Dynasty Warriors og Samurai Warriors

Ooo, nais..

Blir sikkert spennende..
Men blir vel crappy
Jeg digger 3'ern, og 4'ern var en nedtur.. Så jeg har ikke store forhåpninger.. Men

jeg digga var Zhou Yu eller noe.. :flau:

Sånn tok det bort nå (sry Lodin, jeg fikk bare et sjokk ved å innse at jeg hadde mistet dynasty) :flau:

Spill kontakt annonse på spillegal ? :p

Jeg har masse spill, men også en dame å dele gledene med. Selv og det er litt digg å være litt ego når man har mange singleplayer spill. Ikke så fett å spille annenhvert liv. Masse du selv går glipp av da.

Du får finne deg en import freak. Men da må du dele plass i hjertet til fyren med sannsynligvis x antall konsoller, pc og all slags duppeditter ;)

slett meg

Om det får middels karakter de alle fleste steder bryr jeg meg ganske lite om. Spillserien og typen er noe av det jeg liker veldig godt (spes med historien i bakgrunnen også). Så hvis dette skulle blitt anmeldt av meg ville det trolig fått en ganske høy karakter.
Har bare desverre ikke fått testet det enda. Mulig jeg får det om ca 4 dager...

Håper stemmene er litt bedre enn de var på 3'ern.. De er grusome.. Men, jeg lar ikke det ødelegge for at Zhao Yun skal regjere!!! Min Zhao Yun er mektigste!!!

Noen som vet hva som er spesielt med den ekstra greia som har kommet til Samurai Warriors? Samurai Warriors extreme eller no...

Jeg håper det blir mulighet for kinesisk tale, og engelsk tekst, eller i det minste japansk, selv om det blir feil det også. Engelsken i de spillene høres bare teit ut.

Samurai Warriors: Xtreme Legends har fire nye folk:

Ina:
The daughter of Tadakatsu Honda. She was adopted by Ieyasu Tokugawa, and married Nobuyuki Sanada (Yukimura Sanada’s brother). Ina was well liked by Ieyasu Tokugawa, and she often switched allegiances between the Tokugawas and the Sanadas. On the eve of the Battle of Sekigahara, the Sanada clan was divided between Eastern and Western fronts. While Nobuyuki (who was allied with the Tokugawas) was away, Masayuki and Yukimura Sanada visited Numata Castle. Without opening the gates, she shot at them with her bow from a turret and repelled their attempted entry. However, at the war’s conclusion, she asked Tadakatsu and Ieyasu to have mercy on both Masayuki and Yukimura.
Hideyoshi Hashiba:
Born Tokichiro Kinoshita, Hideyoshi served under the Imagawas, but shifted allegiance to the Oda clan. Despite being given the disparaging nickname “Monkey” by Nobunaga Oda, Hideyoshi emerged as a successful leader. He defeated Mitsuhide Akechi in the Battle of Yamazaki and drew the whole country within his grasp. After that, he kicked about Katsuie Shibata and an Oda retainer, gaining prominence throughout the land and convincing the daimyo of his ability to unify the land. The first man in Japanese history to rise from the peasantry to a position of prominence.
Yoshimoto Imagawa:
The feudal lord and defender of Suruga, Yoshimoto left home as a young boy. Unrest broke out when his older brother was killed. Yoshimoto spent some contemplative time as a monk, but returned to secular life, whereupon he slew his mother and brother-in-law. His relations with the Hojo clan worsened when he married Nobutora Takeda’s daughter. He repelled the Hojo, and wrested control of a wide area including Suruga, Totomi, and Mikawa. Later, Imagawa established a three-way alliance with Takeda and Hojo, and set out toward the capital with Ieyasu Tokugawa. However, they were defeated in a surprise attack by Nobunaga Oda at Okehazama."
Tadakatsu Honda:
One of Ieyasu’s most loyal retainers. He was not injured once in 57 battles. His notable exploits were evident at the retreat from the Battle of Kanegasaki, when he served in the rear guard as Shingen fought Ieyasu at the Battle of Mikatagahara, when Ieyasu crossed the Iga immediately after the Battle of Honno-ji, and in his undying devotion to Ieyasu. At the Battle of Komaki Nagakute, separated from Ieyasu’s main army, he fought fiercely with Tadakatsu’s troop against Hideyoshi’s army, thereby proving his inexhaustible bravery. He was praised for his qualities by allies and enemies alike.
Det er flere items og skills, et sjette våpen, og viktigst av alt; two player story mode har separat musou-bar, thank god!

Les mer om alt her. Trykk på sw: xtreme legends...

*EDIT: endret topicet til å være om både dynasty warriors og dynasty warriors, siden spillene er så å si i samme serie. *

Xtreme Legends er mer eller mindre enn tilleggspakke, kan man vel si, til Samurai Warriors. Så hvis du bare har Xtreme Legends vil du ikke få tilgang til alle banene og alle karakterene. Så hvis jeg skulle kjøpt et av dem ville det blitt Samurai Warriors. Men jeg vil nok anbefale å kjøpe begge, hvis du er fornøyd med SW og DW-seriene generelt.

Har ikke så veldig mye å si om SW Xtreme Legends og DW5 nå, annet enn at de virker heftig mye bedre enn forgjengerne. Noe mulig kjipt er at på normal i SW så tåler de aller fleste veldig lite, selv med nye ubrukte karakterer, mens på hard er de sinnsykt vanskelige i forhold. Det verste er at det finne enda en grad i tillegg.. Gleder meg til jeg kan spille på den uten store problemer..

Kan si at introen til DW5 knuser alt innen serien tidligere, og mye annet. Kan lastes ned/ses fra gamespot om dere ikke har sett den enda. Bør ses!

På SW forandres vansklighetsgraden på fienden etter hvor høyt levla personen du bruker er. Så hvis du spiller med en som du har spilt veldig mye med, og en ubrukt en, tar den ubrukte nesten ingen skade, og mister masse liv. Mens hvis du bare spiller med den ubrukte får fienden bank.

Det er i allefall sånn på Normal. Er ikke sikker på de andre vansklighetsgradene...

Okey..da forklarer litt av saken. EagleJin spiller med Keiji Maede som nå er på lvl/rank 18, mens jeg er n00b. Skal prøve ut det senere. Håper det gjør hard lettere..

Fått tak i hele Book of Five Rings enda? ..har tre deler selv..gleder meg til jeg får de to siste..

Du får tak i en bok hver sjette etasje i survival abyss mode. Dvs at du må møte Lu Bu, for å få tak i den siste delen..så det sier seg selv da at en bør være sterk før en tar sjansen..

Så... Nok en gang må Hanzo gjøre seg klar til kamp... Lu Bu?? Shit da...

Hva er poenget med de bøkene egentlig?

Poenget er sudden death elemental når du har alle på samtidig. Gjelder for alle vanlige fiender, men ikke generaler, men kanskje de tar mer skade. Altså noe lignende void eller hva den het i Dynasty Warriors (den lilla i 4'ern i hvert fall..)

Holder for øyeblikket på med å bygge opp diverse folk og å få tak i 5 våpenet til dem så jeg etter hvert kan ta sjansen på å banke Lu Bu..det sies at han knuser deg på to comboer..

Snart Runna Dw5 med alle characterne jeg har fått taki jeg nå mangler og få taki en del items da men:p. tror jeg mangler 4 på shu , 4 på wei og 3 på wu

Fått tak i det item'et som gir mer helse etter hvert 100 kill? Husker ikke hva det heter, men jeg får det ikke. Står at man skal ødelegge to ramming machines i battle of He Fei + drepe noen offiserer, men jeg finner ikke maskinene. Offiserene som skal drepes varierer litt med hvilken guide jeg leser.

Hva er korrekt å gjøre?

Har DW5 kommet ut i europa uten at jeg vet det?!?!
Hvor kan jeg få tak i det omgående???

Europe release'en vet jeg ikke hva er. Bare am og jap som har kommet ut etter hva jeg vet.