Die Hard With A... Revengeance?

Lodin

Der Waaaah
#22
Nedtelling til spillet skifter navn igjen. Godt mulig Kojima og co. har finni på revengance, men det viser seg at det allerede er et ord Ku Klux Klan brukte før. =D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#23
Synes denna var litt artig, Kojima og co som snakker om hvor treigt, awkward, og rotete utviklinga har vært.

http://www.gametrailers.com/video/the-truth-metal-gear/725033

Interresant å høre om når ting ikke går helt som de burde og ikke bare "FYY FAEN VI ER FLINKE ASS NÅ HAR VI SØRNMEG GJORT DET IGJEN ALLE BURDE SPILLE DENNE SPILLEN FOR Å SE HVOR FLINKE VI HAR VÆRT".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Så fuckings on it.

Edit: Downloadan.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Har ÆMMRIKANSK PS3 så jeg gjør et forsøk. Og nei, da forventer jeg ikke at det funker men greit å sjekke.

PS: Snoy = dicks.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Mjukvaren kan ikke kjøres på grunn av regionsrestriksjoner, ja. Kult!
 
#31
Oversettelse:

"Hei, er du en ordentlig rævsleiker? Nå kan du kjøpe noe du ikke vil ha for å få tilgang til reklamen vi laget for noe du ikke kan kjøpe enda! Kult eller???"
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Nå kan du kjøpe en mye dårligere versjon av to spill du sikkert allerede har for å teste et nyere spill.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#37
på PS3 versjonen er hvert individuelt hårstrå i azn pretty boy sveisen til raiden animert
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#39
Har spilt gjennom demoen nå, og det eier. Fortsatt litt cutscene-tungt og man blir stadig vekk avbrutt av CODEC-samtaler, men kontrollene og kuttinga er strålende. Litt i overkant harry musikk til tider. Rent teknisk, så ser det bra ut på Xboxen. Frameraten droppet ørlite når man tok av i slow-motion, men det er ikke plagsomt på noen som helst måte. Det er også mindre åpent enn jeg trodde. Jeg fikk inntrykk fra previews at man kunne roame tilnærmet fritt, men man må faktisk følge ganske så rett-frem korridorer. Jeg er glad i stramme spilleopplevelser, så det gjør meg strengt tatt ingenting.

Når skal forresten japansk spillindustri slutte å forsøke å skrive troverdige afroamerikanere?

Blir å kjøpe.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Detta er på vei ned nå, men ~studentinternett~ er ikke akkurat superkjapt. Når kona og ungen legger seg ikveld blir det litt kutt-og-hugg på'n far. Må innrømme at jeg gleder meg, og at det kjøpes uansett. Kjenner jeg er blitt en liten fanboy av Platinum Games