Diablo 2 Expansion

#62
Finnes\Fantes en måte og snuske seg forbi ancients på. Men ingen som ville gidde å bry seg om det på Normal...
 
#63
Joda, man kan fint komme seg til Nightmare før lvl 20, men her var det snakk om å TA Baal, ikke bare sitte i byen og vente...
 
C

Crizpy

Gjest
#64
Baal er faen meg griselett i forhold til Diablo, da.
Ble skuffa da jeg måtte han med Druid.
Det var 2 slag med en sånn øks som tok opp til 200 dmg pr. slag, og jeg hadde 20 levler på Fury og masse styrke, så det var 2 klikk :)

hurra for powerlevling v.h.a. de isbjørnene.
 
#65
men ellers så synes jeg diablo er et gøyalt spill...:p
 
#66
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@24.10.2004, 09.54
Strengt tatt kan du ikke ta Baal uten å være høyere enn lvl 20, for ellers kommer du ikke forbi Ancients...
123058​
lvl 24 faktisk.

lvl 20 er da man starter å få exp fra enemies characters som er sterkere enn deg dreper.


sier bare pala med holy hammer, consentration, blessed aim og vigor jeg. svoooosh


15k dmg.
 
#67
Nei, nå er du litt på viddene her. Det jeg mener, er at de har lagt til en sperre på Ancients, så man kan ikke komme forbi Arreat Summit før man er lvl 20 på Normal, 40 på Nightmare og 60 på Hell.

Helt rett med figuren din, Hammerdin sparker rumpe.
 
#70
Opprinnelig skrevet av MattMan@22.10.2004, 18.28
Hvis du skal lage en klan, så må du sende en mail til kundesenteret for blizzard/battle.net. Derfra kan du lage en klanside, gjerne med et .com domene, som du lager, og så rekrutterer du folk i klanen din, gjerne folk som er "11" år gamle.
122444​

hva er mailen da??? er det battle.net?? du synes sikkert at jeg er dum men jeg er ikke så flink til dette.
 
C

Crizpy

Gjest
#71
????! !!!!!!! ???????? !?!?!??
????! !!!!!!
! ???????? !?!?!??
????! !!!!!!! ???????? !?!?!??
????! !!!!!!! ???????? !?!?!??
????! !!!!!!

! ???????? !?!?!??
????! !!!!!!! ???????? !?!?!??
 
#73
OOT, men må bare nevne at jeg spilte d2x til ca høsten 2001, derpå jeg solgte accounten min for 560$ på ebay !. Gale mennesker..

En måned etter ble battle.net oversvømmet av cheats og dritt og lort, så da stupte økonomien, og man fikk ikke solgt ting på ebay lengre.
 
#74
flaks har du..:D:D
 
#75
Lol tror ikke jeg har hatt mer flaks i drops jeg....
2x Harlequin Crest
1x Skullder's Ire
1x The Oculus

Hihihihi bare måtte le jeg etter runsa...
 
#76
Hatt noen litt uventede drops jeg også. Harlequin Crest av en kiste i Durance level 2, Grandfather etter Find Item fra en minion i The Mausoleum, Sazabi's Ghost Liberator fra den ENESTE kua jeg drepte på cow level...
 
#77
Jeg er uheldig med dropsene mine... Det er irriterendes.. Jeg har faktisk synket så langt ned at jeg går inn på games som heter "free 4 u" elns... <_<
 
#78
Hadde en 580% MF sorc som gjorde Mephisto runs på 2-3 mins. Inntil Mep drops ble fikset, fikk jeg mye bra stash, som jeg igjen tradet inn i SOJs. SOJs var universal myntenhet i d2 før, og man kunne få alt hadde man nok av dem.

Ush, teite ebay, auksjonen er slettet fra historikken. Holder visst bare på 1 år tilbake i tid eller no sånt.
 
#79
Spiller ikke på Bnet, men hva er det som er den nåværende myntenheten? Runes? Fikk inntrykk av at det var litt for mye duping ute og gikk til at noe kunne etablere seg som enhet...?