Den sosiale World of Warcraft-tråden

Hahaha Thomas, Jarlaxle voldtok du akkurat et 5v5-team i arena? Jeg var nemmelig den tauren warrioren. :p Brutal wep. nice.
 
Så det er noen grim batolere her ja.

Vel vel, har ikke spilt noe særlig i arena i det siste og da har det gått veldig opp for meg, selv om jeg visste det fra før.
Det er absolutt ikke noe mere å gjøre i WoW for øyeblikket.
Og når Wotlk kommer så slutter vel jeg kanskje også (håper jeg), selv om lvling på nytt content alltid er litt spennende og morsomt. Huff jeg ligger å vipper på veldig vannrett pinne her. :/
 
Så slutt, krev noe mer enn middelmådighet, selvom det er det beste på markedet for tiden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg lever i tiden, og forventer effektivitet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Patch 3.0.1 launcher vel også snart. Masse-mye med forandringer. Lov til å håpe den kommer ut av skapet i høstferien, da blir det masse tid til å nyte den.
Vet dere om spellpower blir lagt til da?
 
Sjekk PTR. :p Jeg fikk iallefall mer spellpower på locken min.
 
Hei

Er det noen som har forhåndsbestilt WOTLK? Jeg håpet muligens å få bestilt det rett hjem. Har dere noen tips om hvilke online sjapper som kan evt. kan sende ut?
 
Jadda, har downa Prophet Valen i Exodar og hu kjerringa i Darnassus. Men det var ikke like enkelt som man skulle tro.
Først så mekka jeg og to andre 2 fulle raid og var på tur til Darkshore. Da så vi at 2-3 andre guilds, Revolution, Mutation Team og liberty også hadde også 2 fulle raids. Dette endte på den tragiske måten.



4 Fulle raids på en båt

3 World server down crash's etter hverandre når vi var halvveis over til Darnassus
Vi ble knust når vi kom gjennom portal'n siden alliance hadde fått nyss om hva som foregikk.
Og etter masse fails så havna jeg i Mutation Team og Revolution sine raids og dem var litt smartere, bedre gearet og ordentlig organisert i forhold til 80 randoms.



Et planlagt rush iført av Mutation Team og Revolution

Venta litt også stakk vi til Exodar og han bossen var en vits.



Legg forøvrig merke til ap og crit min. Tanken også bossen fra 75% til 0 og det sier litt om hvor vanskelig han var

Bossen i Darnassus var betraktelig verre, men når det ble litt senere på natta så ble det mindre allies og etter 2 wipes så tok vi henne lett. Alt i alt svært kos å gjøre noe slikt, istede for å traske rundt i orgrimmar og gjøre ingenting.



Fikk endelig kontroll på npc'ene og allies og kunne kjøre igang et ordentlig try

Bare IF og SW igjen, så har jeg mounten. Men tror det blir betraktelig vanskeligere.
 
Hahaha, jeg tenkte faktisk på akkurat det der når det gjaldt hvis alliance skulle raide TB.
Den styggedommen der må nerfes.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Da har jeg begynt å spille igjen etter et halvt års pause. Trodde jeg hadde klart å slutte for godt, men nå er det vinter og jeg trenger noe å sløse tid på. Serveren er Sunstrider og navnet er Bastich. En UD lock om noen skulle lure og lvl 24 atm.
 
Svaaake mennesker.

Har selv tenkt på å spille igjen, men jeg vet at jeg kommer til å spille meg inn i en eller annen grei guild, og bli møkklei etter å ha kommet et godt stykke på vei... Som vanlig.
 
Siden det er så vanskelig å bedømme hvilken klasse som kommer til å dominere i PVP så kom gjerne om inspill om hvem som IKKE kommer til å være på topp. Jeg spilte rsham+ mswarrior (2on2) og holy pala, rsham og ms warrior in 3on3. Jeg var aldri over 2+ rating og jeg må si at det ikke var så veldig gøy når jeg f.eks. så potensialet med resto druids i lower arenas.

Hvilke kombinasjoner tror du dere vil dominere i wotlk s5? Det virker double dps vil eie kraftig i og med jeg har hørt rykter (lest arenajunkies wotlk forum etc) i og med at dmg skalerer mer enn healing på 80.