Duke Nukem 4 ever! SG-tråd nummer 496

#42
Nei, her blir det dobbeltposting og hypey0.

Etter å ha sett traileren et par ganger til, så ser det ut som octobrainene kan bruke sine psykiske evner til å slenge tønner og drit mot deg. Ser at det er noen planker som er på avveie og. Kan bli bra greier.
Ellers er jeg også spent på hva opplegget med den hvite gønneren er. Trodde først den ble brukt til å suge fiender mot deg, men ser mer ut som han treffer karen i bakgrunnen.
Nitrist å vite at man ikke bærer alt på en gang dog. Redd for at det blir veldig åpenbart hvilke våpen man bør plukke opp.
Men faen, VIL HA DET HER NÅ
 

SHDR

Gullmedlem
#43
så ser det ut som octobrainene kan bruke sine psykiske evner til å slenge tønner og drit mot deg
Digger at du lar deg pumpe up på bakgrunn av en scripta sekvens i en trailer.

Er litt fett at Duke tross alt har nok presence, nok historie til å ha sitt eget univers selv om det er basert på ett lusent spill. Våpnene, fiendene, attituden, hele greia er liksom velkjent og samtidig uvanlig nok til at det vekker litt oppsikt. Håper det er en beinhard run'n'gun med varierte våpen istedet for en jævla cover-shooter hvor halvparten av spillet tilbringes pinned bak ett av mange brysthøye og praktisk anbrakte hindre.

Synd med humoren. Det er ikke så vanskelig å være morsom uten å være totalt nittitalls og promp-promp-promp på én gang, det hele kunne blitt betraktelig mer knowing. Duke3D var jo bare edgy fordi vi var tolv år gamle og måtte spille i lite vindu på 486-en og håpe at mor ikke kom inn, hvorfor ikke spille på det istedet og så overgå det?

Men vent, publikummet er vel fortsatt 12-åringer som sitter foran reise-TV-en på rommet og håper mamma ikke kommer inn.
 
#46
Sånn som jeg ser det er det nå eller aldri bare for å få gitt ut spillet. Et år eller to til og jeg tror målgruppen stort sett ville gir faen i hele greia. Målgruppen til Duke Nukem Forever er vel stort sett de som kjøpte Duke Nukem 3D, og det var de som var 12 år gammel da det kom ut (sånn som meg) og som har kjøpt porter og remakes og hva det skal være av det samme spillet med jevne mellomrom siden. Jeg klarer ikke helt å se for meg at Duke skal klare å vinne over noen nye fans, men med mindre det er helt spektakulært elendig kommer det sikkert til å selge helvetes bra bare fordi det er Duke Nukem Forever og all mystikken som har vært rundt det.

Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe det på releasedagen, selv om det sikkert er pinlig middelmådig på alle mulige måter. Likevel blir det å eie, fordi det er Duke jævla Nukem og jeg har ventet på å spille dette spillet siden jeg først hørte om det før årtusenskiftet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#49
Jeg hater at jeg liker bedre. Denne traileren så unik og variert ut. Det har faen gått ti år og nå har det gått tilbake til å være som alle andre manneskytere. Half Life-serien begynner å bli det eneste FPS-et jeg faktisk kan stole på at er bra. Valve skjønner noe som ikke vanlige UnrealEd-utviklere skjønner.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#50
Er ikke overbevisst jeg heller, men det ser jo ut til å ha noen morsomme variasjoner på gameplayet i det minste. Eneste jeg krever er frihet til å kødde rundt på banene, som de forhåpentligvis har fylt med gags, og ikke bare superlinære oppdrag med konstant QTE på bossfights.

Akk.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
Half-Life 2 Ep 3 er det nye Duke Nukem 4ever. Og hvordan kan man ikke like SHOGO og One Must Fall seriøst
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#52
Thinaran har åpenbart ikke smak og intellektuell ballast nok til å kalle søppel for søppel.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Med mindre Dr. Proton dukker opp igjen eller de refererer at Duke er fan av Oprah teller ikke de to første spilla desverre.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#56
Det er ikke noe forskjellig fra det Blizzard har gjort med World of Warcraft. Ikke så rart egentlig, storyen til Warcraft 1 gikk vel stort sett ut på at det finnes orker og mennesker og de hater hverandre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Flere bombenedslag å komme med eller? At Warhammer bøffa konseptet med orker og mennesker som kriger mot hverandre fra Ringenes Herre kanskje, nei det hadde vel vært for utrolig.