Drømmefall

#82
Må man installere spillet på stasjon C? Har tre stasjoner, en med 200 MB ledig © og to som begge har 20 GB ledig. Når jeg godtar lisensavtaleshizzle får jeg beskjed om at jeg ikke har plass til å installere spillet.
 
#83
Har nettop spillt litt på Den lengste Reisen, ya, bare litt.
Foreløpig imponerer det meg ikke. Historien virker interessant, men når man skal gjennomsøke alt så sinnsykt, mister jeg talmodigheten min. Stemningen var heller ikke så bra som jeg hadde håpet på, og voicingene er ok. Alt i alt et spill som ikke faller i smak hos meg, men det må nevnes at spillet har noen hysteriske sitater:
"Var ikke han en skikkelig sleiping da?"
"Joda... men han er utrolig god i senga."
XD
 
#89
Har nettop spillt litt på Den lengste Reisen, ya, bare litt.
Foreløpig imponerer det meg ikke. Historien virker interessant, men når man skal gjennomsøke alt så sinnsykt, mister jeg talmodigheten min. Stemningen var heller ikke så bra som jeg hadde håpet på, og voicingene er ok. Alt i alt et spill som ikke faller i smak hos meg, men det må nevnes at spillet har noen hysteriske sitater:
"Var ikke han en skikkelig sleiping da?"
"Joda... men han er utrolig god i senga."
XD
[/b]

Snakker vi om den lengste reisen eller Drømmefall? Du sier Den lengste reisen, men det ser ut som om du refferer til Drømmefall...
 
#90
Det er Den lengste Reisen som er den første, ja? Det er den jeg prater om, har ikke prøvd Drømmefall ennå.
 

Lodin

Der Waaaah
#91
Den norske versjonen har noen harry øyeblikk, enig med det. Problemet er bare at de beholdt all banninga i den engelske versjonen.
Imponerende hvor mange ganger de måtte presse inn litt shit og fuck i det spillet. :p
 

Kilik

Lokal moderator
#93
Piratversjon allerede på nett!!
"Bare få dager etter lansering er spillet tilgjengelig på nettet."

Wow, for et sjokk... Det journalisten glemmer å fortelle er at dette skjer med praktisk talt alle komersielle spill...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#95
Gamer.no-anmeldelse. ;)


Forresten så hater jeg å lete etter tråder på dette forumet. Jeg gikk innom Nyheter og rykter, Generelt rundt spill, og Spill til andre eller flere konsoller før jeg fant dette emnet i PC og Mac (det kommer til burk også, ikke sant?).
 
#96
[Jeg gikk innom Nyheter og rykter, Generelt rundt spill, og Spill til andre eller flere konsoller før jeg fant dette emnet i PC og Mac (det kommer til burk også, ikke sant?).
[/b]
Kommer til Xbox ja. 1. mai nærmere bestemt, for de som lurer.

Har du fullført det Yetipants? Hvor lang tid har du brukt sånn omtrent vil du tro? Å se all dialog/filmer vil vel ta sin tid bare det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Har enda ikke fullført det, men jeg har kommet ganske nære slutten, tror jeg. Husker ikke hvor lang tid det tok, er ingen teller i spillet. :p
 
#99
Er det rart man blir poetisk? Spillet ser kjempedigg ut, fantastiske miljøer!
[/b]

Så flink du er til å sitere gamer.


Vel, jeg skal skaffe meg spillet i morgen, og er svært så spent på hvordan det blir. Har nå hørt både dritt og ros så den som lever for se :tommelopp:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, har kjøpt meg spillet idag, men har fått noen problemer? Graffikken når jeg kommer inn i spillet, er helt ødelagt, er bare pixler eller noe sånt, kan ikke se noe som helst der osv.. Selv om grafikken er fin i de andre videoene in til selve spillet. Og jau jeg har den nyeste driveren til 3d kortet som er av typen Geforce 6600GT, som etter min mening burde funke fint til spillet.

Så noen som kan ha noe peiling på hva som kan være feilen her?