Dine egene bilder av ditt MMORPG spill.

Er farten satt ned? Det virka som utrolig treig hest, hadde sett bedre ut om den travet i steden for å gallopere.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@08.12.2004, 04.10
Er farten satt ned? Det virka som utrolig treig hest, hadde sett bedre ut om den travet i steden for å gallopere.
146102​

Hehe, jeg vet. Animasjonen til hesten er ikke serlig mye å skryte av. Den ser ut som den springer veldig fort men så gjør den egentlig ikke det.

Mange som har klaget på dette og vi håper dem gjør noe med det snart.

Opprinnelig skrevet av Darkstorm+08.12.2004, 05.03-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@08.12.2004, 03.53
Jeg testa å lagre ingame film med Fraps og det ble "ok" det. Er en tids begrensning på 30sec så er ikke stort jeg fikk tatt...

Her er jeg å rir i ørkenen.

Her et enda lit mere

Og en siste her slik
146095​
Hvordan lager du en sånn side? Der du legger ut dine ting? Sånn som din: opp.i.rompa.mi

:)
146128​
[/b]
Det er en hjemmeside jeg fikk fra Bluecom. Jeg er ikke så flink til å forklare men om du har en kjent nettleverandør så har du sikkert mulighet for å få et hjemmeside område som du kan laste ting opp til å dele med andre osv..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+08.12.2004, 00.45-->
Om du synes det der er dårlig grafikk så vil jeg at du skal legge ut et bilde i MMORPG sjangeren som du mener er bedre.
[/b]
Dette har vi snakket om mange, mange ganger før... EQ2 er omtrent like spennende designet som en søplesekk. Greit nok at de kjører med alt det nyeste innen grafikkteknologi og har polycounts på flere fantasilliarder, men... det er bortkastet. Det ser ut som bæsj uansett.
<!--QuoteBegin-thagen

Ikke uventet at Yetipants måtte komme å slenge dritt. Han må være en jævlig bitter person.
Jeg er "jævlig bitter" fordi jeg ikke synes Everquest 2 ser pent ut? Eller er du fortsatt sår fordi ikke alle liker Metal Gear-triviaen? Isåfall: Beklager. Beklager at mine meninger ikke sammenfaller med dine. Du står helt fritt til å ignorere dem akkurat like mye som jeg står fritt til å ignorere kritikken din. Så får jeg sitte her og være bitter og ensom i tårnet mitt, mens jeg higer etter min tapte barndom og kjærligheten jeg mistet for lenge siden. :D

Dette har vi snakket om mange, mange ganger før... EQ2 er omtrent like spennende designet som en søplesekk. Greit nok at de kjører med alt det nyeste innen grafikkteknologi og har polycounts på flere fantasilliarder, men... det er bortkastet. Det ser ut som bæsj uansett.
Jeg er helt enig at designet er helt ræva kjedelig. Men grafikken er suveren med utrolig mye detaljer. Men noe jeg fant ut etter noen dager spilling var at designet var alt for kjedelig i lengden.

Kjipt men slik er det bare...

omtrent som da vi ble invadert (jeg var NE) i astranaar, fullt av lvl 20-30 horde, mange fler enn vi som forsvarte, vi klarte det bare pga guardene

Opprinnelig skrevet av Yetipants+08.12.2004, 12.04-->
<!--QuoteBegin-thagen
Ikke uventet at Yetipants måtte komme å slenge dritt. Han må være en jævlig bitter person.
Jeg er "jævlig bitter" fordi jeg ikke synes Everquest 2 ser pent ut? Eller er du fortsatt sår fordi ikke alle liker Metal Gear-triviaen? Isåfall: Beklager. Beklager at mine meninger ikke sammenfaller med dine. Du står helt fritt til å ignorere dem akkurat like mye som jeg står fritt til å ignorere kritikken din. Så får jeg sitte her og være bitter og ensom i tårnet mitt, mens jeg higer etter min tapte barndom og kjærligheten jeg mistet for lenge siden. :D
146366​
[/b]
Jeg bryr meg svært lite om hva du eller andre mener. Det er ikke det som er poenget. Du gjør så jævlig stor sak ut av det når du ikke liker noe, og du gjentar deg selv hele tiden. Om EQ2 f.eks, og i MG-triviaen ja som du nevner. Du må ha postet minst 10-15 ganger i et forsøk på å disse den triviaen.

Jeg syns bare du poster altfor mye dritt her på forumet. Det er alt.

Opprinnelig skrevet av Con Dar+08.12.2004, 19.46-->
<!--QuoteBegin-bantex
omtrent som da vi ble invadert (jeg var NE) i astranaar, fullt av lvl 20-30 horde, mange fler enn vi som forsvarte, vi klarte det bare pga guardene
146449​
[/b]
server du spilte på da?

27 tror jeg det var, men dette skjedde sikkert på mange servere

PvP i WOW, er det spesiele servere du må på da? Eller er det noe du kan slå av å på mens en spiller?

Jeg vil ha muligheten til å spille PvP noen ganger men ikke altid lissom...

det er sånn at du kan skrive /pvp eller noe, så er du i pvp modus... er ikke sikker på hva som var kommandoen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av thagen@08.12.2004, 21.35
Jeg bryr meg svært lite om hva du eller andre mener. Det er ikke det som er poenget. Du gjør så jævlig stor sak ut av det når du ikke liker noe, og du gjentar deg selv hele tiden. Om EQ2 f.eks, og i MG-triviaen ja som du nevner. Du må ha postet minst 10-15 ganger i et forsøk på å disse den triviaen.

Jeg syns bare du poster altfor mye dritt her på forumet. Det er alt.
Du bryr deg i det minste nok til å disse meg tilbake, og da har jeg nådd mitt mål. ;)

Og _LarZen_: Glad for at vi er enige. Jeg er bare trist på dine vegne ettersom du faktisk måtte bruke penger på møkka for å finne det ut.

Det eneste bildet jeg har for øyeblikket er desverre bare ett bilde fra min tid i Guild Wars betaen, gleder meg veldig til det kommer ute på nyåret!
Xenon Galandil
Hadde en del bilder fra WoW Open Beta også, men de gikk desverre tapt.

Hehe, nicr Mont, Så det blir WOw på deg da ;)
Skulle lagt ut noen deilige Taru bilder >-< men desverre, dataen min er på reperasjon :p
Anyway, håper final beta _ikke_ starter før om 14 dager ;) Det ville vært jævla typisk, at det skulle starte når jeg ikke kunne spille det....¨

*Ps legger ut bilder når dataen er fixa