Driv3r

#21
Det er litt teit egentlig.

Det er jo mye mer realistisk enn Gta og True Crime og sånn, men det blir så himla kjedelig at man må holde fartsgrensen i et spill!

Det ser bra ut ihvertfall.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Scarface@04.06.2004, 06.41
Det er litt teit egentlig.

Det er jo mye mer realistisk enn Gta og True Crime og sånn, men det blir så himla kjedelig at man må holde fartsgrensen i et spill!

Det ser bra ut ihvertfall.
Jeg liker godt å ha purken etter meg, så om de kommer for "ingenting" (i spillverdenen i alle fall) ser jeg heller det som et pluss enn et minus.
 
#23
Akkurat dette spillet har jeg aldri sett frem til, og ser enda mindre frem til nå etter og lest litt impressions osv. Jeg trur mange av dere kommer til og bli sikkelig skuffet.
 
#24
Jeg skal prøve en demo av spillet før jeg kjøper det.

Akkurat i den sjangeren så er det Gta som er den overlegne "mesteren". Har aldri blitt skuffet av Gta, mens både The Getaway og True Crime skuffet meg pga så kort holdbarhet.
 
#25
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@04.06.2004, 06.59
Akkurat dette spillet har jeg aldri sett frem til, og ser enda mindre frem til nå etter og lest litt impressions osv. Jeg trur mange av dere kommer til og bli sikkelig skuffet.
Det blir bra!!! :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

Bare koselig at du prøver å få ned forventningene våres litt, så blir det enda bedre!
 
#26
Bare tru det, du er en av de sikkert som syntes det blir bra uansett hvor bra/dårlig det blir. Gamespot var ikke veldig begeistret og ba de fleste skru ned forventningene litt. Screenshots osv er heller ikke spesielt imponerende.

EDIT: Sorry, Scorpiux skrev det:) Sitter på en PC på skolen så det var vist en eller annen sandefjording som var logget inn her gitt:)
 
#27
Opprinnelig skrevet av Scarface@04.06.2004, 06.41
Det er litt teit egentlig.

Det er jo mye mer realistisk enn Gta og True Crime og sånn, men det blir så himla kjedelig at man må holde fartsgrensen i et spill!

Det ser bra ut ihvertfall.
Har du prøvd Driver 1 og 2? Da vet du at dette ikke er noe problem. Du ser purken på kartet, og du får også en liten ristning i kontrolleren lenge før du trenger å sette ned farten så du får god tid til å tilpasse deg reglene. Dette har ikke kommet i veien for spillegleden i Driver 1 og 2, så da tror jeg heller ikke det vil gjøre det i Driver 3 (jeg nekter også å skrive Driv3r, som jeg mener er en utrolig tåpelig tittel).

Når det gjelder kritikker og slikt, så har jeg fortsatt stor tro på spillet. En ting er sikkert. Driver 3 vil bli sammenlignet med GTA, The Getaway og True Crime, og skal jeg være ærlig så er dette helt feil. Driver er hovedsakelig et bilspill, og det er akkurat disse forhåndstittene og kritikerne har vært enige om at det er bra. Ingen har ennå klaget på fysikken, og selve kjøredelen av spillet, mens det er on-foot delen som har fått så øra flagra. Men verken GTA, True Crime eller The Getaway har helt fått til dette selv, så jeg ser ikke hvor problemet ligger der heller egentlig.

Jeg tror at mange kommet til å kritisere Driver 3 nettopp på grunn av at de sammenligner de med andre spill. Men i mine øyne er Driver i en klasse for seg selv, nettopp på grunn av den geniale fysikken i bilene.

La oss også se det på den måten. Det kan jo hvertfall ikke bli dårligere enn Stuntman, og jeg likte Stuntman.
 
#29
kjopte nettopp denn nye pakken, som inkluderer..... driver, driver2 og bonus cd med driver 3 klipp til 299! anbefaler alle som gleder seg til driver 3 aa kjope den( for aa friske opp).
 

Halky

Veteran bruker ;)
#32
Tønsberg heter det :p Ikke Tunsberg. Men det kan seff hende du sitter på et ikke Norsk tastatur, eller at du ikke er i Norge osv.. da..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Ahahahahah, bra, Donnie. :D

Red Dragon: Copy that. Har du et bilde? Vet du evt. om det er et ITBC-games-tilbud, eller en pakke som selges overalt? Jeg har litt cash, og skal til Oslo til tirsdagen, så... Damn, har hatt mange gode stunder med Driver 1. :forelsket:
 
#35
Driv3r tror jeg blir fett. blir nok å kjøpe det når det kommer uten tvil. vilke konsoller kommer det på? har bare PC og PS2 så å PC`n min er crap å tror den ville hatt problemer med å kjøre pacman eller tetris å vertfall ikke driver...

mens vi er inne på driver, er det noen som vet hvor jeg finner soundtracket til det første Driver? er egentlig kun interresert i den melodien som spilles i Cutscene på den truckstoppen i nevada ørken. mener å huske det sto las vegas på et skilt der. noen som vet va låt det var?
 
#36
det "bil jakt" redigerings programet i driver 1 hvar bøst da, husker du kunne sende inn bil jakter til official UK psx magazine og greier.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#37
Don: Du vet at Tønsberg går under Tunsberg bispedømme? Tunsberg er derfor helt korrekt.

Baronen: Det heter TBC games. Red hadde kjøpt det i (burde vel stått på) TBC games.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#38
Ja jeg er er fult klar over det Sheffield, Men det var pga at han satt på et Engelsk tastatur, at han ikke fikk med å og ø'ene. Selv driter jeg lang vei i Tunsberg bispedømme og alt det kristendommen har ført med seg i landet :p

Men man kan også bare si TBG hehe :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Hmm. Jeg lette på tbcgames.no men fant ikke den pakka. Kan du finne en URL til meg, Red Dragon? :forelsket:
 
#40
I think he referred to the physical TBC Games store in Tønsberg.

[/engelsk]