Designet på forumet

Ja, jeg vil ha tilbake det gamle SG! Synes det gamle var mye bedre. Installer det gamle desinget her og gjør seksjonoppsettet identisk med det gamle! Det 0wnz3r (merk tekst for 1337-språk) det nye!

Uff.. Samme hvilket design forumet har vel? Heller et supah l33t flash fancy forum med bare dasshuer, eller et helt OK design med folk som faktisk har noe fornuft? :)

Spillegal
truls stakk og du ble bortte
nå er det noe nytte en rotte?
hva skjer nå ikke engang enge del for gamecube
eller xbox, og playstation har heller ikke noe egent.
Det nye kommer og det som er kjent dør,
hva skal skje er det ikke noe vi kan gjør?

Det var et dikt nå til saken: likte det gamle men det nye er ok det, hadde vært dumt om det hadde vær det sammen og ikke noe nytt

C

Crizpy

Gjest
Mekke et dikt jeg og da?
Gamle sg..
Hadde det
Nye sg...
Har det ikke?
Hvor er du?
Kommer du tilbake?

I verste fall

R.I.P. FF seksjonen...

Opprinnelig skrevet av Shadar@15.06.2004, 11.47
Nei, det kommer ikke til å forandres. Derimot kommer det flere fargeskjemaer etterhvert, som til og med tar hensyn til de som vil ha forumet sitt i lilla.

Gled eder.
Det blir jo kult da! selve designet er jeg veldig fornøyd med, veldig praktisk. Det er bare fargene jeg ikke liker.

Rube, det var ordentlig deilig å se det gamle forumet igjen. Tusen takk!

Jeg liker faktisk dette designet meget godt, selv om enkelheten i det gamle var behagelig. It's all just memories.

Jeg tror dere egentlig bare skulle ønske dere slapp mange av de nye på forumet, og tror løsningen på dette ligger i å gjøre om designet. It ain't happening, folks! ;)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Noen som husker dette her:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Datoen på siste innlegget sier 3. april 2002, så jeg regner med det er rett etter det. Du ser vel at det ikke er noen innlegg der? Det var derfor jeg tok screenshot av det. Det der skjedde ofte i emner det var mange innlegg i. Sinnsykt irriterende.

Forresten så var dette den første FF-triviaen på det forumet. Tror det var Cloud Strife som startet den.

Opprinnelig skrevet av MattMan@17.06.2004, 17.46
Uff.. Samme hvilket design forumet har vel? Heller et supah l33t flash fancy forum med bare dasshuer, eller et helt OK design med folk som faktisk har noe fornuft?  :)
Begge deler er med på å utgjøre et godt forum, men jeg synes nå et godt design er veldig viktig også. Kan vi ikke gjøre dette som det gamle SG? :( Bildet til Rube er virkelig et godt eksempel på hva Spillegal har hatt. Spør du meg, gir dette designet et dårlig førsteintrykk. Det gamle SG var noe for seg selv i den store mengden spillsider på netet. Denne bare glir inn.
Gi meg tilbake det gamle SG!!!

Endre

Ødela forumet
Der er jeg faktisk helt uenig med deg. Invision er kanskje et i-mengden-forum, men skinnen vår nå er mye mindre i-mengden enn skinnet på det gamle forumet, spør du meg.

Jeg mente ikke at dette designet finnes på mange andre forum, jeg mente at det ikke er noe bedre enn andre sitt.
Jeg vil ha tilbake det gamle SG!!!!!!!!

Opprinnelig skrevet av Potetfar@19.06.2004, 17.09
Jeg mente ikke at dette designet finnes på mange andre forum, jeg mente at det ikke er noe bedre enn andre sitt.
Jeg vil ha tilbake det gamle SG!!!!!!!!
Jamen så se til helvete å hold kjeft da!

Hvor skal ledelsen få tak i det gamle spillegal? Harry Potter? Nissen? Trylle?

Hvis du misliker dette forumet så jævli, så stikk da!

Det var da makan til et fyrverki av en tordentale du holder der, påvirket av avataren? :)

I de fleste tilfeller så har faktisk eierne de gamle forumene i bakhånd, og jeg kan ikke se hvorfor Spillegal skal være noe unntak.