Dr. Kawashima's Brain Training [DS]

#41
SITAT(sortulv @ 08.07.2006, 19.26) 13447
Sudoku var skremmende fengende. Har tatt rundt seks-syv brett allerede.
[/b]
No shit? Har Sudoku på mobilen, drar ca fem brett til dagen.
 
#42
Jeg har funnet ut at hukomelsen min suger ganske hardt. Det beste jeg har fått er 12 riktige ord på den øvelsen det kommer opp en haug med ord og man skal huske så mange man klarer på 2 min og så skrive dem ned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Kjøpte meg dette i dag, sammen med DS Lite. :elsk:

Har bare såvidt testa det, men jeg fant ut at hjernen min er 77 år gammel fordi jævelskapen ikke klarte å oppfatte at jeg skrev 11 og sa "black". Faen. :(
 
#44
Jeg kjøpte det også i dag. Hadde en hjernealder på 70 år, den klarte ikke å registrere hva jeg sa, og da jeg skrev 4 forsto han det, men da jeg føyde 8 til, endret han 4 til 5. XD

Etter å ha kjørt igjennomm alle øvelsene en gang, skjekket jeg hjernealderen på nytt, nå uten å prate, kom på 42 ^^.
 
#46
Hah, nå er jeg nede på 35 år. Fikk rocket-speed på "head count" og for en gangs skyld klarte maskina å oppfatte ordet "black" ganske bra. Fant også ut at det kunne være en ide å ta "daily training" før alderstesten slik at hjernen din får kommet igang.
 
#47
SITAT(Dodraugen @ 10.07.2006, 22.24) 13779
for en gangs skyld klarte maskina å oppfatte ordet "black" ganske bra.[/b]
Jeg har også store problemer med å bli oppfattet riktig på dette ordet! Fryktelig irriterende, noe som har ført til at jeg velger vekk tale-oppgaven hver gang nå.
 
#48
Har nå gått ned til 33 i brainage. Er det bare jeg som finner øvelsen "head count" jævlig vanskelig? Første gangen hadde jeg flaks og fikk 4/5, men denne gangen fikk jeg 2/5.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Hjernen min var 77 år gammel i går. I dag? 31. EID. :D
 
#50
Har fått meg Brain Training: Brain Age.
Vet ikke om det passer i dette temaet men..
Jeg ble mildt sagt skuffa, har ikke spillt slike spill før da, men det er liksom bare en ting å gjøre, og det er å teste hjernen. Er klar over at det skal være ett slikt spill da.. men kunne godt vært ENDA mer variasjon!
MEN! Andre folk elsker det! Hvem som helst kan jo spille det, lånte bort DS'en min til noen over 40 og de blei jo hekta!

Så det er jo kjekt på en måte, jeg ser att andre har det kjekt!
Jeg spiller det forøvrig hver dag, så jeg må jo like det, men kunne godt vært litt mer variert :)
 
#51
Det er da variert nok? Jeg har spillet i fire dager, og er ikke lei, siden det er nok av ting å gjøre og jeg spiller ikke så veldig mye om dagen. Så er det enda en del ting jeg ikke har fått låst opp. Det som er morsomt med spillet er jo å se på framgangen man gjør. Å gå fra 35 sekunder til 27 på 20 mattespørsmål gjorde meg glad. ^^

Edit: Så er det jo morsomt å eie i sudoku =D
 
#54
Så... hva er egentlig forskjellen på disse spillene? Er de av samme serie, eller konkurrerer de om samme målgruppe? Ser at dette fenger mange, men kvier meg likevel litt for å kjøpe det. Vanskelig å vite om det er noe for meg.
 
#59
jeg er 20 nå..så betyr det at jeg ikke kommer til å bli smartere :(
eller er det bare i spillet?
 
#60
KRL læreren min på ungdomsskolen sa at når man var 16 var man på sitt høyeste nivå når det kom til å ta til seg kunnskap. Så det er sikkert rundt 20 år, hvis man kan fastsette det :p

Det vil derimot ikke si at alle som er 20 år er smartere enn de som er 40 år, er bare hjernen som er på sitt beste, du kan nok bli smartere. ^^