DS-Nyheter

Høres knall ut, det forrige var alt for innholdsløst. Ingen character-personliggjøring, svært få spillmodier, crappy singleplayer, drit døv presentasjon og single card multiplayer only. Hvorfor lage et så tomt spill kun få år etter Bomberman Online revolusjonerte spillserien på Dreamcast?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Unnskyld, hva? Jeg syns da visserlig jeg husker å ha spilt multiplayer med bare ett spill med Cybermjau ...
 
Ah, dritfett. Minner meg om FF7 og 8. Gledelig.

Andre som begynner å bli lei av å vente på europeisk launch av Lite forresten? Trøttende å ikke kunne spille Advance Wars DS, Phoenix Wright og Animal Crossing fordi jeg ikke kan kjøpe den eksisterende DSen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Altså, den blir jo ikke noe dårlig av den grunn. Kjøp en kul edition, da vel. Limited Pokémon Edition? Rosa?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bare på videoer. :) Som sagt, den gamle blir ikke dårligere av at en ny kommer. Den forrige holder fortsatt. Syns jeg da.
 
Vel, jeg har allerede eid og solgt den gamle to ganger på grunn av skjermen og størrelsen, tror ikke jeg blir flinkere til å holde på den nå som jeg vet at det kommer en bedre en. :p

Men du importerte vel Lite? Hvor mye kash kostet den til sammen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Play-Asia (samt de fleste andre sjapper) tar nå 200 dollarz for den, og selv om det er dyrere enn det den egentlig skal koste, så blir det fortsatt bare rundt 1300 norske kroner, altså vel verdt det. Catchen er som alltid toll, men om du sender en mail til Play-Asia setter de $19 pricetag på pakka di istedet for $199, noe som (ihvertfall teoretisk sett) gjør at den glir gjennom. Jeg har ennå ikke fått den (hvis alt går glatt, burde jeg få den iløpet av neste uke om jeg er heldig), men jeg kan si ifra når jeg får den om jeg slapp unna toll. Ellers er jo alltid eBay et alternativ, om du er av "den typen".
 
D

Deleted member 91

Gjest
Du trenger en spenningskonverter, ja. Selv gikk jeg for en USB-lader til fem dollar hos Lik-Sang, samt en fiffig bæreveske.
 
D

Deleted member 91

Gjest
USB-laderen jeg bestilte går fra PC-en min til DS-en. Jeg har jo ennå ikke prøvd den, siden jeg ikke har fått Lite'n ennå, men jeg vet flere andre har bestilt og det fungerer. Det er egentlig alt jeg kan si deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så da trenger man altså ikke konverteren om man går får USB-greia iom at spenningen ligger i laderen, og ikke selve DSen?[/b]
De bytter ikke ut batteriet i den europeiske utgaven, vettu. Det er den svære klumpen på laderledningen som gjør om spenninga.