Devil May Cry 3 -JAP- er ute

#1
Da var Devil May Cry 3 ute, i japanske NTSC format. Dette spillet er import vennlig så det holder da den japanske versjonen inneholder flere språk. Dette gjelder subtitles og voice, så hvis du har en japansk maskin eller modchip så bør du bestille.

Spillet er mer actionfylt nå enn før, ser bedre ut enn før og til nå så virker det hele mer brukbart enn DMC2, som jeg personlig ble skuffa av.

Her har du forskjellige styles som du sloss i. Feks så har du Gunslinger, da er du mer tricksy med pistolene. Eller Swordmaster. Gjett deg frem til den selv :) Så har du Trickster og Royalguard. Trickster, få mest ut av loppene Dante har i ræva og Royalguard, for den litt mer strategiske.

En ting jeg syns om spillet. Det er vanskelig, fy faen det kan bli intenst til tider :blunk:

Nei, bestill over nett nå hvis du kan. For dette spillet rocka virkelig. Et gameplay som virkelig satt som en kule.

*EDIT*

Spillet mer nå og dette blir bare bedre og bedre. Ikke mer crappy design på omgivelsene, en ekte oppfølger som på mange måter til nå spytter på DMC1&2.
Fete bosser :D Alltid et must. Litt vanskelig og du får litt leddgikt i fingrene etter all den hektiske skytingen og whuppassen du leverer ut i bøtter og spann.
Synd at jeg må på jobb :tommelned:
 
#3
OOOOH! Supert å høre!! Var redd for at 3ern skulle bli dårlig, men dette høres veldig lovende ut :D Hvis det er så bra at det slår 1ern kommer jeg til å være "syk" noen dager uti mars ;) Får ikke bestilt den japanske versjonen siden jeg bare har vanlig pal-maskin, men det gjør ikke meg noe å glede meg litt lenger.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Samurai Sanders på SA sitt forum hadde dette å si om DMC3:
Let me start off by saying, God damn my hand hurts from repeatedly firing Ebony and Ivory. Beyond that, this is fucking sweet.

- The opening scene is the most hilarious and awesome bit of action cinematography I have seen since the opening of DMC1. It starts the same way ("If you wanna use the toilet, it's in the back") and involves attacking with impaled weapons, sneezing, and pizza. Sweet, sweet pizza.

- The game seems claustrophobic so far, all in small rooms and space between wrecked buildings.

- The first boss wasn't too challenging using the trickster style, but I got smacked around using every other style.

- You can't change styles mid-mission.

- You can switch weapons without going through the menus using L2 and R2.

- The shotgun is NOT as effective as it once was, and E&I are more effective.

- Concerning the different styles (as of level 1, many abilities will be added later):

Gunslinger:
- Circle activates multiple targeting (assuming you have E&I equipped), Dante will fire at the selected target and another direction controlled by the left stick. Their knockback power seems to be increased in this mode, making it effective.
- Charge for five seconds and get enough power to knock down every enemy on one side of you.

Swordmaster:
- Circle on the ground spins your sword around, can air juggle enemies for minor damage.
- Circle in the air does midair slashes, up to five I believe

Trickster:
- Circle dashes fast enough to avoid almost any attack, but there's a good half second lag before you can dash again.
- You can run across walls, but so far I have been in mostly surrounded by rubble that you can't run on.

Royal Guard:
- Guard with circle (take minor damage) or guard at the time of impact to take no damage. In both cases, he does it with his bare fucking hand.
- circle + direction at the moment of impact does a massive unarmed strike that send you to the other side of them, kills most weak enemies in one hit, the timing is easier than the similar action in Onimusha. It does minor damage and can guard impact when used outside of countering.

- The rest is all too similar to DMC1, but I am not, I repeat: NOT complaining.
Må nok ha dette ja.
 
#6
Får "reklamere" jeg da som vanlig - ca 382,- for spillet hos Play-Asia eller hos LikSang. Som sagt i import-tråden så er stemmer og tekst på engelsk (mulighet for å skifte).

MoFo2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+22.02.2005, 02.19-->
- Occasional minor camera niggles
180485​
[/b]
Jeg leste:
<!--QuoteBegin-Yetipants' hode

- Occasional minor camera niggers
 
#11
kult at devil may cry3 blir mye bedre enn 2 var veldig
skuffende spill 2en.men jeg gleder meg til jeg får det spillet hehe :) :)
det høres så rått ut utav beskrivelsen din
 
#13
har hatt både enern og toern. ble veldig skuffa over toern, så jeg håper treern slår til.
er den noen her som har spillt det og kan komme med noen tilbakemeldinger?
 
#14
Opprinnelig skrevet av daPainBringer@01.03.2005, 17.19
har hatt både enern og toern. ble veldig skuffa over toern, så jeg håper treern slår til.
er den noen her som har spillt det og kan komme med noen tilbakemeldinger?
183502​
Har du ikke lest inntrykkene kanskje ? :p

Jeg har spillet og kan trygt si at det knuser toeren. Og eneren, etter min mening. Level design er igjen slik som det skal være, gjengir DMC stemningen perfekt. Kontrollen er stram og akkurat slik som jeg vil ha den. Musikken er da metal orientert, noe som funker utmerket for meg. Spesielt i et høytempo spill som DMC3.
 
#16
Har nu bokat detta till den 24 mars. :) Ska vara svårt som tusan sägs det men man det får väl hoppas det är värt det. Dessutom har väl lite utmaning alldrig skadat.
 
#17
Opprinnelig skrevet av Mota@15.03.2005, 21.36
Har nu bokat detta till den 24 mars. :) Ska vara svårt som tusan sägs det men man det får väl hoppas det är värt det. Dessutom har väl lite utmaning alldrig skadat.
190718​
Jepp. Vanskelig er det, men det er en del av gamet. Forresten, velkommen skal du være. Festlig med en svensk en også her :)
 
#18
Dette er utvilsomt et spill jeg skal kjøpe når det kommer ut i Norge.
 
#20
Bestilte det på cdon.com nå for 459 kr. Så da regner jeg med det kommer så fort det er mulig :) Gleder meg utrolig!