Ditt første spill!?

#22
Må nok være Destruction Derby og Tomb Raider II, som jeg fikk med da jeg fikk PSX i Julegave :p
Men det første spillet jeg kjøpte var Cool Boarders 1!
jeg var ganske liten da og hadde det minste peiling på spill :p
 
#23
Må nok slenge meg på Super Mario Bros bølgen...
Men jeg fikk ikke med Duck Hunt!!! Fremdeles bitter for det!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Opprinnelig skrevet av Madsy@13.07.2004, 14.37
Du mener sikkert Space Commander(s), som da var tittelen til PC-porten :D
Det var mitt første spill også, som jeg spilte på fatterns monokrome skjerm i 1989
EDIT: søren Thinaran var først ute med rettinga.
74301​
Heh, stemmer det. :)
Jeg hadde riktignok en borka versjon som viste "Space Invader" på tittelskjermen, men fant kjapt ut at det egentlig het Space Commander.
Pac-Man het faktisk Pac-Man, selv om det nok ikke var offisielt. Husker også jeg hadde en 3D Pac-Man-klone i førsteperson... dæven, den var fet.
 
#26
Mitt eget første konsollspill var Tekken 3 til Playstation.
Hadde mange PC-spill fra før da, men husker ikke navnene.

Dog det var Sonic The Hedgehog 2 som var det første spillet jeg spilte. :forelsket:
 
#27
Mine første var Tiki Kiwi og Indiana Jones til Amiga! :tommelopp:
Råbra spel! Elsker dei ennå! Har forresten Amiga'en endå!

P.S: Tiki er tøff! ^_^
 
#30
Det første spillet som jeg selv eide, var spillet Gain Ground til Sega Master System. Herlig, og utfordrende spill, hvor man kunne spille 2 player! Men det første spillet jeg spillte.. Det husker jeg ikke hva var, men det var vel et spill til Amiga 500, eller et annet spill til Sega Master System.
 
#32
Mitt aller første spill var Vinter Olympics på pappas PC, jeg husker ikke hvilken model det var, men jeg husker at den hadde kun to farger, det var orange og svart(pluss alle farger du kan "blande" med de to). Men dette spillet klarte jeg ikke spille selv. Jeg og bror satt på fanget hans, mens han hjalp oss.

Det første spillet jeg klarte å spille alene var tetris på Gameboy. Det stemmer! Den aller første Gameboy'en. Enten så var det det eller så var det Super Mario 3 til NES.
 
#33
Mitt første spill var Battle Arena Toshinden til Playstation.
Jeg har mange gode minner fra multiplayer i det spillet, men etter å ha prøvd det igjen 9 år senere kan jeg ikke skjønne hva som fikk meg til å spille det.
 
#35
Min første konsoll var snes. Donkey Kong Country fulgte med så det er egentlig mitt første spill.. Det første jeg kjøpte var Super Mario World.. Det første spillet jeg spillte var et sonic spill, husker bare ikke navnet..
 
#36
Golden Axe og Amiga 500 :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Ganske uintresant, men det var vel en NES med Super Mario Bros og Mega Man. Fikk den av folka i 87 trur jeg.