Driv3r

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Ah. Crap. Jeg trodde de hadde lageret der ellerno, men da så... Jaja, fikk opp postcount'en. :plystre:
 
#42
Send de en mail, så fikser de det sikkert.
 
#44
Bare hyggelig!!1 :koz:
 
#46
Opprinnelig skrevet av Ghaz@04.06.2004, 10.54
Bare tru det, du er en av de sikkert som syntes det blir bra uansett hvor bra/dårlig det blir. Gamespot var ikke veldig begeistret og ba de fleste skru ned forventningene litt. Screenshots osv er heller ikke spesielt imponerende.

EDIT: Sorry, Scorpiux skrev det:) Sitter på en PC på skolen så det var vist en eller annen sandefjording som var logget inn her gitt:)
Og det gjør jo du for oss nå, Scorpiux!!!! Helt glimrende! :tommelopp: :tommelopp:

Ja, det er stor sannsynlighet for at jeg synes spillet blir bra! :kul:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Fant en tøff trailer på IGN. Bing!
Vet ikke om dere har sett den før, men barsk er den. Det er også 2 andre små trailere der med footage (dog uten lyd).

På IGN sto det også at man kunne ta en trailer uten vogna, cruise rundt i free-ride og finne en vogn, hekte den på og så slenge den av gårde - trykker du på action-button'en, går vogna av. Carnage ahead!
Spillet har også fått en thrill-cam, slik at man nårsomhelst kan holde inne en knapp, så går alt i saktefilm og man ser det fra en annen vinkel. Verri kool.
*gledeseg*
 
#49
Opprinnelig skrevet av red dragon@04.06.2004, 13.11
kjopte nettopp denn nye pakken, som inkluderer..... driver, driver2 og bonus cd med driver 3 klipp til 299!    anbefaler alle som gleder seg til driver 3 aa kjope den( for aa friske opp).
Takk for tipset, Red Dragon!

Nå har jeg også fått skaffet meg denne pakken!!

Det absolutte vorspielet til 3'ern kommer!! :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Her er en preview fra Eurogamer. Spør du meg virker det som Atari er i ferd med å gjenta Enter the Matrix fadesen ved å gi ut spillet altfor tidlig.
 

SHDR

Gullmedlem
#51
Hvem trenger godt gameplay når du har Ridley Scott Associates til å mekke reklamefilmene dine? Det er basic forretningssans, akkurat som følgende glitrende beslutninger:

Hvem trenger plott når man har spesialeffekter?
Hvem trenger et spennende plott når man har Halle Berrys pupper?
Hvem trenger god dialog når man har ... Arnold?

DRIV3R har jeg vært skeptisk til siden første gang jeg så at spillets reklamer ikke hadde ingame footage. Husk at Enter the Matrix solgte 5 millioner, og det var ikke bare en eller to glitches i the matrix der. Atari er en big-ass publisher. De er ikke ute etter annet enn pengene og rumpa di.
 
#52
Har sagt det før og sier det igjen. Jeg gir langt faen i hvordan spillet er til fots, så lenge selve bilkjøringen er bra. Driver spillene har alltid handlet om bilkjøring, og det er akkurat DER høres det ut som de leverer.

Derfor gleder jeg meg fortsatt like mye.

Og en liten bug her og der gjør bare spillet ennå mer morsomt. Så lenge det ikke går utover spillbarheten i BILEN.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
I følge den previewen foregår hele 30% av spillet til fots. Vil tørre å påstå at det da er litt viktigere å få det til riktig denne gangen i motsetning til Driver 2 hvor du stort sett bare gikk ut av bilen for å finne en bedre en. :(
 
#54
30% er fortsatt ganske lite. I mine øyne øyne likevel bildelen så bra at den overskygger samtlige spill i samme sjangeren.

Men så må vi også tenke på at disse 30% består av oppdrags-delen. Det er free-roaming modusen som vil til syvende ogh sist bli brukt mest likevel. Og der vil jeg tørre å påstå at den ikke kommer til å svikte.
 

Kilik

Lokal moderator
#55
Huff, dette minner meg om Tomb Raider: Angel of Darkness. Utsatt og utsatt og til slutt blir de pressa av publisheren til å gi ut et uferdig spill...