Den sosiale World of Warcraft-tråden

Må kjøre veldig casual framover. Akkurat nå kan jeg bare spille på laptop'n min ved å leeche nettet til naboen :< I tillegg skal jeg begynne å jobbe som sivilarbeider, + en deltidsjobb for å få betalt for en ordentlig leilighet. For ikke å snakke om at jeg må lete etter en leilighet og skaffe nett der, og selvfølgelig være en del med dama.

Får se om jeg eventuellt går over til å spille socom:confrontation når det kommer ut til PS3, forutsatt at jeg har kjøpt en ps3 innen da.

I dag blir en spennende dag for meg hvertfall, skal både ta Gruul og Maghteridon, regner med at Gruul går ned rimelig fort, siden vi har han på farm, men dette blir vår første tur i til maggys lair:D Får håpe det blir no epix:D

GL HF. :D

Selv skal jeg i karazhan å plukke ned Terestian Illhoof. Og da resettes dungeon, så da tror jeg vi skal prøve å kjøre karazhan helt ut, ettersom vi i det siste har bare kjørt litt kveldsraid for finne litt ut om bossene.

Det jeg har opplevd nå i kara er pisslett, har vært med på alle bossene utenom shade, illhoof og netherspite.

Prince var latterlig enkel, det samme var nightbane, selvom prince kan være litt kødden om man er riktig uheldig med infernals.

Noen som vet om en liten addon, som bare viser Vendor Price på items? en liten sak nederst på item ruta liksom.. Synes det er greit å vite hvor mye ting blir solgt for til vendors :<

Så forbanna typisk. Akkurat når vi skal gjøre et siste forsøk på Illhoof så discer servern. :(
Dermed ble ingen drops i kveld.
Argh!!

Maggy gikk ikke ned i kveld pågrunn av dårlig setup, men gruul smakte gruus og t4 legs til meg:D Veldig flott:D

ingen attunements til Gruul eller Maggy, men ikke tro du kommer langt uten bra gear og folk som vet hvordan man spiller klassen sin:p

Vil nok anbefale folk å ha Kara på farm før man begynner å fokusere på gruuls lair.

Det kan nok være en god ide. :p

Vi starter igjen på karazhan på torsdag. Jeg føler livet midt blir spist opp av all raiding nesten hver jævla kveld og jeg har liksom nettopp starta med det. Tror jeg skal la WoW ligge litt i fred nå. :hm:

Gear til Gruul? :D

Kek! Gruul er latterlig easymode så trengs ikke sååå mye kara-gear til han, men gear til maghterion derimot trengs.

Omg Omg, jeg føler meg som en PvE'r med alt dette pve snakket, har farmet nesten 3k arenapoints til season2 arena da. *snakke litt mer PvP*

Vel altså jeg var med å drepte mauglar og gruul med blues og greens, men jeg tviler sterkt på at det går så veldig bra med 25 dårlig geara folk.

SITAT(Maximum @ 30.05.07, 19.14) 68335
men jeg tviler sterkt på at det går så veldig bra med 25 dårlig folk.
[/b]
Fix'd

Første guilden som drepte Gruul droppa Karazhan helt til gruul var død.

Er mye annet gear som man kan bruke istede for kara loot, husk at tanks krever mye hp for å tanke, det samme med magen som skal tanke i mauglar encounteret. Men jeg skal ikke påstå at gruuls lair er no vanskelig.

God mage behøver ikke å ta damage på maulgar.
Nei, du trenger faktisk ikke mye hp, bare kjøp no pots og ha lvl 70 blue gear. De tok han før nerfen sånn.

Jeg har nettopp blitt med i min gamle raidingguild igjen og har meldt meg frivillig (som én av fire mages) til å farme gear for Maulgar encounteret. Jeg spiller da, innlysende nok, mage, og lurer på hva jeg bør ha når det gjelder armor og health/mana under encounteret? Og hva skjer egentlig? (Og sånn for å gjøre det klart bare, har jeg 8,3k health ubuffed og 9k mana selfbuffed i mitt nåværende PvPgear.)

Alså, å tanke han er så hypet opp at det er skummelt, ekke noe stress i det hele tatt, vi har til og med tatt High King UTEN å ha mage som tank ( fordi dagen etter patchen så bugget det slik at det ikke gikk an å spellsteale de første 40 sek) Så vi hadde to mages : jeg og en annen spilte tennis på aggro, dvs fireball fra meg, så fra han; gjenta, så bare dpset vi han ned.

Ha minium 3/5 på arcanefocus, gjerne 5/5 og fyr løs med mye + hit, fordi spellsteal er fittedyrt og er lite kult om du resister, ta gjerne en shadowpriest i din gruppe om du føler at du ikke har mana nok, så er det bare å shoute i VT at du kan trenge en large heal når han fyrer løs en fireball.

Ville uansett ikke ha under 9k HP buffet da det er det absolutte minium, fireress gear funker ikke, men fireward funker.

Jeg har 10 200 hp ubuffet i PvP gear + 800 dmg + 30 critt ^_^ men 8k mana. D;

Pve har jeg + 1066 firedmg + 34% critt men 7k og 9k manahp :confused: