Doom 3

Fordi Doom 3 er en så stor begivenhet at de vanlige reglene ikke gjelder. :p
Jeg laster ned Doom 3, og nå snakker jeg om det: Doom 3 er sikkert bra! Ingen anmerkning? Kjernen-powah! Edit: Ja, jeg skal kjøpe det.

Opprinnelig skrevet av Gromle@02.08.2004, 02.44
Litt bemerkelsesverdig at det står i forumreglene at warez og piratkopier ikke er lov å diskutere, også ser man at en "skribent" og en "sjef" diskuterer det.
Sorry folks, men det er ikke lett å ta dette forumet seriøst da. Kanskje ikke rart at det er få folk som henger her.....  :usikker:
81876​
Forhåpentligvis skal de fleste kjøpe spillet uansett. Men når man vet at man kan få spillet i løpet av et par timer ved å laste det ned, så er det ikke alle som klarer å vente når lanseringsdato i Norge ikke er før 13. august. Jeg klarer riktignok å vente.

Opprinnelig skrevet av Gromle@02.08.2004, 02.44
Litt bemerkelsesverdig at det står i forumreglene at warez og piratkopier ikke er lov å diskutere, også ser man at en "skribent" og en "sjef" diskuterer det.
Sorry folks, men det er ikke lett å ta dette forumet seriøst da. Kanskje ikke rart at det er få folk som henger her.....  :usikker:
81876​

Opprinnelig skrevet av Reglene
Det er lov å diskutere piratkopiering som et nyhetstema, men du kan ikke legge ut linker eller nevne metoder for å få tak i piratkopiert materiale.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Gromle@02.08.2004, 00.44
81876​
Les reglene litt bedre før du anklager de som skrev dem for å bryte dem. Vi er ikke i Sovjet nå. Få folk som henger her? Tror ikke du klarer å peke på mange spillfora som er mer aktive. Gamer.no, men det er med eller mindre en retard convention, og da var det ikke mange andre igjen.

Startet nettopp nedlastinga. Jeg er vanligvis ikke helt hypp på FPS, men vi får se om det er verdt å kjøpe. Før eller siden ender jeg nok opp med det i original uansett, siden det tross alt vil være en viss samleverdi i det (det er tross alt oppfølgeren til en av de mest kjente spillseriene noensinne).

Men men... i det siste har jeg hvertfall fått litt mer smaken på FPS, men jeg sliter fortsatt med å holde interessen vedlike mer enn en halvtime times tide hver gang jeg setter meg ned å spiller det. Håper Doom3 holder mål.

V

Venom

Gjest
Ehm er dere sikre på at dere laster ned det hele spillet nå og ikke betaen?
Ps(kan noen si meg en bra torrent side?)

Som Agahnim allerede postet:
QUOTE(Reglene)
Det er lov å diskutere piratkopiering som et nyhetstema, men du kan ikke legge ut linker eller nevne metoder for å få tak i piratkopiert materiale.

Opprinnelig skrevet av Venom@02.08.2004, 11.19
81900​
Jeg er ganske sikker på at jeg gjorde det, ja.

Opprinnelig skrevet av Venom@02.08.2004, 10.19
81900​
eh... tror ikke plutselig alle her finner ut av at beta'en er ute på nettet. den kom jo for en god stund siden, så nei, dette er ikke beta

Opprinnelig skrevet av Lodin@31.07.2004, 13.34
Så, nå kan du gå tilbake til å sutre om at maskina di ikke er kraftig nok til å kjøre det.
Jeg gjører Doom3 på en Intel P4 3Ghz HT,1gb DDR400 ram og et Atlantis Radeon 9800XT 256mb kort. Og da kan jeg kjøre det på Ultra High og det er ikke tegn til hakking. Men etter hva jeg har forstått så må en ha et skjermkort som har 512mb ram for å kunne utnytte Ultra High versjonen.

Så jeg kjører det på valget under det. Spillet flyter veldig bra og det sjokkerte meg egentlig hvor bra det gikk. Har spilt andre spill som ikke ser inærheten så bra ut som hakker. Så ID har gjort en utrolig jobb med det spillet her. :tommelopp:

Heh... rart. Hvorfor kjører du det ikke på Ultra high når det ikke er tegn til hakking? Trodde det å utnytte maskinen sin så mye som mulig var noe av poenget med PC. Hvis det går pent og pyntelig på Ultra High ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle kjøre det?

SHDR

Gullmedlem
Jeg kan spille det på Ultra High selv, i 1280x1024. Selve gameplayet viser ikke tegn til hakking, men det er en del texture swapping i RAMen når jeg går inn i store rom. Det sørger for å skape små pauser på rundt .25 sekunder, og det er litt irriterende. Dermed: 1024x768 i High, og det kjører som bare rakkern. Pluss at du ikke egentlig ser noen forskjell, da. Noen specular maps som sikkert blir bedre, og ukomprimerte normal maps gjør sikkert litt forskjell, men det er slikt du ser på screenshots. Ultra High er for å vise verden din ePenis, ikke for å merke en vill forskjell in-game.

Quite simply.

Min maskin klarer det greit nok i medium setting på 800*640... Spillet er jo fantastisk, skulle ønske bare ønske jeg hadde et bedre skjermkort og mer ram.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Må si jeg elsker dette spillet nå. Trodde først det bare skulle bli ett spekulativt show av effekter, men det ser virkelig ut som iD har lagt vekt på å også lage en god atmosfere rundt det hele. Og slikt liker vi.
Og det var hakket før det samlet seg en liten tåre i kroken da jeg fant ut at de faktisk hadde lagt med noe av det som gjorde at jeg elsket System Shock II så mye som jeg faktisk gjør, nemlig loggene. OK, kanskje ikke like bra gjennomført som i shock, men det er så herlig å få ting beskrevet fra forskjellige synspunkter...

*Tilbake til spillet*

Opprinnelig skrevet av Shadar
Tror ikke du klarer å peke på mange spillfora som er mer aktive. Gamer.no, men det er med eller mindre en retard convention
Den var ikke snill... Husk, du sårer alle oss på Hardware.no sitt forum også. :p
Det er jo et stort nettverk av forumer, med en liten meny på siden som flytter deg fra et forum til et annent. Du trenger f. eks bare å registrere deg på Hardware.no's forum, så har du en konto på alle de andre også.

En annen ting, dere som laster ned warez og unnskylder dere med at dere skal jo kjøpe spillet; dere "støtter" jo de som legger ut warez, og de som har lagt ut warez er nok ikke id software særlig glade i... Dermed støtter dere id's "fiender".

Eller noe sånt... :confused:

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Shadar+02.08.2004, 11.09-->
<!--QuoteBegin-Gromle
@02.08.2004, 00.44
81876​
Tror ikke du klarer å peke på mange spillfora som er mer aktive. Gamer.no, men det er med eller mindre en retard convention, og da var det ikke mange andre igjen.
81896​
[/b]

Hmm, jeg vil da påpeke at Battlefield No Forumeter ganske så aktivt. Det er etter det jeg tror strøre en SG også.

Selfølgelig er mange aktive.. Men små forum som Battlefield.no og War3.no som for det meste fokuserer på et spill kan ikke settes i samme bås som SG.

Forumet til pcgw.com(Norsk ja..) er ganske aktivt.

Også jeg kan konkludere med at jeg har (forhåpentligvis) DooM_3 liggende på "pulten" når jeg kommer hjem fra jobb i kveld. DooM_3 er en stor begivenhet jeg ikke klarer å vente nye 2 uker på, ikke faen!

49% DOOM3

Estimated time left: 8 hours 23 min 27 sek
Download rate: 42kbps (med ei 2 mbps linje...)

Men jeg gleder meg nesten like mye til å ha spillet fysisk i hendene.

Nå ligger ikonet på skrivebordet mitt og venter på å bli trykket på... men jeg kan ikke spille før om ett par timer eller no (trenger søvn :p).