DS-Nyheter

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#83
Jeg lurer på om DSen er ment å komme med thumb-strap, for det fulgte ikke med noen med min, men jeg har sett flere tegn på at det er ment å følge med i pakka.
Og det er vel greit å poste det i denne tråden? Ingen vits å lage ny, og hvis det er ment å følge med er det uansett en nyhet for meg, azza likzom dah.
 
#87
Gå til nærmeste Elkjøp og syt og si at du ikke fikk med en der (selvfølgelig tror de på at du kjøpte den der). Skal finnes noen acessory saker man kan kjøpe. Ofisiellt Nintendo opplegg.

By the way så suger det å bruke thumbstrap. I alle fall i SM64DS. Går ann i Prime Hunters.. Hmm.. Faktisk er det best å bruke den i Prime Hunters. Bedre enn D-pd'en... Sorry.
 
#88
mario er bedre med d-pad syns jeg, men her er det smak og behag.
noen liker jo å spille med stylus.

i mp: h forertekker jeg pennen.

Thumbstrappen har ikke jeg fått noe bruk for i det heletatt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#90
Thumbstrappen er etter tilvenningsperioden på et par timer den beste og mest presise måten å spille SM64DS på. D-Paden har ikke like god presisjon og dynamikk. Jeg regner med at det samme gjelder MP:Hunters.
 
#91
Siden dette emnet handler om DS: Noen som vet hvor i Norge man får tak i den billig? Lillebroren min skal nemlig ha seg en..
 
#93
Hvordan kan du komme med Spaceworld når han så etttertrykkelig ber om en billig pris. Spaceworld er vel den dyreste butikken på dette området.
DS koster 1190 på elkjøp og TBC
 
#94
Opprinnelig skrevet av Camrot@07.08.2005, 22.49
Hvordan kan du komme med Spaceworld når han så etttertrykkelig ber om en billig pris. Spaceworld er vel den dyreste butikken på dette området.
DS koster 1190 på elkjøp og TBC
249033​
Beklager, men tok bare et kjapt søk på spillpriser.no, men det beviser jo bare at den siden lyver litt.
Skal gjøre litt mer research neste gang.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#96
Opprinnelig skrevet av wacco@07.08.2005, 20.21
Lunar: Dragon Song. Noen som gleder seg? Jeg forhåndsbestiller.
249003​
Håper det blir ett par hakk vanskeligere enn Lunar Legends som var alt for enkelt. Runna Legends og syns det var kos, tipper jeg kommer til å plukke opp dette og en gang når det er kommet i butikkene...
 
#97
Noen scores fra nyeste Famitsu:

# Akumajou Dracula: Aoitsuki no Juujika (NDS, Konami): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
# Jump Superstars (NDS, Nintendo): 8 / 8 / 9 / 7 - (32/40)
# Lunar Genesis (NDS, Marvelous): 6 / 9 / 6 / 6 - (27/40)
# Survival Kids: Lost in Blue (NDS, Konami): 8 / 8 / 7 / 8 - (31/40)
# Puzzle Bobble DS (NDS, Taito): 7 / 6 / 6 / 6 - (25/40)
# Kyouryuu Ouja Ketteisen: Kyouryuu Grand Prix (NDS, MTO): 6 / 6 / 6 / 5 - (23/40)


*glede seg til Castlevania*
 
#99
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@10.08.2005, 23.43
Håper Jump Superstars er import-vennelig! Planer om å bestille det så fort min feite sommerlønning ankommer :D
249993​
Det er mye japansk tekst, og det er jo en del historie (i forhold til andre slåsse-spill). Men en språk-guide (som man sikkert kan finne på GameFaqs) burde gjøre det enkelt å forstå menyene i hvert fall.

Vurderer spillet selv, men er litt usikker pga. all teksten som jeg ikke vil forstå ... Likevel er sannsynligheten for at spillet kommer til Nord-Amerika eller Europa liten, så da har man vel bare ett valg om man vil ha spillet.

Spillet skal jo være spillbart og underholdene selv om man ikke kan japansk.