Driv3r

Opprinnelig skrevet av Shadar@31.07.2004, 09.37
Wow, Revan. Den posten der viste jo helt tydelig hvor jævelig bra DRIV3R faktisk er.

Tenker jeg kjøper meg en X-Box idag bare så jeg kan spille DRIV3R slik det var ment å skulle spilles.
81189​
Faktisk så prøvde jeg å få frem hvor dårlig spillet blir etter 2 uker. Har problemer med å få frem meningen i innleggene mine..
 
Opprinnelig skrevet av Revan+31.07.2004, 12.45-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@31.07.2004, 09.37
Wow, Revan. Den posten der viste jo helt tydelig hvor jævelig bra DRIV3R faktisk er.

Tenker jeg kjøper meg en X-Box idag bare så jeg kan spille DRIV3R slik det var ment å skulle spilles.
81189​
Faktisk så prøvde jeg å få frem hvor dårlig spillet blir etter 2 uker. Har problemer med å få frem meningen i innleggene mine..
81234​
[/b]

Hvorfor i pokker startet du da med: Driver 3 er et bra spill, når det eneste du gjør i posten er å kritisere det for holdbarheten og fortelle om et oppdrag.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Når jeg leser poster som den der føler jeg meg som en dårlig person da jeg faktisk likte det.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yeah, etter ca 100 forsøk klarte jeg nå endelig og få tatt Calita og jeg kan si at første del av det oppdraget bare var barnemat for andre del, siden der måtte man virkelig kjøre fort og stødig. Men men nå er det oppdraget endelig over! Nå har jeg kommer meg til der jeg ska komme meg foran ett tog, men hakke klart det enda :p Men det oppdraget er jo bare koselig hehe. Jeg har også på følesen at jeg er nær slutten av spillet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Yay, da var Driver 3 endelig rundet også! Men jeg syns litt synd på Tanner da på slutten der. Men alt i alt så var det ett bra spill, hvis man ser bort i fra en god del bugs i spillet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, sant det du. Men han skulle heller ha gjort som han gjorde i begynelsen av spillet. Men jeg syns det er et eller annet som ikke stemmer helt der. Fordi den første filmen/intoroen til spillet så stormer det jo mange politi folk frem for og få tatt han fyren, og Tanner seff som prøver og ta han. Og da skyter jo han Jericho fyren eller nå hva han heter igjen med hagler og det hele.

Men når vi ska ta han selv, så er det ikke så mange cops der, og han skyter heller ikke på deg, så jeg får liksom ikke det helt til og stemme med den første filmen vi får se til spillet.
 
Tenk litt etter så skjønner du nok at det klippet er bare en filmatisert versjon av det brettet vet du...