Ja du også as, vi var det verste underdogPvP teamet for halvannet-to år siden og folk hatet jo oss og mente at vi ikke var et PvP guild i og med at vi bare kjørte WSG, jeg var den ENESTE i guilden som kjørte coops med det andre PvP teamet, samt det tredje som kom, var en sinnsyk voldsom ordkrig mellom oss, jeg husker den uka vi var på TG og han ene arrogante lederen for det andre som faktisk hadde planer om å bli på r14 hele tiden.
Anyway, den uka så lagget stormscale mye, så vi i min guild tok 1,2,3 5,6,7,8,9,10 plassen og det andre pvp teamet klødde seg i hodet og GAV OPP, uken føre hadde de plaget oss, siden da har vi dominert PvP sammen med et nytt PvP team som ble oppløst forrige uke (dessverre) de sa at det var ikke noe vits å ha en guild å gjøre arena med pluss pve framskrittet var ikke bar nok.
http://img349.imageshack.us/my.php?image=guildrz2.jpg
Ahh, gode minner, Yoshii som er på plass 20 var eks-warlord, men vi måtte kicke han da han skjelte ut alle i guilden og var så sinnsyk kravstor. Der er jeg på 15 plass.

Han kua vår hjalp en god del flere for å få våre ranks, så han var warlord i 4-5-6 uker, lol.
Edit : Vi startet også med bad gear, men mitt største minne var når vi møtte PvP teamet til alliance i WSG, eller .. vi kom inn på stillingen 2-0 til alliance, og de hadde sinnsyk lineup, det andre warlord teamet hadde gitt opp og leavet, vi komm inn og 15 min senere vant vi 3-2, det ble den STØRSTE krangelen på stormscale forumet i flere måned der hvor de mente hvor sinnsyk flaks vi hadde, men tingen var at vi var så sinnsyk sterke wsg i forhold til ab, selv om vi ble gode etterhvert på AB. Han guildlederen vår har over 2100 i både 2v2,3v3 og 5v5.
Ahh gode gamle tider, til og med den dag idag (oftest på bg-weekends) så har vi f.eks wsg-raids i flere timer og vi jubler når vi møter andre coops spessielt fra vår egen server, jeg elsker å møte andre coops fordi det er så .. jevnt.
Vi var også det eneste farming-pvp-teamet som nektet å leave når vi møtte andre, vi skulle bli og lære oss, det andre teamet quittet fordi de ville farme maks honour.
Det første jeg gjorde når jeg fikk ranken min var å ta en lengre pause, var så sinnsyk sliten as. :S