Designet på forumet

#1
Er det nåværemde designet på spillegal sitt forum noe som kommer til å vare lenge? Mildt sagt så liker jeg ikke dette, likte mye mer det gamle. Er det bare meg som synes det?

:confused: Mulig det er diskutert tildligere >_<
 
#8
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.06.2004, 11.47
Nei, det kommer ikke til å forandres. Derimot kommer det flere fargeskjemaer etterhvert, som til og med tar hensyn til de som vil ha forumet sitt i lilla.

Gled eder.
Kommer det tøft sort/hvitt kontrastfyllt shadar-skin også eller? Det hadde vært noe... :tommelopp:
 
#9
Ess, en blir da vant til det etterhvert.
 
#10
Liker dette designet veldig godt jeg. Du kan jo også velge InvisionFree Standard.

Men flere skall hadde jo ikke skadet, men for meg er det ikke en nødvendighet.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#12
Det nåværende skallet er ganske greit, selv om det kan bli litt triste saker innimellom. Uansett er det bedre en standardskallet, men jeg er mindre fornøyd med foruminndelingen...
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Synes det er noe litt tragisk.com/ over hele fargevalget. Synes det er fint å ha et unikt særpreg og fargetema, men jeg ville personlig valgt det litt lysere. Det gamle spillegal var meget behagelig. Lyst og hvitt. Den oransje detaljen er bra.
 

SHDR

Gullmedlem
#14
Opprinnelig skrevet av HaZ+15.06.2004, 10.51-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@15.06.2004, 11.47
Nei, det kommer ikke til å forandres. Derimot kommer det flere fargeskjemaer etterhvert, som til og med tar hensyn til de som vil ha forumet sitt i lilla.

Gled eder.
Kommer det tøft sort/hvitt kontrastfyllt shadar-skin også eller? Det hadde vært noe... :tommelopp: [/b]
Tenker du på Dirt Pride/Tech-stash som det jeg hadde på min webside? Eller ..?
 

Endre

Ødela forumet
#16
Selvom Shadar ikke er klar over det enda, så tenker jeg vi gjør om litt på forumdesignet når vi har det endelige forsidedesignet klart. :)