Drømmefall

#41
<div class='quotemain'>
Jeg anbefaler alle å ta en titt i det nye gamereactor. De har nemlig en stor artikkel om drømmefall der.....
[/b]
Og jeg anbefaler alle å ikke ta en titt i det nyeste nummeret av Gamereactor, ettersom det er en møkkablekke av rang, og du mest sannsynlig kommer til å sitte igjen med en bismak av bæsj i munnen etter å ha bladd i det.
[/b][/quote]


Nja....det er vel delte meninger om det. Synes de har mye fin informasjon på de få sidene som kommer ut hver måned. Og Nicco, du er ekkel...... :(

Dessuten lo jeg meg skakk i hjel da redaktøren (Carl Thomas) stilte opp i Crash Bandicoot kostyme i butikken der jeg jobber :ler:
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#42
Men det er ikke vanskelig å se at de får mye rumpeknull, gir jo nesten alle spill skyhøye karakterer.
 
#43
Men det beste med gamereactor er da de klarte å prestere å gi killer 7 slakt og frobannelse med karakteren 5, mens lenger bak i bladet, i de kjøp/ikke kjøp kolonnene var killer 7 på KJØP siden :p .
Hehe, de er så latterlige.
 

Lodin

Der Waaaah
#44
Gamereactor er jo helt greit for hva det er, nemlig en diger reklamepamlett for spillindustrien. Hvor tror dere de får penga til å publisere det all den tid det er gratis?
Ta heller det som står der med en spiseskje salt og titt på de fine bildene.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Akkurat nå er spillet til sekundær beta-testing hos den amerikanske utgiveren, Aspyr. Rart at vi i Europa må lide av dette (siden Funcom selv gir det ut her og virker fornøyde), men som vanlig kan vi vel ikke ha noe av at Europa får noe kult før statene.
April er uansett ikke en umulighet.
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Siden ingen andre har sagt noe får jeg vel nevne at det har gått gull i statene og.
The long anticipated arrival of Dreamfall is at last close at hand, as publisher Aspyr Media announced today that the game has gone gold in North America. Developed for both Xbox and PC, Dreamfall is scheduled to release on April 17th. [/b]
Europeisk dato ser ut til å være 20.04.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#51
Tragisk at vi her i Norge ska få spillet seinere en folkene borte i USA, når spillet faktisk er norsk og greier. Men dette ska skaffes uansett :)
 
#52
Tragisk at vi her i Norge ska få spillet seinere en folkene borte i USA, når spillet faktisk er norsk og greier.[/b]
PC versjonen kommer jo hit bare tre dager etter USA lanseringen, så det er jo ikke all verden å grine over, selv om jeg er helt enig i det du sier. Xbox versjonen er det derimot desto verre med. Den kommer nemlig ikke hit før 26 mai. :tommelned:
 
#53
Dette var gode nyheter i en ellers så trist tid! Jeg gleder meg virkelig til dette spillet nå og håper det er like atmospherisk (biggest typo ever!) som den lengste reisen. Ikke no er som å drømme seg bort til en annen verden med April Ryan!

Spørsmålet nå er bare hvorvidt jeg skal ha pc eller xbox-versjonen. Noen pros/cons med noen av dem?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
For meg er det iallfall ingen tvil, jeg skal ha PC-utgaven. Bedre grafikk, bedre kontrollmuligheter. :tommelopp:
 
#55
Jeg irriterer meg bare over at jeg ikke får spillet Den Lengste Reisen på PC'en. Kjedelig å hoppe rett til oppfølgeren uten å fått med meg hva som har skjedd tidligere.

Spillet liker bare ikke WinXP, til tross for at jeg har gjort alle de rette tiltakene for at det skal fungere.

Tror dere at det er dødsnødvendig å ha spillet det første spillet for å nyte det andre? Kanskje de drar av en Shenmue og viser litt film fra hva som har skjedd tidligere.. I hope so
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Hvis du er veldig i beit, kan jeg gi deg en kjapp recap på PM eller noe.
Forøvrig mener jeg ganske bestemt at jeg har spilt DLR på WinXP, men det kan være at jeg roter.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#57
Øh, ja altså. Jeg kjører DLR helt uproblematisk på XP, og det er ikke noen oppdatert nyutgivelse, men originalutgaven. (mulig at jeg har slengt inn noen patcher)
 
#58
Jeg kan også bekrefte at det skal fungere helt smertefritt i XP - i hvert fall UK-versjonen som jeg har spilt. Det eneste du må gjøre er å laste ned en liten patch på 300 kb for å fikse en police bug, men det har ingenting å gjøre med XP-kompatibilitet.
 
#59
Vel, hvilken patch dreier det seg om ? Jeg har orginalutgaven av DLR, burde gå fint. Rett før jeg "finner" den engelske versjonen istedet.

Hmm.. tross alt er oppfølgeren på engelsk. Blir litt fjernt å skifte språk i oppfølgeren.
 
#60
Det er den patchen som fikser at ikke spillet fryser når man kommer tilbake på politistasjonen etter man første gang har vært der. Men tror ikke denne feilen gjelder den norske versjonen, fordi da jeg lastet patchen ned stod at den var beregnet til UK-versjonen.