[Multi] Det er E3 og dette er tråden for ALT som ikke får egne tråder

Hvis konsollverden også nå skal bli invadert av Free To Play-møkka gir jeg opp. De har forpestet mobilplattformen lenge nok, hvorfor kan det ikke bare gå veeeeeeekkkkkkk.
 

Lodin

Der Waaaah
Sist jeg sjekka er det vel no sånt som 2% av spillerbasen som bruker spenn i F2P om man er heldig så det spillet bør vel hete Jago Instinct istedet.

Og nei Thin, det er ikke kameraet du har til PS3. Dette har to linser og no dritt.
 
Hvis konsollverden også nå skal bli invadert av Free To Play-møkka gir jeg opp. De har forpestet mobilplattformen lenge nok, hvorfor kan det ikke bare gå veeeeeeekkkkkkk.
Helt enig med deg der,riffen.

Spillet blir forøvrig utviklet av Rare og Double Helix, sistnevnte lagde bl.a Green Lantern-spillet og Battleship the movie-spillet …​
Dette visste jeg ikke. Blir ikke no KI på meg hvertfall.
 

Lodin

Der Waaaah
Har spilla litt Marvel Heroes i det siste og det er like overaskende hver gang en betalfigur løper forbi. Å derimot fighte med tre The Thing, to Hawkeyes og fire Daredevils er helt vanlig. Er ganske fett til å ikke koste no da. :p

 
League of Legends er vel det beste eksempelet i hele verden på at F2P fungerer. Så lenge det gjøres på riktig måte.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har egentlig ingenting i mot å kjøpe figurer i spill så lenge prisen er rimelig (les: alt innholdet koster ca. prisen av et spill). Synes det er en grei måte å kunne teste vannet litt med gratisversjonen først for så å gradvis oppgradere etter om du koser deg.

Men helt soleklart, det kommer an på selve opplegget. Den store kreften er når selve spilldesignet er ofret til fordel for å få deg til å kjøpe ting, som nesten alltid er tilfellet.
 
Beste måten er om du kan kjøpe alt med valuta du kan tilegne deg i spillet, men at du i tillegg kan bruke dine egne penger om du ikke klarer å vente, med unntak av kosmetiske ting som bare er tilgjengelig for ekte penger.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bayonetta med kort hår.

:penga:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så masse spill til WiiU i ... 2014. Overlever den til da?
 

Lodin

Der Waaaah
Lol nei.
Dette var omtrent det jeg forventa. Nintendo Direct som konsept er awesome, men du drar ikke det fram før E3. :ras:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det er ikke ofte jeg gliser av trailere, men Bayonetta 2 var unntaket.

Gir da blanke i hår og kostyme, synes heller det var litt kjipt å bringe det på banen. Seksualiteten er et tema men funker best når den er underliggende og morsom enn fanservice.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wow, det der var en fis i motvind om jeg noen gang så en... Hva er greia til Nintendo med at alle oppfølgerne deres ser klin like ut forgjengeren for tiden? Seriøst, jeg vet jeg helt sikkert kommer til å like Super Mario 3D World, men hvis jeg hadde vist et skjermbilde av det til folk jeg kjenner ville de gjetta at det var "det Mario-spillet til 3ds". Og et nytt Donkey Kong er ca. det minst spennende de kunne satt Retro til å jobbe på. Hvis de vil selge den forbanna maskina så må de lage spill som i det minste føles som at tar et steg framover eller i det aller minste i en ny retning.

Nuvel.

Tror vi kan anta at Nintendo kommer til å ha en lavere profil på E3 framover som jo er helt greit, men jo, ja. Jeg har mindre lyst til å kjøpe en Wii U nå enn jeg hadde for en time siden, for å si det sånn. Fikk ikke no Pikmin 3-dato en gang!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck it, Mario Kart, nå blir det WiiU på farr.
 

Lodin

Der Waaaah
Pikkmans 3 kommer neste måned, den 26. Ihvertfall om de ikke utsetter det igjen i siste liten.
Er bare det, Windwaker og Wonderfull 101 man har å se fram til ut året ser det ut til. :sukk: