Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det finnes tid og sted for alt, dette er ikke stedet for lange seriøse poster. Dette er stedet der spillegals WoW spillere gjør alt fra å diskutere content, talents og klasser i dybden til å svippe innom for å skrive opp det siste man har oppnådd i spillet (f.eks høy PvP rating eller ny boss nede osv).

Lurtz: Greit det, men det er forskjell på å skrive side opp og side ned med det ene og andre og på å skive en post der det står "Hehe ja, ass" det burde dere alle skjønne.

Og hvis dere begynner å grine fordi dere ikke kan skrive slike poster mer, vil jeg si det er lite håp for dene tråden i det hele tatt.

Lite håp for en tråd med 3404 poster? Syntes dette har vært en helt grei tråd med mye informativt for oss Wowere.

La nå denne tråden være, man kan umulig si at denne tråden har ødelagt for noen i utgangspunktet, selvom en del poster har vært kortfatta og informasjonsløse.

Gi deg ellers skal jeg kaste grus på deg fra annen etasje i huset mitt når du står utenfor skolen i morra!:p

Men ja, folk må oppføre seg istede for å klikke i vinkler over en post.

Ja. Det er jo ingenting å bli sur over at ledelsen ødelegger et emne som er den eneste grunnen til at en del folk faktisk henger på forumet. La emnet være så slipper dere problemet.

Skal vi snakke om unødvenige poster, så er Affable gudfaren selv i dette emnet. Kanskje det er derfor folk ikke helt respekter at du har blitt mod fordi du maste på Nicholas? Jeg har ikke noe i mot deg, noe jeg håper du vet, men du må jo selv skjønne at dette blir bare feil.

Hvis alle er kule og greie, slipper jeg og noen andre å klage på dere. Skriver dere bæsj, klager jeg, dere blir grinete, og skriver ennå mere bæsj, og vi har fått oss en ond sirkel.

Men bare fortsett som dere har nå, og dropp de små udugelige innleggene som kommer nå og da (ikke ofte), så blir alle sammen glade.

Så bare vær snille å greie, så slipper jeg og noen andre moderatorer å komme inn her og slenge med pisken.

Og det jeg mente med at det var lite håp for tråden var at det ikke er noen vits i å ha en tråd der alle inleggene baserer seg på en eller annen form for å ytre latter. Jeg sier ikke at de gjør det, men utifra reaksjonen jeg fikk da jeg sa vi måtte prøve å luke vekk de innleggene, skulle man tro jeg truet med å slette hele tråden...

Og den skolen ble lagt ned for 3 måneder siden. :p

Edit: Eivind: Kan vi ikke bare prøve å se hvordan det går, jeg skal passe på å banne deg hvis det er det du vil. Og nicholas hadde ingenting med at jeg ble mod.

Men faen, karer. Back to business!

SITAT(Affable @ 07.05.07, 18.04) 64832
Og den skolen ble lagt ned for 3 måneder siden. :p
[/b]
Do'h! Har ikke lagt merke til det jeg:p Sikkert fordi jeg står opp når barna er ferdig på skolen uansett:p

SITAT(Duke @ 07.05.07, 17.10) 64822 Under hvilket emne? Her i spillegal? Ellers må du ha misslinka, jeg kommer meg til armory, og ikke noe forumtråd.

Sånn ellers spiller jeg PvP med en lock akkurat nå, som er speccet 30/31/0 (Soul Link og Affliction). Jeg er selv mage. Deep frost. Vårt største problem for tiden er Disc Priests, som virker helt føkkings umulige å knerte. De fleste misbruker LOS i både Nagrand og Blades Edge, og gjør det dermed helt umulig å få nuket dem ned skikkelig. Argh. x.x Any ideas?

Aslak

Humanoïde, incognito
Takk, Duke, det der ser ut som et bra build. Jeg har nesten samme enh talents og resto talentsene ser bra ut.

Men hva i helvete var det crizpy skrev som var så galt?

Samme leksa hver gang noen blir utnevnt til nye moderatorer. Pisse seg inn å leke verdenspoliti med den der "så så gutter, vi fortsetter som før, MEN hvis det bli no annet tull så er det frem med pisken" tonen som Crizpy smertelig fikk erfare. La oss ligge lavt gutter til noen kommer over stormannsgalskapen så tipper jeg emnet lever videre. :)

Etter å ha snakket med diverse folk på msn er det nå klart at Spillegal har drept en av de få store diskusjonstrådene.

Nå er det vel bare xbox-emnene og de få "gamlingene" som diskuterer retrospill som står for tur? Rock on.

Runna gjennom Shattered Halls nettopp. Det tok vel en times tid. Vi(Draake og Veroxz) hadde ganske syk damage. Noe av det beste runnet jeg har gjort. :D

Btw: Damage meteret er fra ca. midten av instancen så det er ikke den endelig damagen.

Får jeg lov til å spørre hvordan Spillegal har drept de store diskusjonstrådene? jeg antar du da mener denne tråden, men kan ikke helt forstå hvordan den kan være drept om den fortsatt eksisterer?

Udød tråd - yay? :confused:

Etter det jeg forstår er det vel nå Eivind og resten av de andre som påstår at tråden er død som har drept den:D

GRATULERER GUTTA!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eivind, du kan få lov til å gråte meg en jævla elv. Sett i gang når du føler for det.

Sånn ellers var det jeg som innsatte grabben som mod for denne seksjonen, fordi jeg selv er altfor glad i World of Warcraft til å klare å moderere seksjonen; følelsene ville tatt overhånd, så glad er jeg i spillet. Sånn ellers tenkte jeg han fikk få en sjanse fordi han faktisk tok litt initiativ selv, og hadde noen tanker om å gjøre ting bedre.

De som er uenige, er mer en velkomne til å slenge meg en PM eller sju hvor jeg får høre om Affables forbrytelser. Er ikke så fantastisk overbevisende å lese om hvilke familiemedlemmer som har fått smake kjeppen og sånt, vet dere.

Uansett, oppsummering for de late: Vi ser hvordan det går, si ifra hvis det er noe dere mener ikke fungerer; til Affable i første omgang, så tar nok han tak i det. Er dere misfornøyd med noen avgjørelser, så ta kontakt med meg eller Nicholas. Og Eivind trenger å kjøpe klær i en annen farge enn svart.

SITAT(Yetipants @ 08.05.07, 19.31) 65013
Og Eivind trenger å kjøpe klær i en annen farge enn svart.
[/b]

Hadde jeg gjort det hadde det aldri skjedd noe på forumet, noen må jo klage.

Sånn ellers, Endre tok poenget. For å legge til, så er det like hyklersk som om Hitler tar staken i baken av en Rabbi som at Affable skal komme inn i tråden og be oss om å være seriøse, hence hele greia med at folk reagerte.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg skjønner bare ikke helt poenget med å moderere dette emnet noe mer enn det allerede var. Jeg trenger vel ikke å minne dere på at dette emnet er cirka dobbelt så stort og populært som hele jævla Sosial spilling subforumet ganger to.
Hva ønsker dere å oppnå? Dette emnet er så stort at det kan defineres som en sub-community på forumet der en brukergruppe ser ut til å trives jævla godt sammen, så jeg har STORE problemer med å se et problem.

Ja, jeg forstår at forumet ikke skal spammes totalt ned, men hva med å se litt på konteksten det skjer i? Er det brukere som vanligvis spammer i alle seksjoner og emner på forumet? Nei, vi poster kanskje en veldig kortfattet post i ETT jævla emne en sjelden gang. At det er et problem mens "Hva hører du på akkurat nå?" emnet fortsatt tikker og går utenfor min oppfattelseevne. Jeg har ingenting i mot det emnet, for hvis det plager meg, men andre trives med det så unngår jeg det ganske enkelt og lar de holde på i fred. Hvorfor kan vi ikke få lov til å gjøre det samme her?

Jeg tar en slik kortfattet post her og der hvis det er det som kreves for å holde folk her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh... tanken var at det ikke skulle bli helt texas her, siden en som faktisk interesserer seg for World of Warcraft skulle passe på at det ikke ble sånn helt jallatakter. Nå har det seg slik at sosial spilling-forumet fra naturens side oppfordrer til kortere innlegg enn ellers på forumet, så lenge det står noe halvveis vettugt der. Det var mest å unngå personangrep og sånt jeg hadde i tankene da jeg utnevnte Affable til mod, får jeg si.

Så hvem av dere spillegal nærder er den "beste" WoW spillern? Eller den som har minst liv av alle og har liksom 1240 lvl osv...

Hvorfor blir ikke folk som Nilo sparka på huet og ræva ut, når Crizpy kommer med en kommentar og blir kasta ut?

Å ja, sant det. Dere har noe personlig i mot Crizpy, derfor er reglene anderledes. :trollmann: