Den sosiale World of Warcraft-tråden

http://www.nix.info.se/

Han heter Exog om du er hypp på å skjekke armory.

Fyren har blitt jævla glad i å briefe i Ogrimar den siste uken, snakker om å være maks heldig, nam har jo farmet BT leeenge og aldri droppet på horde side, mens alliance har drøssevis.

Jo, jeg ble gladiator som forventet :
 
Jeg ble ikke, med 2373 rating i 2v2. Rank 16. Ingen på serveren vår har fått titles. :< Høyeste noen har er Rival. Det er INGEN Duelists på hele serveren. Faen ta Blizzard, ingen feedback heller. Jaja. Har problemer med å komme meg over 1850 i 2v2 nå da som folka jeg spilte med ikke er interessert i 2v2 lengre, så jeg sitter med 3700 points (kjøpte head) som jeg ikke kan bruke.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
For en ekkel pappadalt. Håper det går den veien.
 
Slette Warlord Ku ! !! =( :sprø:

Calath: Er du Warlock eller Druid? =P .. anyway, det kommer til å bli fikset for dem som ikke fikk, ifjor så var problemet at alle fikk, i år var det mange som ikke fikk.
 
Om du fikk 2373 som mage i 2v2 så må du spille på tidenes mest fucka opp battlegroup, åssen partner hadde du?
 
Jeg spiller i tidenes mest føkka opp battlegroup, Vindication, som består av kun realms som ble sluppet ved TBC release. Spilte med rogue, og når jeg ikke var i nærheten spilte roguen med en shadowpriest i samme team.

Nå skal det sant sies at ratingen egentlig ikke var så veldig fortjent. Vi spilte opp til 2200 sånn jevnt de siste ukene, men de siste to dagene møtte vi nesten bare "win-traders", ergo folk som booster teamet sitt med et annet team de har kjøpt eller tilsvarende. En god del av dem var teams som absolutt ikke venta å møte noen som kjempa tilbake, og enda flere av dem var folk i blått LV70HWL-gear. De to siste dagene var ganske mye en cakewalk når det gjaldt rating.
 
Du dukle, jeg vurderer å begynne å kjøre 2v2 på magen så fort jeg har fått meg litt greit gear, tenker å farme litt S1 så jeg kan gå frost (Har spellfire atm). Hva slags partner kjører du ? Må finne meg en dugandes en.
 
En rogue, eller en til frost mage kanskje. Kompis av meg som spiller resto druid/rogue har tapt mot slike teams og begge de to er ganske skilla. Så en slik setup kan fungere veldig bra.
Og etter min erfaring er det også mye lettere å finne en annen greit gearet dps, i og med at de fleste healers har en god 2v2 partner.
Det er ihvertfall slik her. :)
 
Jeg hater, virkelig HATER, resto druids. De var faen meg OP som pvp healers før 2.3, og så ga blizzard dem en helvetes survivability buff. Helvete.


Rant over.
 
Hakara: Rogue/mage fram til rogue nerfen i neste patch, etter det så kan du bare gi opp å spille 2v2.

Og ja, druid pvp healing er latterlig OP sammen med god CC, men mage kan aldri ta en healer, iallefall med den latterlige anticritt talentet dem og priest fikk forrige patch.

Healing scaler bedre enn + dmg på både mana og dmg/healing og i og med at mage er den classen som scaler verst og sliter med mana så kan du glemme det.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hallo, druids trengte jo en faens buff, da. Blizzard vet jo hva de gjør, da. Da. Dara dara-da.
 

EagleJin

Bear Necessity

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Skal prøve meg paa Arena etter xmas.

Transferrer til Alkair og prøver lykken. Har en ganske bra (polsk :p) disc priest som partner for alle brackets. Lurer paa hva som kan vaere bra synergy for meg (MS warr), helst i 3vs3 til aa starte med. Han sier Resto Druid, saa kjører vi full on drain team, men naa som aa specce Endless Rage (lol?) og Last Stand er noe jeg liker saa luerer jeg paa om ikke enda en dps hadde vaert bedre. En rogue kanskje, saa kan jeg "tanke" CDs, og naar de er over saa.. ja nuke away. Enten Rogue eller Elem shaman, tenker naa jeg (PI og elem shaman maa jo vaere ganske syk burst). Blir dog litt suspectible for CC og... har lite CC.

Vel, ideer? Tenker mest paa 2vs2 og 3vs3 til aa starte med.
 
Hva har skjedde med <Kill loot repeat>? De emigrerte jo fra Ahn'Qiraj til the Maelstrom ikke sant og du følgte etter?

Ganske morsomt at to guilds på realmet har clearet Black temple. Det var bra gjort etter at flere guilds disbanda i sommermånende etter å ha gått emo ang. folk ikke var online da.

Hva har skjedde med <Kill loot repeat>? De emigrerte jo fra Ahn'Qiraj til the Maelstrom ikke sant og du følgte etter?

Ganske morsomt at to guilds på realmet har clearet Black temple. Det var bra gjort etter at flere guilds disbanda i sommermånende etter å ha gått emo ang. folk ikke var online da.