Ditt første spill!?

#61
Mitt første spill var Diddy Kong Racing til N64. Grunnen til at jeg husker dette, var fordi grunnen til at jeg fikk råd til maskin og spill den gangen var fordi jeg vant i tipping. Vant 2820kr :tommelopp:
The Downside: Tolleren sto i 60 000 ett par minutter før slutt, og da hadde jeg den. Men så plinga det, og jeg fikk elleve. Men men, vant litt. Fornøyd med spillet, by the way.
 
#62
Om jeg ikke tar helt feil, fulgte Sonic the hedgehog 1 med Sega MD'en jeg og søsteren fikk da jeg var 4-5 år. Det var trolig mitt første spill, og det er rett og slett herlig. Sega Mega Drive er en nydelig konsoll, med nydelige spill. :))
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#64
Mon tro om det ikke var Bomb Jack eller Gold Rush på den gamle amstraden. Ellers fikk jeg en 386 pc rundt den tiden som jeg også hadde masser spill på.
 
#65
Legend of Kage
Kung Fu
Spartan X
Battle City
Ice Climber
osv...
 
#66
Vel, jeg fikk en brukt NES da vi flytta til norge (var 6år), fulgte bl.a. med Ice Climber, noen mariospill, to simpsonsspill, et fotballspill(4-player), hmmm... det var vel noen andre spill som fulgte med også, men husker dem ikke akkurat nå.
 
#67
Mitt første spill var Space Invaders. Da var jeg 3 år, og satt på fanget til pappa for å spille det på PC-en hans.
 
#69
Mitt første spill var V-Rally 1 til Ps1. Fikk aldri noen andre konsoller av foreldrene mine. Jeg hadde veldig lyst på Nes husker jeg. Og Sega, sega var bare barskt. ^_^
 
#72
BATMAN til C64 :svette:
Genialt morro husker jeg, men har funnet ut i ettertid at det stinker møkk og det som verre er. Men det er alltid like morro og hekte seg i Jokeren helt på slutten av spillet, for å se ham falle i sin sikre død. ^_^

Aye, vi kan heller ikke glemme Great Escape. Fy pokker så morro jeg hadde det med dette spillet :confused: Grafikk, lyd, vel... Hele spillet generelt sett STINKER, selv for datidens standard. Men det var vel på en måte her jeg ble innført i en tidlig RPG-fase. Kle deg ut som en offiser, og bli tatt som en offiser (om du er forsiktig). Du måtte møte opp til forskjellige rutiner rundt om på dagen, og på natters tid var det rømning som stod på listen. Genialt, men like forbanna paradoksalt elendig...
 
#73
Det første spille jeg spilte var Super mario til NES.. Mamma kjøpte NES til pappa men jeg okuperte den å spilte dag å natt :p kanskje ikke natt var liten :p
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#74
Mitt første spill var enten Space Invaders eller Super Mario Land 2 til den gamle, stygge, svæææære Game Boy'en! Herregud den Game Boy'en er svær! <_<
 
#75
Det første spillet jeg spilte var Ninja Turtles på Commandore 64.
"Kassetens tid".
Det første PC spillet var Cæsar og et Battle Beast.
Klassikere begge to.
 
#76
Hmmm, første spillet jeg hadde var Duck Hunt til snes, der jeg hadde en pistol og skulle skyte fuglene på skjermen!

det var 1337, det!