Dota 2-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Kanskje jeg også kan slenge meg med, jeg suger vilt (klarte ikke engang å tolke bildet som ble lagt ut over her) men Dota 2 er klart det minst mongo MOBA-et jeg har vært borti så jeg vil bli bedre. Får se når jeg går lei av Wii U-en.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#62
Nydelig, da kan vi nube sammen! Spillet virker veldig solid så tror det er mye moro å hente der.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#64
Er dette dagen for å fullføre tutorialen på, tro?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Vi finner en dag å spille på a, så kan jeg invitere til Ventrilo-serveren vår/bruke Skype! Læringskurven er bratt så fler som er litt på samme nivå føles kanskje greit.
 
#66
Hvordan fungerer meta-gamet i DOTA egentlig? Med support, jungler osv? Er det like satt i stein som i LoL? Følg meta eller gtfo? kan man f.eks starte i jungelen som level 1 eller snakker vi mer duo laning?
 
#68
Da er vel egentlig spørsmålet om du snakker om i de lavere nivåene, siden jeg ser du startet i august. fra lvl 1 til 30 i LoL så går folk den veien det blåser helt uten kontroll eller kjennskap til meta. Men er det slik når vi snakke "competative play"?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#69
Du kan helt fint starte i jungelen med level 1 så lenge du har valgt en helt som kan det og drar nytte av det. Lifestealer er vel den mest kjente og utbredte level1-jungleren.
 
#71
Tror jeg må få lastet dette ned og få testa det. Har på ingen måte gått lei av LoL, men det er jo alltid moro med andre utfordringer, men føler jeg er avhengig av å spille med noen via en voice com.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Hva med at vi kjører Spillegals DOTA2 -kveld førstkommende fredag kveld?
 
#76
Igår var en god dota-dag:







Er forsåvidt klar for dotalaug. Får prøve å få med Mathias så vi kan veie opp litt.
 
#77
Da har jeg fyrt det i gang. Kjenner vel at det blir litt langtekkelig å spille "drep to tårn i mid-lane 10 ganger, deretter spill mot bots 5 ganger til før du kan spille mot vanlig folk" greia. Trodde det holdt med å bli matcha sammen med andre noobs. Men har uansett fått litt bedre inntrykk i dag enn jeg gjorde for ett år siden. Om jeg skal ha noe håp om å kunne spille sammen med noen av dere på fredagskvelden burde jeg stå greit i for å si det sånn...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Jeg er ganske meganoob, håper på fler av det kaliberet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#79
Hei!

Mvh ikke fullført tutorial
 
#80
Jeg har spilt i 200 timer snart, jeg har vunnet 30 kamper, og tapt 60. Jeg blir dissa så jævlig i hver kamp hvor jeg ikke har minimum EN med meg som kjenner spillet og sier hvor jeg skal gå og hva jeg skal gjøre.