Dynasty Warriors og Samurai Warriors

#1
Teaser site for Dynasty Warriors 5. Det sies at spillet skal ha mer av 3'erns gameplay, altså en story for hver enkelt karakter og ikke en for hver del (en for Wu, en for Wei osv.)
Spillet er ute i Japan nå, og NTSC versjonen blir release'a 29 mars.

Noen synspunkter på denne serien/dette spillet?


*EDIT: Topic som kan ses endret til å gjelde for samurai warriors også*
 
#2
Jeg elsket 3'ern. Spillte aldri 4'ern, men har gjort så og si alt på 3'ern. Elsker spillet. Men det ble nok satt noe i skyggen når Samurai Warriors kom ut. Gleder meg veldig til det femte spillet i serien kommer!!
 
#3
Positivt at det finnes flere enn meg her som digger serien!

Har spilt 3'ern (på xbox da men..) en del hos en venn av meg, og det var noen ting der som jeg synes var bedre, blant annet våpen-samlinga og story for enkeltpersoner.
Samurai Warriors er ganske så sinnsykt fett det og. Eneste virkelige kjipe med det er at i musou mode med to stk gjør musou-chargen så vræka...må ta spillene opp igjen nå snart..
 
#4
Har 4'ern ble hekta etter en hyttetur hvor 3'ern ble tatt med :p Får se om jeg skaffer detta da ;) Stor odds etterhvert iallefall!
 
#5
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@15.03.2005, 15.50
Positivt at det finnes flere enn meg her som digger serien!

Har spilt 3'ern (på xbox da men..) en del hos en venn av meg, og det var noen ting der som jeg synes var bedre, blant annet våpen-samlinga og story for enkeltpersoner.
Samurai Warriors er ganske så sinnsykt fett det og. Eneste virkelige kjipe med det er at i musou mode med to stk gjør musou-chargen så vræka...må ta spillene opp igjen nå snart..
190424​

JA!!! Hvorfor har de tatt at begge får mushu samtidig? Riktig nok springer eller sloss du sinnsykt fort når du er den andre personen... Å det kan være ganske tøft når du spiller som hanzo... Men ærlig talt... Det å at det skulle vært mulig å få alle skills så bra som mulig. Men neida.
Uten om det er alt genialt.

På DW3 er Zhao Yun min store stolthet, og i mine øyne en bedre kriger enn Lu Bu. Jeg har fått begge til å nå sitt maksimum, og selv om lu bu er litt sterkere får han bank av Zhao Yun :p
 
#7
Hmm..2'ern har jeg aldri prøvd eller sett noe av. Men hvis du likte DW2 før du satt deg fast, så prøv deg på et av de nyere, og sjekk hva du synes om dem. Hvis du likte 2'ern før, så kan jeg nesten garantere at du vil like de senere spillene!

Griever: Fått tak i 5te våpen til noen i SW?
 
#8
Jeg har fått det til Hanzo. Hmm... tror jeg har fått det til en til Er det Yukimura han heter tro? Husker ikke for å være ærlig. Lenge siden jeg har spilt det nå. Pluss at jeg låner det bort...

Har du fått tak i noen?
 
#9
Har stått rimelig stille med SW for meg. Begynte smått å bli litt lei den typen siden jeg hadde game'a DW4 ut og inn hver dag en lang lang stund rett før. Har bare Sanada Yukimara nesten maksa ut, har 4. våpen, og påbegynt med noen andre. Husker at jeg så vidt fikk tak i Date Masamune, og der stoppa det for meg..
 
#10
Er det no mer i de nyere spillene enn i DW 2?

Slik var det spillet:

1. Du måtte velge en fyr mellom alt for mange karakterer.
2. Du drepte folk.
3 ----ll----

Det var det...
 
#11
variabel:
tror du bare går rundt og dreper folk her også du.
har spilt 2,3 og 4 en god del.
visste ikke at nr 5 hadde kommet ut.

trodde alltid jeg var litt rar, siden alle andre syntes dette spillet var litt tamt, men
jeg er heldigvis ikke alene :flau:
 
#12
Det trengs litt strategisk tenkning til nå som det kommer angrep to steder på en gang og slikt. Så det skjer mer enn at du bare løper rundt og dreper folk. Husker det tok litt tid før jeg skjønte at det kunne være lurt å følge med på hva de sa, og holde meg til den strategien. Det ble en del enklere da..når jeg først klarte det.. og mye mer underholdende.
 
#15
Jeg har spilt 2'ern. Det er ganske anderledes fra de andre. Prinsippene er det samme, men de er mye mer klossete utført på 2'ern enn i de andre spillene. Det er mye mer flyt i slossingen, det er flere på skjermen samtidig og det er mye mer engasjerende. Gadd nesten ikke spille DW2 i det hele tatt, men 3'ern har jeg spilt i uttallige timer. I Samurai Warriors får du i tillegg små oppdrag i vært slag. Veldig kult synes jeg. Flesteparten av oppdraga er også valgfrie.

Prøv DW3 eller 4 og jeg lover at du vil forandre mening.

Men hold deg unna DW tactics eller hva det heter...
 
#19
Har Bestilt det fra Dvdboxoffice , blir mitt tredje Ntsc spill :p . får vel det om et par uker , blir digg har lenge siden jeg har spillt dynasty warriors nå :p
 
#20
Det femte spillet i serien er svake greier. Fått middelmådige karakterer generelt sett over alt. Denne spillet i serien har lite og ingenting å tilføre av liv i det hele tatt. Testa spillet igår men orket knapt 10 min av det.

Men nå er jeg aldri en hardcore fan av serien heller. Og har aldri vært det. Selv om 3'ern var litt tøft på dager med mye regn og spill alternativene var mer lunkne.