Den sosiale World of Warcraft-tråden

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja ja, siden jeg har halvannen uke igjen til skolen begynner slenger jeg meg på BfA litt, kom egentlig mest på diskusjonen med @Maximum litt over her, og... vel, det var i det minste 12 istedenfor 13 måneder ventetid som ved de siste utgivelsene, så forbedring!
 
Antorus åpnet 28 November, ut i fra mine beregninger er det 9 mnd. Om man tar med åpning av LFR Wings og BFA pre-patch så kan vi vel kutte det ned med 2 mnd til.

Da var det plutselig halvering av forrige gang da.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja jeg har ikke vært aktiv i perioden så kjenner ikke detaljene, bare ser siste patch (med Antorus) kom ut 29. august 2017, ifølge wowwiki. Da kan man nok kutte ned litt på ventetid generelt om man tar med den type ting, men om ikke informasjonen er feil gikk det i underkant av et år mellom to store utgivelser med innhold.

Uansett, en forbedring!
 
Fra 13 til 7 mnd er en forbedring, ja. Og content er content. Et raid og allied races er absolutt å regne som content. August-patchen la til et helt nytt kontinent etterfulgt av det siste raidet i slutten av November og 4 nye raser på nyåret.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Var det eget content som kom etter august, eller gated content? EDIT: Ser nå at alt kom i august, men ble tilgjengelig i bølger med start november. Ser level scaling ble sluppet i januar, men pre-BfA patchen er selvfølgelig ganske fet, og bra man fikk tilgang til halvparten av de nye rasene i januar med pre-purchase, sånt hjelper.
 
WoW Classic kommer neste sommer, noe tidligere enn jeg hadde trodd (tippet november 2019 for å markere 15års feiring til wow).
Noen her som blir å finne på Classic servere fra neste sommer og utover? :)
 
Bare noen få måneder til WoW Classic nå. Kommer i løpet av sommeren.
Om noen tenkte å spille det, uansett hvor mye, så legg meg gjerne til som battle.net venn: Citano#2820

Kan også anbefale å gå inn her: https://www.vanillafriends.com
Folk som legger ut om de har spilt vanilla og hvor, for å komme i kontakt med hverandre igjen. :)