god del flere for å få våre ranks, så han var warlord i 4-5-6 uker, lol.

Edit : Vi startet også med bad gear, men mitt største minne var når vi møtte PvP teamet til alliance i WSG, eller .. vi kom inn på stillingen 2-0 til alliance, og de hadde sinnsyk lineup, det andre warlord teamet hadde gitt opp og leavet, vi komm inn og 15 min senere vant vi 3-2, det ble den STØRSTE krangelen på stormscale forumet i flere måned der hvor de mente hvor sinnsyk flaks vi hadde, men tingen var at vi var så sinnsyk sterke wsg i forhold til ab, selv om vi ble gode etterhvert på AB. Han guildlederen vår har over 2100 i både 2v2,3v3 og 5v5.

Ahh gode gamle tider, til og med den dag idag (oftest på bg-weekends) så har vi f.eks wsg-raids i flere timer og vi jubler når vi møter andre coops spessielt fra vår egen server, jeg elsker å møte andre coops fordi det er så .. jevnt. :D
Vi var også det eneste farming-pvp-teamet som nektet å leave når vi møtte andre, vi skulle bli og lære oss, det andre teamet quittet fordi de ville farme maks honour.
Det første jeg gjorde når jeg fikk ranken min var å ta en lengre pause, var så sinnsyk sliten as. :S

husker etpar ganger når jeg ble med noen rimelig gode teams i WSG. ledet 2-0 rimelig fort, så satt de 9 man i flaggrommet, og sendte en prep. rogue hvert 5. min for å ta flagget, sprinte, preparation, sprinte, og møte en healer halvveis. Gaawd.

Du glemte [Free Action Potion] å gud som vi farmed sånne pots, invisibilty pots og invulinabar (eller åssen enn det skrives pots) da kunne du sende en druid med immun mot meele for 6 sec med flagget, men det ble nerfet til at du mistet flagged, og jeg HATER rogues med sprint som hadde den modden som gjorde at de kunne misteflagget og picce det opp igjen direkte fra vanish etc.

Pvp systemt uten cross-server battlegrounds var himmelen, sidene ble mye mer kjent, og det linket serverne sammen, alle som spilte litt mer enn vanlig ble kjent.

Husker jeg ble r11 på magen min etter et par uker med pvpsystemet, vi gadd ikke å gå lengere da man måtte opprettholde ranken på den tiden for å bruke utstyret, men faen så moro det var, og som sagt, alle kjente hverandre, man visste hvem man skulle frykte og hvem man kunne eie, ah minner.

2284 i 3vs3 nå.

"Beste" laget har over 2500..de har mest i hele verden faktisk.
Og de spiller bare klokka 5 om morran..og de forandrer på laget hele tida....så jeg anser laget vårt som nest best, selv om det er 2 lag over oss.

redigert: 2309 rating nå!

Så... Det er om å gjøre å ha flest poeng?

Hva er max, eller kommer det ann på hvor mange dere har vunnet/tapt?

Flau much? Joa.

Vurtne spilte på gamle serveren min, han er eid, og Kabuto kan vel stå for det også, siden han spilte der samtidig.

Men ja, han er vel "flink". Anngående paladinen i den filmen så hadde det vært utrolig om en mage ikke klarer å slå en paladin, likte også komentatoren som skulle ha det til å være en warrior. :p

Vurtne eide meg. :(