Den sosiale World of Warcraft-tråden

Faen at jeg skulle lese om alle buffsene til hunters i 2.3 nå som jeg akkurat i kveld har lagt WoW offentlig på hylla. Lefta guildet og cancelet subscription og alt.

Jaja, får se om jeg får tid til det spillet kanskje en gang i fremtiden.
 
"Quote from: Kalgan (Source)We're planning to shrink the min range on ranged attacks to reduce or eliminate the "dead zone". The only point to the dead zone was to ensure the min range on ranged weapons was enough such that ranged weapon attacks wouldn't be used while also being melee'd (at least by mobs... players have a bit of slush built in)."

Jeg reroller hunter.
 
Ja, men dette betyr vel faen ikke at hunters kan bruke ranged våpen i nærkamp i steden for melee? De fjerner deadzone der hunters ikke kunne bruke en drit, for min del som frost mage siden man nå kan bruke icelance i forhold til før der man måtte stille seg i deadzone etter frostnova og fyre av en safe 2.5s frostbolt. Pre-tbc.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Deadzone er treyardsluka mellom melee og ranged der hunters ikke kan gjøre noe. De kan ikke stå og skyte istedet for å gå i nærkamp selv om deadzonen fjernes.
 
Feral druids får Spellinterrupt og 3 sec silence på den type magi i tre sec på MAIM! halloo. og vi balance druids får fortsatt bare 0.1 sec raskere Cyclone cast... >< season 3 gloves er drit... :p
 
Jævla famous Elysia var her a, hva er det så spess med han/henne?

jeg kjenner henne via wow.eu forumet, siden vi har hatt en del uenigheter angående hvor op frostmages er mot warrior i arena etc og hvor bra cyclone/stormscale er i forhold til andre.

Men siden hun kom til servern så har hun vært hyggelig, wisperer meg av og til, spurte om jeg kunne komme på irc, så hadde vi samtale om old school pvp wow. :D

Btw, gikk opp over 100 rating i 5v5 med det nye 4 dps teamet jeg mekket, vi kjørte over 2300 rated classic 12345 teams som bare og farmet dem for mellom 28/23 nå, egentlig gikk jeg for gladiator tittel i 3v3, nå satser vi heller på 5v5.
 
Er ikke det hu som har starta en god del drama i diverse guilder på serveren?
 
http://www.wow-europe.com/support/security...tywebform3.html

Har du alt av info som trengs der, er du good to go, og får kontoen tilbake uansett, hvis ikke, sliter du litt mer. Er det en goldscammer som har tatt kontoen din har han mest sannsynlig solgt gullet og gearet ditt allerede, du kan få det tilbake av blizz, men det som suger er at du mister enchants (som i blant kan være halve gearet).
 
Fun fact, han fyren som bestemte seg for å levle til 70 uten gear, ble hacka.

Ville likt å se trynet på hackeren da han gikk inn på character screen greia, og så en naken fyr :D
 
SITAT(Crizpy @ 18.10.07, 17.36) 85958
Fun fact, han fyren som bestemte seg for å levle til 70 uten gear, ble hacka.

Ville likt å se trynet på hackeren da han gikk inn på character screen greia, og så en naken fyr :D
[/b]
mener du Gutrot? (troll warrior)


noe rart med hacking atm. så mange jeg kjenner har blitt hacket de siste ukene. akkurat som det var noe på gang :(