Den sosiale World of Warcraft-tråden

2.4 notes sålangt er verdens største skuffelse, hvor ble det av "take a closer look on pvp so it can be a e-sport in the future" blablabla, shaman fikk ny ikon på stormstrike da ! :D Håper den ikke er bedre enn da vi fikk vår unike mage armor ikon. -_-

Noen som vil ha en mage i full s3 gear i full BT gear, attunted til BT/Hyjval 4 tier5 ++ random eye loot? Dette her orker jeg ikke lengre, ny rekord på 2v2 igår tross alt da shs-rogue/mage 2116 rating på stormscale, og ja, vi møtte faktisk det jævla hunter/druid teamet, men jeg orker ikke mer steamrolling aka druid/sl/sl lock, jeg blir gal i hodet av det snart.

=((((
 
Er pisspreik ! Nesten slik at jeg vurderer å gjøre PvE igjen, har ikke rørt pve siden kael i .. øhh .. august eller no. Men jeg er en PvP person. QQ

Edit : Ja, vi vant en gang og tapte fem ganger før vi ikke gadd å queue lengre, vi ble heftig undervurdert første kamp.
 
Jeg tar den, info på msn!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort


Lagde en rask tegning av min nå 70 warrior på Danishcrest hvor det snart bare er meg igjen som holder det ekte og er sann. Tatt med mitt utrolige mobilkamera og ja dere hadde rett det er glæddijator 2H mace. Er jævlig handy som prot så her går det unna, 27K? SMÆKK, 27K!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva faen er det med å spille 5 elemental shammies a? Sett en i Shattrath før med fire shamans med likt gear på slep. Ikke noe særlig å møte på i AV som jeg gjorde nå:/ Helt jævlig faktisk. Noen som veit om det er et botprogram eller kinesere som levler og gearer dem for irl muniesl?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, siden jeg er dreven og sånn kan jeg jo spørre dere. Det har seg sånn at jeg loffa rundt i Stormwind akkurat (sånn som jeg pleier å gjøre), da jeg plutselig oppdaga noe jeg aldri har sett før. I yttermuren som ligger til høyre når man går over brua fra Trade District til Old Town eller hva den heter, der var det en instance-portal. Det var gitter for, så jeg fikk ikke sjekka hva det var for noe. Så, øh, hva er det der som jeg ikke har sett før etter sju dager med gametime? :p
 
Akkurat nå er det ingenting. Hørte rykter, for veldig lenge siden, om at det var en planlagt arena som ble erstattet med battlegrounds. Instancen har vært der siden retail, så det kommer vel noe en gang.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Faen ta 2.4. Fikk meg til å innse hvor ræva honor systemet er nå. Og så er det så lenge til.