Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(AzMan @ 22.11.07, 19.47) 90446
Noen som har en fjern anelse når S3 kommer ? Jeg har mye honor og arena points å waste bort! :(
[/b]
Nå til uka, altså da onsdag 28. november. Har selv spart opp 5000 arena points, 75k honor (som jeg får nå i helga med Alterac Valley-weekend) og en del gull og gems som jeg skal bruke til å fikse gearet mitt. Gleder meg!


Takk Blizzard for magebuffs. <3
 
Arena points capper vel på 5k ?
Selv har jeg ikke så mye å rutte med, men har nok til 3-4 items som er etterlengtet.
Er ikke så veldig glad i honor farm, men har spart opp litt. Gleder meg til å få hunters nye melee weapon. ^_^
 
Irriterende kveld... Første dedikerte raidkvelden til archimonde og vi wiper på 13%!!!!
 
Jeg hadde en liten ide, nå som julen nærmer seg:

I fjor koste vi jo oss med julespilling her, ihvertfall noen av oss. Uansett så synes jeg det var veldig hyggelig, og har ikke noe imot om vi prøver på noe av det samme i år.

Planen ifjor var ihvertfall å starte en "alt" sammen, levle sammen og rett og slett spille sammen med spillegal-folk, siden et fåtall av oss spiller/spilte på samme server. Uansett så lurte jeg på om det var stemning for dette igjen, sånn rundt jul/romjula.
 
Kansje det, kansje det. Var uansett veldig koselig i fjor, iallefall som jeg husker. Blir litt julestemning på spillegal også da ^_^

Jeg er sikkert med, selvom jeg ikke spiller aktivt lenger :)
 
Supert, men vi trenger minst fem, ellers er det liten vits, husk at det ikke er snakk om å levle til 70 og spille dagen lang, bare å ha det gøy med low-level content, noe jeg faktisk liker best.

Selv har jeg ikke rørt wow på gud vet hvor lenge. On a sidenote: jeg skal spille alliance, kommer faktisk ikke på tale å løpe rundt i bare barrens, den kjedeligste og mest repetive sonen i spillet.
 
Ja, det må nesten bli alliance, det er forsåvidt mest koselig på lav level. Personlig kommer jeg meg fortest gjennom low levels på horde, men koser meg mest med alliance akkurat der :)
 
Fristende, men jeg er allerede drittlei spillet, samtidig som jeg raider MH og BT... Så spørs om jeg har energi til å klare å spille casual julewow i tillegg:p
 
SITAT(Eivind @ 24.11.07, 22.19) 90715
Selv har jeg ikke rørt wow på gud vet hvor lenge. On a sidenote: jeg skal spille alliance, kommer faktisk ikke på tale å løpe rundt i bare barrens, den kjedeligste og mest repetive sonen i spillet.
[/b]
Jeg har vært alliance, nevar forget! :eek:

Husk at i 2.3 som kom ut for ei uke siden så har de boosta levelinga mellom 20-60, slik at det kreves 1/3 mindre total xp for hver level pluss at du får ca 1/3 xp mer for quests. Ikke minst at de omgjorde omtrent alle elite questene om til solo quests. Det er rimelig merkbart å levle nå enn før. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Var hyggelig ifjor, og er gjerne med i år!

Tror ikke jeg sletta IdolTone, kunne jo bare spilte på samme server som ifjor? :) Men ja, jeg er nok med på litt spilling uansett, selv om jeg som mange andre egentlig ikke spiller lenger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har vel heller ikke sletta den kontoen, og jeg fikk litt lyst til å prøve meg som Warlock, sååå jeg er vel med. Bare få inn noen penger i kassa først.
 
Flotters, da slenger jeg nok opp et emne når det begynner å bli aktuellt, skal nok få slengt opp ventrilo også, i nød kan vi bruke in-game systemet, men hører lydkvaliteten blir redusert og samtidig er det delay, så ser ikke no grunn til å ikke bruke VT.
Uansett, har du tips til server, eventuellt et sted hvor det er mulig å sponse folk litt (på level 70 er 1-5G veldig lite uansett), er det bare å rope ut. Å spille på den servern vi hadde i fjor kan være mulig, men jeg har null gull på de characterne lenger og jeg tror ikke det er noen her som spiller alliance på Laughing Skull.
 
Om du føler deg gavemild nok til å gi oss litt gull har jeg ikke noe i mot det, Thomas spiller på Grim Batol sammen med Tøøz og Citan, så om de blir med stemmer jeg Grim Batol.

Men ja, vi tar det når det kommer, jeg kan uansett gi bort en gratis månede via. scroll of ressurection (rekruteringsshizzle, bare at man får en fyr til å begynne å spille igjen) til den som isåfall hjelper til (noe sikkert mange andre her også kan, dersom de blir med, da man må kjøpe en månede uansett)

Edit: Jeg kan også låne bort en konto dersom noen som ikke eier en wow-konto selv har frytkelig lyst til å være med, men du må kjøpe måneden selv.
 
Dette skulle jeg gjerne ha vært med på. Men er litt skeptisk om det blir pc og nett i jula hjemme hos muttern.
Forresten så er Grim Batol dumt for min del, siden jeg har min horde chars der. :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg spiller gjerne videre på Laughing Skull (jeg er den lateste level`eren hele verden), og foreslår at Eivind begynner å grinde med en gang, så han har masse gull til oss når vi er klare til å spille i desember B)

Ellers er jeg nok med uansett, blir en del EB Games jobbing i jula og, men spiller nok det jeg kan, koz!