Doom 3 anmeldelse av PC Gamer!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Doom 3 - 3. August
Jesus' tilbakekomst - TBA

Såklart vi gleder oss mest til det vi vet kommer snart =P

Kilik

Lokal moderator
Nå er offisielle benchmarks ute på HardOCP. I motsetning til hva PCGamer antydet, gjør NVIDIA sine kort det mye bedre enn ATI:

Spillet er testet på:
Intel Pentium 4 3.2GHz
2GB DDR400 RAM
i875 motherboard
AGP8X interface

Uten AA:

Ellers skal visstnok Doom III fungere med overraskende lave systemkrav: " If you would have told me a year ago that I could play DOOM 3 on a GeForce 3 64MB video card and 1.8GHz AthlonXP and have a good gaming experience, I would have called you crazy, but that is exactly what we are seeing."

Enda en ny video av Doom 3, som tar for seg Doom spillenes historie, og vi får flere intervjuer og synspunkter på Doom 3, og får se nytt materiale fra Doom 3. Imponerende.

Ellers skal visstnok Doom III fungere med overraskende lave systemkrav: " If you would have told me a year ago that I could play DOOM 3 on a GeForce 3 64MB video card and 1.8GHz AthlonXP and have a good gaming experience, I would have called you crazy, but that is exactly what we are seeing."
Kanskje det holder med mitt GF4 Ti4600? Hvis Doom 3 går greit på 1024x768, medium grafikk så gidder jeg ikke kjøpe nytt skjermkort. Får heller spare det til jeg kjøper ny maskin om et år eller to. PC gaming er ikke akkurat det helt store for meg for tiden uansett.

Neptune:

Hva mener du med at jeg har pc 533? Tenker du på rammen? I tilfelle så er jeg ikke sikker på det selv, men rammen min har 333 Mhz, det er vel pc2500...Noe sånt.

OK. Så det at jeg har mye RAM og + den er litt treg, det trekker ned.
Og at HovedKortet mitt er møkk. Hva anbefaler du av HK?

svar mottas med takk :)

nja, det går nok fint med en amd atlon xp 2000+ som tilsvarer en intel pentium på 2 ghz, å det var det pc gamer anbefalte, du burde nok kline til med litt mere ram, men tror det skal gå

så jeg har en amd alhlon xp 3200+, 512 mb ram å 256 mb skjermkort(ati readeon 9800xt), går det glatt eller??

Shadar: Vis jeg kjøper enda en ram brikke på 512 mb ram da?? går det bedre da? da blir det 1024 mb ram??

å Hvet du hvor mange mb ram man må ha på skjermkortet for at det skal gå helt glatt??

ok, jeg skal bare kjøre det i 1024x768 uansett, men viste du hvor mye det krevde av ram'en på skjermkortet?

Opprinnelig skrevet av Daniel;)@27.07.2004, 11.40
ok, jeg skal bare kjøre det i 1024x768 uansett, men viste du hvor mye det krevde av ram'en på skjermkortet?
79480​
ja, jeg kjører også spillene i 1024x768. holder i massevis, spør du meg

ja helt enig. vis man skal kjøre spillene i 1600x1200 skal man ha rimelig stor skjrm dah. 1024x768 holder. foreksempel på far cry.

Status
Stengt for ytterligere svar.