Den sosiale World of Warcraft-tråden

Har vel langt fra dårlig gear jeg, men har heller ikke uber gear enda. Sier bare at det ikke alltid lønner seg å skaffe seg fulle set.
 
Og det Eivind mente var at Epicene som man får i Khara er dårligere enn de blå man får i dungeons. Som vi alle vet, har blizz klart å voldta systemet med at lilla>Blått>Grønt ved å bare dele ut stats som det passer de og ikke i forhold til hvor de dropper, hva man må gjøre for å få de osv.

Så, man kan godt finne en -of the monkey sak som er minst like god som en epic fra Khara...
 
For min del så har jeg sjekket rundt etter gear og jeg sett meg ut det jeg trenger/håper skal droppe i Karazhan. Og det er mye bedre enn det gearet jeg ellers kan få, med mindre jeg blir exalted med hver jævla faction i Outland.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand


Bare Lady Vashj igjen nå. Leotheras var småpes, men lettere enn det jeg trodde faktisk. Enragen hans er bad i hvertfall, slo meg for 80 000 :D
 
SITAT(Affable @ 14.05.07, 13.49) 66059
Og det Eivind mente var at Epicene som man får i Khara er dårligere enn de blå man får i dungeons. Som vi alle vet, har blizz klart å voldta systemet med at lilla>Blått>Grønt ved å bare dele ut stats som det passer de og ikke i forhold til hvor de dropper, hva man må gjøre for å få de osv.

Så, man kan godt finne en -of the monkey sak som er minst like god som en epic fra Khara...
[/b]
Det er jo strengt tatt tull. Mye av gearet man finner i khara er bedre enn det man finner i vanlige 5mans, men mye kommer ann på hva slags stats du er ute etter og mange velger crafta gear istede. Hvis man tar ett guild som farmer khara så tviler jeg strekt på at du finner alle sammen i dungeon 3 armor. Og det er også litt av poenget Eivind kom med, gidder man ikke vise noe engasjemang med å skaffe seg bra gear før man skal inn i ett raid kan man like gjerne la være, man kommer ingenvei med folk i drittgear(hva med de som er gode spillere sier du? Vel, gode spillere stiller ikke opp med dritt).

Nå har hvertfall guilden min clearet Gruuls og Kharazan etter en hard periode i etterskjelvene av splittelsen tidligere i år.
 
Jeg vil gjerne vite hvem den "du" er ment til?
Er det meg? Eller Affable? Eller tror du at du er kul når du stiller spørsmål som du selv svarer på?
 
jeg satser på spellfire settet fra tailoring, det er ikke SÅÅÅ vanskelig å lage, må bare grinde masse fiender for forskjellige motes, og så kjøper jeg noen på AH for di pengene jeg får av å grinde :]

har lyst på battlecast eller spellstrike "set" (head og pants) og da hadde jeg hatt epic gloves, wrist, pants, head, boots, chest og mangler bare shoulder :]
men spellstrike/battlecast er o.2 % drop chance så jeg får gå for lilla hansker wrist boots og chest, + 1 honor item og resten for vere det samme, så går jeg og raider :]

jaja da trenger jeg en haug med mote of fire/primal fire :]
hvor er den beste plassen å grinde det? ... tror nord i blades edge er ganske bra :]
 
SITAT(AzMan @ 15.05.07, 02.20) 66182
Jeg vil gjerne vite hvem den "du" er ment til?
Er det meg? Eller Affable? Eller tror du at du er kul når du stiller spørsmål som du selv svarer på?
[/b]
Deg jeg sikter til når jeg prater om folk som stiller opp på raids med drittgear. Og jeg er dritkul uansett hva jeg gjør.

Og til Tigor, du har elemental platau i Nagrand der man har en go samling av alle typer elementals. Kjekt sted å grinde motes, så lenge det ikke er overcampa.
 
Nå har jeg selv bare blått gear og en grønn wrist som jeg skal erstatte med en epic bracer(mangler bare litt honor). Det er ikke noe dritt gear som du absolutt påstår, men det er heller ikke det beste du får tak for å si det sånn. :)

Nå var The Armory passe homo, men hvis du vil så er det bare å søke på jokke og under grim batol ligger jeg.
 
Nå var det ikke gearet til akkurat deg, men holdningen din jeg reagerte på, at det ikke er no vits å bruke tid på å skaffe bra gear når man bare kan gå til kharazhan å få free epics. De fleste guilder med respekt for seg selv forventer at du stiller opp med best mulig gear, enchants, gems, pots, buff food o.l når du entrer en raid instance. Før så hadde ikke en dårlig gearet person så mye å si i 40manraidsa, men nå som det er 10 og 25 så utgjør den personen mye mer av et raid og personens ferdigheter og gear spiller mye større rolle.
 
Ser det jeg skrev kom ut litt feil ja. Det jeg enkelt og greit mente var at det ikke er vits å gå for dungeon set. Jeg sa vel ikke at man burde ha dårlig gear for det, men at det ikke alltid lønner seg å gå for set gear.
Et fint eksempel er at shoulders of assasination(rogue) er bedre for meg en beastlord mantle(hunter).
Såklart burde man ha bra gear. Hvis jeg ikke hadde hatt et nogenlunde greit gear så har jeg aldri turt å spørre om å joine seriøse guilds.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
http://armory.wow-europe.com/#character-sh...amp;n=Shortmage

2v2 (som er den arenaen jeg spiller) -ratingen min suger. Da vi begynte tapte vi ca 100/170 kamper på en kveld fordi vi trodde arena poeng hadde å gjøre med kamper spilt. Nå i det siste har vi vunnet 16-4 og lignende de gangene vi har spilt. Og i morra får jeg arena gloves :)

Forøvrig er shamanen min lvl 63 <strike>om tre bar</strike> og fikk akkurat epic elefant
 
Nå syntes jeg at jeg har vært flink, har levlet fra 65 til 30% igjen til 67:D Regner med å være 70 til helga og klar for kara til neste helg:D Blir artig å raide igjen.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Noen som veit om det kommer nye arena våpen i tillegg til nytt utstyr i sesong to?
 
Er det noen som kunne tenkt seg litt selskap fra meg i ny og ne på sin server? Kunne tenkt meg noen å prate med mens jeg spiller litt..

Litt enklere, en god server?
 
Tar i betraktning å spille litt på sylvanas, siden jeg faktisk ble gitt en konto helt gratis med et par lvl 70 og 60 chars på for en liten stund siden. Vi kan prate på msn. :kos:
 

EagleJin

Bear Necessity
Dette har vært en morosam dag i WoW. Første var at jeg respeccet til BM (hunter) og eide litt i bgs. :D

Så var jeg for første gang i en high-end instance, nemlig Karazhan. Vi starta på Maiden og tok vel hun på 5 forsøk. Ble litt mye prøv og feil forsøk men gjorde ingenting for min del. Så prøvde vi oss på Opera Event men måtte si oss tapt på Romeo og Juliet.

Uansett, hadde det skikkelig kos i dag med mitt første run i en epic instance og det var roligt å sitte sammen med 7 svensker på VT'en. :D