Dine egene bilder av ditt MMORPG spill.

Når man spiller horde, er vel ikke det navnet så malplassert, når temaet for guilden er gammelnorsk mytologi. Woot?


lolz ...
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion+20.01.2005, 16.51-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@20.01.2005, 16.35
Jeg siterer:

Heimdal!?!??! Hahahahhaha lmao
hva mente du med det? Var det et morsomt navn?
166075​

Kanskje ikke det mest normale MMORPG navnet, men det er vel opp til han.
Uansett hva forventer du når Guilden hans heter Einherjar?
166081​
[/b]
Heh, jeg kallte jo Karakterene mine for diveres slike navn under Open Beta, slik som: Gullinkambe, Svartalf, Ljosalf og Surt :svette:
Tor, Thor og Odin er altfor klisjè aktige.

Jeg har enda ikke kommet meg inn i FB :(
(Mangler preorder)
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@20.01.2005, 16.35
Jeg siterer:

Heimdal!?!??! Hahahahhaha lmao
hva mente du med det? Var det et morsomt navn?
166075​
hmmm... har sett noen som heter det på server 3...
men kanskje det var deg :p
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@20.01.2005, 17.34
Når man spiller horde, er vel ikke det navnet så malplassert, når temaet for guilden er gammelnorsk mytologi. Woot?


lolz ...
166098​

Heimdalen min er human... Men jeg syntes ikke alvenavn er så veldig mye bedre egentlig... Og jeg syntes det er tett å se karakterer med navn superkiller osv, kunne aldri falle meg inn å kalle charen for the creature liksom...

Andre liker alver og drit, mens jeg liker den norrøne mytologi best, rett og slett...

Heimdal er btw på server 5 ikke 3... så det er nok ikke meg...
 
Ja. Det er gøy å komme med semi-angrepsinnlegg når noen forsvarer deg mot ignorante tufser. Nei? :(
 
Det var ikke ment som et angreps-innlegg av noe slag... Isåfall var det ikke rettet mot deg kozeloz... siterte deg bare for å si at jeg ikke var horde...
 
Jeg var litt trøtt. For trøtt ... bah. :D
 
Tror det er fordi vi spiller for for mye. Ehm ... jeg mener, for lite.
 
Ja, noe i den duren, bah, mister en helg med WoW, skal til tønsberg å besøke venner... Være litt sosial for helvete, og kanskje litt animert?:D
 
Najse screenshots ;);)
Noen som kan forklare meg HVORDAN JEG LEGGER UT SCREENSHOTS HER?
Så kan jeg vise dere litt screenshots av ekte MMORPG'S :p
:tommelopp:
 
En søt liten dreadlord lady som drepte meg på ett slag. Det at jeg var level 11 nevner jeg heller ikke.



To andre bilder.





 
Noen som har vært borti Warhammer før og ser den ekstreme likheten mellom deamons princes of Khorne og dreadlords?