Den sosiale World of Warcraft-tråden

Jeg kan ikke forstå hvordan Blizzard plutselig skal bringe balanse til PVP i 2.4 og gjøre det mer e-sport vennlig. Det har alltid vært noen klasser som har hatt flere fordeler siden tidenes morgen og blitt vare på i de fleste patchene. F.eks. en liten tweak på deathcoil pre-tbc gjorde underverker for warlocks. Jeg lurer på om de skal faktisk gi shamans noen buffs som faktisk teller i pvp i 2.4.
 
Dukle, hvordan tactics kjører dere mot forskjellige setups i 2v2 teamet ditt?

Driver med 2v2 sammen med en rogue, begge har litt crap gear, men vi sliter litt med å komme oss over 1650 rating.
 
Nuke, CC. Det er det dere duger for. Ta god bruk av Polymorph / Blind. Roguen bør ha Wound Poison og Crippling Poison på våpenene sine etter min mening. Bruk voice communication om mulig, og bli enige om hvilket target skal CCes (som oftest healer, med mindre det er druid) og hvilket som skal nukes. Ta gjerne i bruk focus macros.

Hvilke teams sliter dere mot? Noen spesifikke? Muligens enklere å gi tips hvis det er noe spesielt dere sliter mot.


På en annen side. Fikk 1850 rating i går med en shadowpriest, var en god del enklere enn jeg trodde. Spilte ikke i mer enn en time. Neste blir vel 2000. I min ivrighet, samtidig som jeg ble angrepet av fem alliance som letet etter world PvP ved vendorene, klikket jeg på staffen som gir Spell Penetration og ikke Hit Rating. :< Og ikke nok med det, jeg løp og fikk den enchantet, og på vår skrudde server går Large Prismatic Shards for 25-30g. Så det var noe tilsvarende 200g ut av vinduet, da jeg fikk den skiftet ut i dag. Blargh.
 
SITAT(Calath @ 19.01.08, 15.31) 98687
Nuke, CC. Det er det dere duger for. Ta god bruk av Polymorph / Blind. Roguen bør ha Wound Poison og Crippling Poison på våpenene sine etter min mening. Bruk voice communication om mulig, og bli enige om hvilket target skal CCes (som oftest healer, med mindre det er druid) og hvilket som skal nukes. Ta gjerne i bruk focus macros.

Hvilke teams sliter dere mot? Noen spesifikke? Muligens enklere å gi tips hvis det er noe spesielt dere sliter mot.
På en annen side. Fikk 1850 rating i går med en shadowpriest, var en god del enklere enn jeg trodde. Spilte ikke i mer enn en time. Neste blir vel 2000. I min ivrighet, samtidig som jeg ble angrepet av fem alliance som letet etter world PvP ved vendorene, klikket jeg på staffen som gir Spell Penetration og ikke Hit Rating. :< Og ikke nok med det, jeg løp og fikk den enchantet, og på vår skrudde server går Large Prismatic Shards for 25-30g. Så det var noe tilsvarende 200g ut av vinduet, da jeg fikk den skiftet ut i dag. Blargh.
[/b]
Sliter mest mot Resto druids/Warrior setups.

25-30g var da ikke så ille. På min server så går de for 30-40g.
 
Dinget 2200 rating nå, og top 15 i cylcone, har dere fått med dere sk-gaming.com artikkelen?

Vel for å få en US "bg9" beste battlegroupen så har SK også foreslått cyclone ( 7 måneder siden forrige eu-prosjekt ( da også cyclone/stormscale)

Det hele endte med at athene + fanboys har kommet til stormscale og også de derre hunter/druid første i verden 2400 s3 og andre famous folk, bare i guilden har vi fått 8 nye mercliess gladiators og halvparten er berømte for å laget gode pvp filmer, utenfor durator igår var det helt kaos, kl 3 på natta når jeg kom hjem fra fylla så var det stappfult der av nye gladiators folk uten guilds, uten å overdrive så har det kanskje kommet 500 nye folk til stormscale og iallefall 30-40% har gladiators tittelen, jeg hadde 8 min que her om dagen på stormscale! =(

Angående 2v2, så er mage latterlig dårlig, jeg spiller mot folk som er så utrolig kjipe som gjør alt for å vinne, f.eks priest/sl/sl lock, locken charger mens priesten rir rundt for å holde seg i bakgrunnen, jeg blir så forbanna, vi møtte faktisk nr1 2v2 druid/warlock s2 i 2v2 vant 1 og tape 3, er bare så fullstending latterlig når druiden hotser omkring.

Roguen var full combat, nå er han lolstep så det hjelper noe, men avhengig av battlegroup så kan du klare deg bra, mange shitty battlegroups ser jeg mages over 2k, i cyclone så klarte jeg det på fredag, før jeg datt ned til 1900 igjen.

Hehe, hadde tapt to ganger på rad mot en sl/sl lock/druid så jeg gearswapper slik at jeg får 250 shadowresist, så møter vi druid/warrior full s3 og så tenker vi bare: FAEN, her kommer jeg med 6k mana, 500 spelldmg, 200 resiliance og 250 shadowres. og ser ut som roobin hood med små grønne skuldre og hode, kampen varte i 8 min og er den mest intense 2v2 jeg noen gang har spilt, vi spilte perfekt og vant, faen skulle frapset det der, de må ha undervurdert oss når dem så gearet mitt.

F.eks : Warrior polly, siste sek polly : blind, (bruker han trinket så sier vi ifra) etter det, timer du en ny polly, og igjen frost nova, så LAR du warrioren bli der, etter det tok jeg en ranged frost nova via frostpet, la han bli der, pet på druid, repolly etc, SÅ fort du lar warrior charge deg så har du egentlig tapt, men noen setup kan du ikke ta, vi taper mot de beste druid/warrior, dessverre, 2v2 er for ubalansert når det kommer til rogue/mage da mage lacker mana. =(
 
Ja, jeg hørte om det der med stormscale. Og siden kompisene mine blir mindre og mindre aktive vurderte jeg å transferre over til stormscale jeg og. Ikke at jeg har så pro gear, ikke gått helt inn for pvp helt enda. Vi får se litt ut i neste uke.
 
De beste PvP guildene våre stikker også til stormscale med en gang de får sjanse.
Vel, bare stikk for min del. Det kommer til å gjøre battlegroupen vår og alle andre sine mye enklere når alle de beste stikk til en server. :)

Et ting jeg ikke skjønner helt er Grim Batol sin uhorvelig lange kø inn til servern.
Opplever hver dag sånn ca. i 16-17 tiden at det er smekkfullt på servern, med rundt 5-600 i kø foran og det resulterer i 15 min queue.
Hvor er alle folka på servern ?? Grim batol er hverken en god pvp eller pve server så det må jo bety at vi har et stort antall tugas og casuals da.

Forøvrig hadde jeg nettopp min lengste arena fight. Varte i 23 mins og brukte vel nesten 30 star tears.
Det hadde gått så mye fortere hvis motstanderne hadde gitt opp eller gjort noe riktig istede for å springe rundt å holde seg i live, for den frostmagen gjorde ingenting annet enn å slenge noen frostbolts og litt cc.
Det skal sies at vi vant med at jeg fikk en liten åpning til å burste ned magen mens min resto druid cc den andre resto druiden.
 
Hvilken guild er du i på GB Azman? Transferer nok roguen min over dit iløpet av uka.
 
Tette PvP-horer, nå bli køene for å komme inn på serverene så forbanna lange.
 
SITAT(Eivind @ 21.01.08, 15.23) 99053
Hvilken guild er du i på GB Azman? Transferer nok roguen min over dit iløpet av uka.
[/b]
Er i <Gimp> en sånn slacker guild som passer meg perfekt etter å ha prøvd noen PvE guilder opp igjennom tiden.
Vurderte lenge å joine <no gear no guild gg> men dem skal visst til stormscale så det blir visst ikke noe av.
Godt gearet rogue du kommer med?
 
Mja. Sånn passe. 4/5 Merc. (har ikke spilt siden ses. 2) og 4/5 T4. + random epics.

Men dragonspine trophy er med. /flex
 
Aiight. Håper du får godt innpass blant alle tugasene og tyrkerne. :)
Syntes dem skulle benytte seg av free-transfer greia og stikke til en lowpop server. :argh:
 
Dubbelpewst!

Eivind, har du karra rompa di over på grim batol enda eller ?
Ellers så har jeg joina et 1700 rating 5v5 team i håp om at det skal ry inn arena poeng slik at jeg blir ferdig med hunteren.
Så har jeg rerolla på en måte til mage, som jeg lvler med en kompis som har en samme lvla mage.
Vi ble lei av den typiske questinga som foregår i azeroth, så vi fant en bra AoE build og nå grinder mobs heller. Faen så morsomt og se at det ramler 1k xp rett inn på skjermen. Men sukkerbiten er å grinde allies ved bruk av blizzard. XD
 
Blizzard er skummelt bra i noen tilfeller ;o

Men nei, har ikke fått tid til så mye spilling akkurat nå, men skal nok få gjort det snaaaart.
 
JEG BLIR GAL , faen ta SK-GAMING som skulle gi pengepremier til de beste laga i cyclone og nevnte stormscale som et sted, vi som har vært her mer eller mindre siden dag en er utrolig frusterte over dette, jeg laget et emne på wow eu.

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...46791&sid=1

Ta å skjekk denne linken hva jeg mener nøyaktig, og ikke minst hør sangen så skjønner dere hva jeg mener:

http://stormscale.ytmnd.com/


PUSH IT TO THE LIMIT.
 
Jeg blei disconnecta tidligere i dag mens jeg raidet, da jeg skulle logge på var det KØ! 20 minutter tok det !!!!
 
Helt jævlig ! Btw, kan du mekke + 10 resiliance for meg ? Jeg har lionseye gemen, jeg starter - tro det eller ei å gjøre meg klar for s4, så slipper jeg stresset, spilt meg til 75k og har alle honorgems etc.

Dere har forresten bare to bosser igjen i BT. :eek:
 
Nå er ejg litt usikker på om jeg kan mekke 10 res igrunn, men hvis jeg kan så kan jeg fikse det vettu:D

Jepp, bare illidari COuncil og Illidan igjen så er vi ferdige inntill Sunwell kommer:D