Diablo 2 Expansion

#21
Opprinnelig skrevet av Ayreon+03.10.2004, 13.21-->
<!--QuoteBegin-GombaC
@03.10.2004, 11.56
Såvidt jeg husker (en stund siden jeg har spilt D2: LoD nå) var lvl 28 bra nok. Selv spilte jeg mest med Assasin og Necromancer, så jeg har ikke så mye erfaring med Paladin. Føler du  at du trenger mer satsh kan du jo alltid være med på runs mot Mephisto (var det det han het igjen), da kan det hende du klarer å plukke opp noen fancy saker.
111594​

Vel hadde det bare ikke vert single player character jeg hadde så skulle jeg gjerne vert med på det :). Har ingen gode btnet karaterer.
111631​
[/b]
du kan spille med de du har på single player. bare velg open battlenet.

gombaC: ja, synd det med at de sletter chars.
diablo har jeg spilt alt for mye. når jeg hadde min gamle mac var det det eneste skikkelige online spillet jeg hadde. så da gikk det nesten bare i diablo II.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Vaktmestern@09.10.2004, 11.31
Jeg bruker å være på lvl 25 når jeg kommer til act5.
da bare joiner jeg masse baalruns til jeg er lvl 45 før jeg går videre til nightmare.

Har en sorcoress på lvl 92, en sorc på lvl 90, en Zealot (pala) på lvl 84, en hammerdin på lvl 85 (9k hammers ^^) og masse characters på lvl 70-80.

Diablo 1 kom jo til PSX.
har aldri spilt det så jeg vet ikke hvordan det funket.
114489​

Ehm... Det er langt over 90 dager siden jeg spilte eller hva det er... Så jeg kan trengt boost hvis det var mulig :flau:




Diablo 1 var kult i 10 min... Fant ett fjell og løper nedover og nedover til du kom til helvet og da skulle finne diablo... Eneste kule er slutten.....
 
#23
Diablo 1 var kult i 10 min... Fant ett fjell og løper nedover og nedover til du kom til helvet og da skulle finne diablo... Eneste kule er slutten.....
???
Er ikke noe fjell på Diablo da...
Og Diablo var helt genialt det.
Spiller det ennå.
Og blir jo bare enda bedre med Hellfire.

Slutten er vel noe av det kjipeste.
Manualen burde også leses.. utrolig bra.




Men, det var det da.
Spillte Diablo på PSX før også.
Det gikk helt fint det,
men rouge er da isåfall ikke det beste alrternativet.

Er litt vanskelig å sikte med de pilene.
Traff kameraten min litt for ofte.
 
#24
Er det Single Player, så bør du virkelig ta turen innom Single Player-forumet på diabloii.net, og laste ned ATMA. Sinnsykt bra mule-program for SP, og det er ikke noen slags trainer. Fungerer som en gigantisk item-bank...

Når det gjelder Exp-runs i 1.10, så vil jeg anbefale Shenk/Eldritch-runs i starten, og så Baal-runs til du er klar for neste vanskelighetsgrad.
 
#25
Diablo 2 var gøy til tider det, og Lightning Sorc på 1.10 patchen eide så uoppdratt bra. Charged bolt vs. Bishbosh sier jeg bare.
ZAPP.
 
#28
Det er vel ikke utenkelig at Blizzard prøver seg på Diablo 3, men det blir nok ikke med det første. De har jo både Starcraft: Ghost på vei, og World of Warcraft blir nok det neste store fokuset etter det..

Et eventuelt Diablo 3 vil jeg tippe blir et rent online-spill, med alle de fordeler, og ulemper det bringer med seg.

En annen ting er at Bill Roper, og mange av gutta bak Diablo har dratt fra Blizzard, og holder på med et eget prosjekt. Ikke så mye informasjon rundt det enda.
 
#30
Spiller de fleste av dere Battle.net eller Single Player?

Gikk så grundig lei av Bnet, og det eneste man ikke kan få i Single player er Annihilus-charm, og de fire nye runewords. Også slipper man alle idiotene...
 
#31
Ja, hehehe. Men Zeal funker også veldig bra.
 
#32
Ikke så moro med Zeal i Chaos Sanctuary, når du er midt i en slagserie, og Iron Maiden popper opp over hodet ditt...
 
#33
Nei, men jeg mente mot Bishibosh og andre "low-life" monsters.
 
#35
aaaaaaah!!! har klart å miste horadric cube!! >_<
går det an å få tak i en ny eller må jeg starte på nytt?
 
#37
*phew* nå ble jeg glad :)
 
#38
Jeg spiller veldig mye diablo 2 :LoD. Den karakteren jeg spiller med nå er en paladin som heter Moritsune og er i level 60. Bruker fantascism, zeal og holy shield :)
 
#39
Har en lvl 60 Lightning Javazon selv, men hovedfiguren er en lvl 88 Hammerdin. Dette er forresten single player.

Moritsune: Hva gjør du mot physical immunes og iron maiden?
 
#40
Jeg spiller nesten alltid med venner da :)
De er som oftest sorcersses og tar seg av det...

Ellers så har jeg jo Fist of the Heavens som jeg bruker på physical immunity. Men den er bare i lvl 8 tough.