Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ok, siden da over fem stykker faktisk vil være med, noe jeg ikke hadde forventet, foreslår jeg at vi prøver å øke gruppa til ti stykker. Har du en god venn som ikke er neger, (Revans venner får ikke være med, selvom han ikke vil være med) er det fult lovlig å slenge dem på toget.

Men ja, er ikke noe poeng å legge for mye krefter inn i dette akkurat nå, det eneste jeg ber dere om er å si ifra dersom dere tror dere ikke kommer til å gidde. I fjor var vi såvidt fem stykker (Meg, Nameless, Justin, Thomas og Toz om jeg husker riktig). Det eneste som er en smule kjipt er at det blir nok minimalt med PvP, da sånn som jeg oppfattet det (fra bekjente som fortsatt spiller) møter man en twink premade i 9/10 WSGs på level 19/29.

Men ja, kom med forslag osv, del tankene dine osv. jeg hater å være den eneste som tar initiativ.

(Twink = Lowlevel character som er unormalt buffet opp ved hjelp av highlevel ting/enchants
WSG = Warsong Gulch, battleground for PvP)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg kommer til å gidde, men er redd for at jeg ikke vil være tilgjengelig for spilling 24/7. Men er uansett som sagt, med.

Ja, PvP føler jeg vi kan se langt etter... Hadde jo vært krem banan, men som nevnte er low-levels BG fylt med twinker, noe som gjør det et par hakk mindre moro. La oss satse på Deadmines i første omgang! B)

Og ja, jeg tanker gjerne igjen i år! Regnet med noen skulle spørre, basert på mine amazing skills ifjor.
 
Supert, da blir det kanskje skikkelig gjort i år. Ang. klasser, så kan man spille hva man vil, priest og warrior blir nok ettertraktet, så hadde vært koz om noen tok på seg de rollene (Justin kan jo spille warrior). Ellers så spiller jeg paladin, fordi det er slemt imba på tidlige lvler.

Hihi, jeg gleder meg allerede. :elsk:
 
Hvis har lyst til å låne meg den kontoen Eivind, så har jeg veldig lyst til å bli med. Solgte Magen min for en stund siden.
Jeg betaler selvfølgelig for meg.
 
Tenkte jeg skulle teste ut priest faktisk, siden jeg igrunn aldri har spilt det:p
 
Skal nok få til det Bamsefar, da må jeg bare få funnet frem passord og sånt.
 
Jeg kunne tenkt meg å være med selv, men jeg er strengt tatt en del opptatt (når det gjelder WoW) da jeg holder på med to levelingprosjekt. Så jeg lurer på hvor mye dere regner med å spille daglig? Holder for tiden på med en 54 shadowpriest som jeg prøver å nå igjen en venn med (som er 58), og en 49 shaman som jeg levler innimellom. I tillegg kommer S3 nå på onsdag, så det blir en del arena på meg.
 
Vel, for min del vil det bli mest spilling nå i ukene før julaften, i romjulen er jeg opptatt med familie og venner, så det blir trolig lite spilling fra min side i den perioden. Før den tid har jeg dog rikelig med tid, så da blir det vel sikkert en time eller noe per dag på meg, avhengig av lekser, venner, festing, tentamen osv.

Ellers er det ikke så nøye for meg hvilken server vi spiller på, men det hadde vært koselig om vi kunne spille på the Maelstrom, for jeg har den gamle guilden min der. De kan sikkert hjelpe oss med litt forskjellig.

Hvis det er noe dere vil jeg skal fikse eller noe, så er det bare å si ifra. Jeg har rikelig med til til å gjøre hva jeg vil akkurat nå.
 
Jeg regner sikkert med å spille litt om dagen, kansje ikke hver eneste dag, men nok tid blir det nok. Avhengig av hva som skjer, og hva jeg og damen skal for noe.
 
Weee Archimonde down:D Fikk tre forsøk på teron og det endte med 22%, i morgen er han nok dau han og:D
 
Jeg vil gjerne være med på julespilling. Var jo relativt artig i fjor, til tross for litt laber aktivitet. Kan godt være warrior om det er ønskelig.
 
Faen fikk litt lyst til og bli med... Men gamecard går ut 4. desember, og spiller ikke lenger så vet ikke om jeg gidder og kjøpe nytt... :emo:
 
Siste dag før sesong 3 nå, noen som er close for å få netherdrake eller som vil få den?'
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ale&n=Dukle ^_^

Patch 2.3 endret sinnsykt mye for 4 dps i 5v5, og før vi viste ordet av det så mistet vi nesten 100 rating (Warrior speccer tier 11 aka Last stand + 2.3 trinket + Priest tier41 pain suppresion betyr at det er insanse vanskelig å få han ned) Og dessuten så er 5v5 så inaktivt, 8 min ques for å vinne 0 rating 3 ganger på rad før vi mistet 30 rating mot et 2x warrior team.

Så da satset jeg heller på å spille opp 3v3 og fikk joine for å spille meg opp til 20% og jeg fant ut, at fy helvete hunter er så insanse pain at det var vanskelig, tapte mot det samme hunter/warrior/druid teamet igjen og igjen så vi måtte ta en dags pause, dagen etterpå så specet jeg 0/0/61 og gikk ultradefensivt og da gikk det mye bedre. Skjekk winningprosenten jeg fikk. = )

For øvrig så gjør PvP guilden vår det jævla bra og vi har en del topprated folk denne sesongen, skjekk f.eks roguen vår http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...n=%C3%81smodeus


Jo forresten, tittelen betyr ikke en dritt, iallefall ikke for meg. Er bare hypp på den forpulte mounten.