Doom 3

Lodin

Der Waaaah
#1
Siden diskusjonen i nyhetsavdelingen ble skrudd av åpner jeg en ny en her.
Ikke uten grunn vel å merke, den endelige traileren er faktisk ute (og vi trenger et Doom 3 tema).

Linkh

Så, nå kan du gå tilbake til å sutre om at maskina di ikke er kraftig nok til å kjøre det.
Hvis du derimot ikke er sikker på om maskina di klarer D3, hvorfor ikke starte et nytt tema her?
 
#2
ganske fet film ja.
må si jeg gleder meg litt til å spille det, men liker ikke helt å bli skremt, og det tror jeg jeg blir av dette spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Ny info om spillet:



 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Hvis man ikke gidder å registrere seg på Fileshack eller styre med torrents, kan man heller se traileren direkte fra Doom3.com.
 

Lodin

Der Waaaah
#9


Uff, det tok jo ikke lang tid... Men jeg regner nok med å klare å holde meg unna den slags denne gangen.
 
#11
Bestilte nettopp Doom 3 fra DVDBoxOffice. Får håpe de er raske, og sender det på lanseringsdatoen 3. august, eventuelt dagen etter. Bør i hvert fall få det innen 13. august, ellers var det litt liten grunn til å bestille det.

Ser utrolig fram til det nå. For 2-3 dager siden hadde jeg ikke tenkt til å skaffe meg det. Nå er det plutselig et av de spillene jeg ser aller mest fram til.
 
#12
Kommer det om 2 dager?
Trodde det ikke kom før langt ute i oktober, men men, jeg har ikke tenkt å skaffe meg det med det første. Kanskje vente en 3-4 uker.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Hah, nå går det rykter om at den versjonen som er sluppet egentlig bare er 1.75 gig med screengrabs fra Xena episoder. Trur jeg venter litt og ser hva som skjer.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#15
Opprinnelig skrevet av philantropist@01.08.2004, 21.03
Flere enn meg som laster ned Doom3 eller?
81731​
80.2% (1409.4MB) Time Estimated: 2 hour(s) 21 min 32 sek

(og ja, jeg har forhåndsbestilt spillet...)
 

SHDR

Gullmedlem
#16
Det kan jeg også melde. Hva kan jeg si om spillet foreløpig da? Teknisk ekstravaganse, veldig intenst og skremmende, svært god lyd. Historien vet jeg ingenting om, men jeg får følelsen av at den fortelles mye på samme måte som i Metroid Prime eller for den del Half-Life. En del "ut av kroppen" opplevelser i form av scriptede fortellersekvenser, men de er såpass korte og konsise at de ikke bryter opp gameplayet nevneverdig. Jeg kan ikke si mye om våpen enda, siden alt jeg har fått legge fingrene på er lommelykt, never, pistol og hagle.

Uansett. Spillet åpner enkelt og greit, med den største tekniske kraftdemonstrasjonen jeg har sett på lenge. Og den er nesten umerkelig. Deretter farer det inn i UACs mindre trivelige korridorer der du blir introdusert til spillets kontroller og omgivelser på en veldig streit og ikke for langtekkelig måte. Deretter kommer en sjokkerende plutselig introduksjon av fiender, og derfra går det slag i slag med fiender på fiender som tåler mye, er fryktelig stygge og rett og slett fantastisk skumle. Hva har jeg å utsette foreløpig? Ikke mye, egentlig. Spillet er enormt mørkt og dystert, og lover veldig bra. Hvis jeg bare tør å spille det litt til.

Ah, gleder meg til jeg kan betale id for dette om fjorten dager :)
 
#17
Faen heller at ikke Doom 3 blir utgitt den 3. så man kunne skaffet det på ærlig vis. Men jeg får det visst i løpet av natta, så er det på harddisken min på morratimene, tror jeg at det blir asosialisering hele døgnet fremover. :tommelopp:
 
#18
får ikke begynt å "laste" før på onsdag....
både gruer og gleder meg. som sagt liker jeg ikke helt skumle ting, men dette er litt for stort til å skippe.
 
#19
Opprinnelig skrevet av philantropist@01.08.2004, 21.03
Flere enn meg som laster ned Doom3 eller?
81731​
Jeg laster det også ned. Bare 14% ferdig :(
"Estimated time left: 40hour 00min 28sec"
 
#20
Litt bemerkelsesverdig at det står i forumreglene at warez og piratkopier ikke er lov å diskutere, også ser man at en "skribent" og en "sjef" diskuterer det.
Sorry folks, men det er ikke lett å ta dette forumet seriøst da. Kanskje ikke rart at det er få folk som henger her..... :usikker: