Det har jeg jo skjønt fra dag 1. Forandrer jo ikke saken at dere driver med forskjellsbehandlig til de grader, fordi dere ikke tåler trynet til enkelte, noe som er modent nok.
Spillegal moderer seg selv, som oftest. Skriker mange nok høyt nok, blir det slutt på det som ikke er godtatt.
Til syvende og sist synes jeg Affable er en ekte søting, noe jeg fortsatt håper han vet, men det forandrer ikke faktumet om at han er en av de største synderne i denne tråden, noe som egentlig ikke har mye å si, da postene enten blir slått ned på eller ignorert.
Jeg vil si at jeg vet min plass på forumet. Ja, jeg er useriøs til de grader og virker sikkert homo for mange, svaret blir buhu. Likevel bryter jeg sjeldent regler, og bidrar med det jeg kan.
Men se nå for meg at Nicholas gjør meg til moderator for, la oss si Spill og spilling-delen, som jeg er innom en gang i måneden og poster i hvert kvartal. Hvor mye autoritet ville jeg fått blant aktive medlemmer der? I tillegg er det ikke mange tråder der som faktisk har skapt sin egen medlemsgruppe og sine egne normer innenfor tråden, eneste vi vil er å la oss seile skuta vår selv, som faktisk har vært aktiv siden et halvår før WoW ble sluppet ut (Og slettet en eller to ganger av div. grunner). Ja det er et fåtall av "Hehe"-poster noen steder, men faen heller, det er det overalt.
Jeg prøver ikke å lage et helvete med vilje (dog det er morsomt), jeg prøver bare å bevare det jeg, samt mange andre, liker med spillegal.
Det er tingen, kanskje litt vannskelig å skjønne, noe jeg fult ut forstår, men la oss si at jeg skulle valse inn i GoW-tråden og be dere som spiller det skjerpe dere med "en setning"-postene, spillet jeg har spilt hele tre anledninger. Nå vet jeg at Affy har spilt wow mer enn jeg har spilt GoW, men bare bytt ut den tråden med en eller annen tråd som står deg nært her på SG, så har du en brøkdel av hva vi synes, mener og føler.
Sånn, for å prøve å kaste et seriøst lys over diskusjonen.