Den sosiale World of Warcraft-tråden

Og det er vel faen meg på tide at dmg overgår healing. TBC har ikke vært annet enn en outlasting krig av de sjeldne.
Jeg har ikke anelse om jeg skal fortsette med Hunteren som main i wotlk, eller Magen. Eventuelt rerolle. Vi får se.
 
Sliter med valget selv. Har litt lyst til å game prot warrior, ikke så happy med at warrioren min er en gnome, men det får jeg bare leve med. Om ikke står det fortsatt mellom mage'n, priesten og kanskje en DK. Roguen og druiden blir nok kanskje bare levlet til 80 for pengene sin skyld.

Btw zebra, jeg har en 46 lock på sunstrider =) Takara heter hu tror jeg.
 
Hvis damage > healing går tilbake til det samme stadiet som pre-TBC der den eneste grunnen til å spille healer var å gjøre PVE så er det ræva for min del. Heller outlasting og mana drain enn pre-tbc rogues med thistle tea for å sette det på spissen.
 
En balanse hadde vært fint, men det skjer ikke. Er vel akkurat som før TBC for meg det her. Sitter her med en flokk characters, uten å helt vite hvilken jeg skal spille.

Fantastisk.
 
Velg en og slutt å grin da, din tullekopp. :D

Ikke legg så mye vekt på hvilken klasse man absolutt må spille, til syvende og sist handler det kun om HVEM du spiller med, ikke hva du spiller.
 
Velg en og slutt å grin da, din tullekopp. :D

Ikke legg så mye vekt på hvilken klasse man absolutt må spille, til syvende og sist handler det kun om HVEM du spiller med, ikke hva du spiller.
Luksusproblem =(

Liker folka på begge servene jeg gamer aktivt på, så sliter vel der og. Pluss at jeg har jævla lyst til å teste en deathknight, men klarer nok ikke å holde meg helt unna northrend..
 
Tror jeg blir å stikke innom Spaceworld om ca. 2 timer å skaffe meg en kopi.
Ideen om å powerlvle og bli en av de første til 80 frister meg. Så hvorfor ikke være en av de første som får tak expansion.
 
Heia Blizzard, de fleste som preorda online og venter på pakken i posten får den mest sannsynlig ikke før fredag. Igjen klarer ikke blizzard å sende ut et par dvdplater som ikke er verdt noe som helst før de åpner Northerend 13. november i tide. Flashback til TBC-launchen.
 
Installerer as we speak. Ble en svett kø på spaceworld som jeg ikke var helt forberedt på.
Nå gjennstår det bare å se om serverne holder seg gjennom natten. Jeg har mine tvil.
 
dmg kan aldri skalere bedre enn healing, ellers ville det bare vært en dps fest i arena, men det får være grenser og jeg klarer ikke mer av druids healing, anyway - jeg har bestemt meg for å vente å game til jeg opererer skulderen og får seks måned uten trening og jobb, først da har jeg en unnskyldning og en grunn til å game faenskapet.

Trenger ny utfordring, og det tror jeg kan bli rated battlegrounds, DET kan bli moro.
 
Logget av nå. ca. 70 % til lvl 71. Kan ikke si annet at Wotlk er feite saker. Virka nøye gjennomtenkt Boraen. Og istede for å ha 2-3 plasser hvor man henter questene fra, så er de mer spredt på flere små områder. Det likte jeg. Gav litt mer variasjon. Heldigvis så var ikke grønne items så overpowered som de var i tbc på lvl 61. Dem er gode, men blir nok 4-5 lvler til før jeg bytter ut epicene.

Go natt
 
Så, på drøye 3 dager har guilden kjent som TwentyFifthNovember, en sammenslåing av nihilum og SK gaming, levlet til 80 og cleara naxx 25 mann instancet.

Hadde regna med at det ville gå fort, men dette var litt overraskende fort.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Tapere? Fordi de bruker mye tid på noe de synes er jævlig gøy? Fordi de bruker masse tid og krefter på å være best i verden? Det er imponerende og jeg blir litt misunnelig uten at det vil si at jeg har lyst til å dedikere livet mitt til WoW. Flame on etc.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Må si at wotlk er meget imponerende.

Blizzard står kanskje i fare for å streamline opplevelsen for mye, men jeg synes de nye zonene er interessante nok, for now. Det virker nesten som om de har vannet ut spriten, og gitt deg mye flere muligheter i endgamet. Dessuten er jeg happy for at raidsene virkere noe lettere enn hva de var. Samme med heroics, har tatt fire-fem og det var ikke walkover, men noe lettere enn før. Mer at trashet er lettere og bossene hardere.

Må vel egentlig bare ta av meg hatten, det viser godt hvor crap "motstanden" er, når de lander en expansion, som i mine øyne, gjør alt bedre enn forgjengeren. Mens "motstanden" var mer som vanilla wow (om ikke kjedeligere).

De nye bossfightene er også helt ville, mye OMFG moments fra denne siden ihvertfall. For ikke å snakke med questlinene, som også er OMFGROFL, iforhold til hvor labre de gamle var :)

See you all in Northrend!
 
For å ikke snakke om chainen i undercity. Var mye deilig lore der, er rimelig sikker på at det blir en del nerding for min del i jula, når jeg har unnagjort eksamene mine.