Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

Drauden

SGs kollektive lillebror
#22
Lagde min dag. Litt awkward intervjuer da, men man blir vel øm i knærna av å høre på Duke.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#24
Han minner meg om Porkins.

 

Lodin

Der Waaaah
#25
Forrige uke ble det klart at de som kjøper GOATSE-utgaven av Borderlands får tilgang på demo av Duck tidlig. Den er det såklart ingen som vil ha siden man enten allerede har spillet eller driter i det, eller også har spillet og driter i det. Fordi det er dritt.
Nå viser det seg at derimot at dette kun gjelder for konsollbabbyene. De som allerede har Borderlands på Steam trenger bare sjekke CD keyen sin der og de vil finne en kode for Duck-demoen. Den plotter man inn her og joiner ei mailing liste eller no dill. Så får man vel beskjed når demoen er klar eller no.
 

demake

Seksuelt godteri
#26
Borederlands....GOATSE....men....hva er dette? Jeg kan ikke en gang...
 
#28
Har ikkje berre Borderlands, men, eh.. Alt det andre også!

Jaja. Har eg ventet FOREVER kan eg vente litt til. Men med Gearbox bak spakene har eg vage fornemmelser om at dette kan bli lettere artig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Hold kjeften på deg, det blir sikkert middelmådig til de grader men Prodigy var faenmeg helt riktig valg for den traileren der. Jeg ble nesten litt pumped selv.
 
#34
Hold kjeften på deg, det blir sikkert middelmådig til de grader men Prodigy var faenmeg helt riktig valg for den traileren der. Jeg ble nesten litt pumped selv.
For et åndssvakt utsagn. Greit nok at du får en stiv en av nyere Prodigy, men det er ingenting som hadde satt stemninga som grabbage. Å mene noe annet er trolling på høyt plan.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35
Husk at Nicholas gikk i barnehagen når Duke 3D kom ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
:psypop:

Så krampe atte...
Hvordan kunne de ellers gjort det?

Uansett, Gearbox traff bra med Borderlands og jeg satser på at dette blir nok en kvalitetsmanneskyt. Skriv meg opp for å si det sånn.
 
#38
Nå er det vel strengt tatt 3DR og de ansatte som gikk over til girkassa som skal ha æren for dette.
Tviler på at Borderlands er noe indikasjon hvordan det blir.

Demo i midten av Mars kanskje?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#39
Nå synes jeg Borderlands var ganske gimpa og bugga, tom. kjedelig, poengløst og generelt uvennlig.

Det er greit at Duke er THE MAN, men her virket han bare teit, mens resten av pakken prøver å være Gears of War.

Ikke helt min kopp kaffe.

Over the top, it's a fine line, de tråkket ganske så mye over den. Bulletstorm virker ikke så ille in comparison.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Syns heller ikke Borderlands var noe å skryte hjem om. Dog har GB laga bra spill før det så det spiller ikke så stor rolle.