Dine egene bilder av ditt MMORPG spill.

Ok, har bare bilder fra 2 MMORPGs jeg har spilt...
Først, Tibia. Er en stund siden jeg spilte det nå, men det var gøy den gangen ;)
Tibia

Så har man så klart Final Fantasy XI da. Bildene her er fra når jeg skulle gjøre Eco-Warrior questen i Ordelle's Caves. Tror det var Januar 2004.

FFXI 1

FFXI 2

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@04.01.2005, 18.45
Hva er galt med nicka mine da?
158222​

Lateyourmama? Det er like kult som hotboy2k eller loverboy200..

LarZen er heller ikke bedre..

Å jau...vel om jeg møter på folk i WOW som ikke respekterer meg pga jeg har et nick dem ikke liker så er det garantert folk jeg ikke har noe interesse av å være i kontakt med uansett.

Det er en grund til at jeg skal lage en guild med voksne mennesker eller ivertfall med folk som vet å oppføre seg på en høfflig og skikkelig måte.

Det er mange "eldre" som klager over at det er veldig mye umodne spillere som drar ned sammfunnet i spillet.

Det er noe i det The Creature sier.. man mister litt respekt for folk med navn som "Iateyourmama". Prøv og finn et unikt navn som passer til karakteren din, og spillverdenen. Navnet ditt gjør faktisk et ganske stort førsteinntrykk på de fleste, tro det eller ei.

Du kan jo ta en titt på naming policy'en til Blizzard. Den er ganske streng og navn som "Iateyourmama" er ikke tillatt.

Bruk noen ekstra minutter på å finne et skikkelig navn på karakteren din. Det er mitt råd.

Opprinnelig skrevet av thagen@05.01.2005, 00.51
Det er noe i det The Creature sier.. man mister litt respekt for folk med navn som "Iateyourmama". Prøv og finn et unikt navn som passer til karakteren din, og spillverdenen. Navnet ditt gjør faktisk et ganske stort førsteinntrykk på de fleste, tro det eller ei.

Du kan jo ta en titt på naming policy'en til Blizzard. Den er ganske streng og navn som "Iateyourmama" er ikke tillatt.

Bruk noen ekstra minutter på å finne et skikkelig navn på karakteren din. Det er mitt råd.
158388​
Ja det kan være sant. Men jeg har ikke en char som heter Iateyourmama. :)

Opprinnelig skrevet av thagen@05.01.2005, 01.02
Ok.. det sto det på de to bildene av Druid'en din, så jeg trodde det var det han het.
158390​
Dam, busted! Ja han hette det men SOE likte ikke det navnet gitt så jeg fikk et nytt et. :tommelned:

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@05.01.2005, 00.22
Å jau...vel om jeg møter på folk i WOW som ikke respekterer meg pga jeg har et nick dem ikke liker så er det garantert folk jeg ikke har noe interesse av å være i kontakt med uansett.

Det er en grund til at jeg skal lage en guild med voksne mennesker eller ivertfall med folk som vet å oppføre seg på en høfflig og skikkelig måte.

Det er mange "eldre" som klager over at det er veldig mye umodne spillere som drar ned sammfunnet i spillet.
158387​

Du kommer nok aldri inn i en guild med voksne og modne mennesker med slike nick, sorry man, men du finner nok bare fjortissguilds med guildnavn som the killerZ og deathpwnerz...

Filmet litt med Druiden min idag, klippet er kanskje litt for stort så jeg vet ikke åssn det blir å streame det her slik. Dere får se åssn det går.

Druid in action

Den streamer og buffrer bra hos meg, men jeg sitter på 2.5mb in.

Skal poste opp noen bilder snart . . . . dette gjør jeg for morroskyld.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Kanskje litt kjedelig bilder, de bedre bildene er på en annen pc, skal fikse det senere.

Ingen som har spillt Lineage 2 her da ?
Jeg så hvertfall ingen bilder når jeg skumma igjennom tråden.

Her er ett fra koreansk beta for over et år siden.

Jeg har ikke fått lasta opp så mange enda men jeg skal gjøre det så fort jeg får tid.

Jeg spilte L2 betaen når jeg sørget over at den Amerikanske WoW betaen hadde kommet og jeg ikke kunne registrere meg.
Var egentlig veldig kjedelig.

Jeg spilte L2 jeg også, herregud for et kjedelig spill, pent men kjedelig..