Dynasty Warriors og Samurai Warriors

jepp , for alt jeg oxo har fått med meg. Derfor jeg bestilte den til Ntsc`en min :p.
snart runda spillet med alle folka gitt mangler et få tall med folk igjen.

Jeg er nå den stolte eier av DW5 på pal. Fantastisk spill. Jeg fikk den gode gamle DW følelsen av og spille det. :D

Men vem syns dere er best og dårligst???

Jeg syns Guan Ping, Wei Yan, Ling Tong, og di to i wu med viftene! (ikke sima yi og Zhuge Liang) og mange fler egentlig (klarer ikke å bestemme meg)

Dårligst er vel Lu meng og hun med to rare våpen (kjæresten til lu bu) Dio Chan trur eg

Men to items dere må ha er way of mosou, ice orb og Wind scroll!!!

Wind scroll gjør sånn at du slår lengre med våpnet, way of mosou gjør at du kan bruke true mosou uansett liv, og ice orb gjør fiendene fryser til is!!!

Bare spørr meg vordan du får di itemene og 4 våpnene :)

Zhao Yun, Zhao Tai og Lu Bu er best. Ingen over, ingen ved siden. :D
Ellers liker jeg Ling Tong ganske godt. Zhuo Tai var genial.

Zhao Yun er DW's konge!

Syns Zhau Yun er drit eg

Zhou tai er genial han også men han er harkje så bra mosou, viss du har way of mosou så blir den mye bedre da

Har nettop fått Zhu Rong og syns ho er best nå! Manhler bare å runde med Liu Bei for å få siste person :)

Men di Hotteste er jo såklart Xing Cai og Da Qiao

Du glømte å si vem som var dårligst

Lu Meng ingen tvil!

Foresten så er Guan Ping Konge avdw!!!
Men du må ha det 4 våpnet hans fordi det har light vekt!

Zhao Yun er god på alle punkter. Han har god speed, og alle statsene hans er godt over middels. Han har en større rekkevidde en de fleste i spillet, og det er få som fjerner grupper med fiender så bra som Zhao Yun. Med det fjerde våpenet og maks level er Zhao Yun en gud. Du kan egentlig ikke kalle noen i DW den beste. Alle har sine svakheter, noen er bare ikke like synlige som andre. Det som er så fantastisk med DW er at det helt sikkert er en eller annen karakter som passer perfekt for personen som spiller. Du har tross alt 48 å velge imellom på DW5. :tommelopp:

Synes forresten ikke Lu Meng er så dårlig. Helt middels mener nå jeg.

Joa Zhau Yun er ikke så verst egentlig, men syns nå det fins bedre folk!

alle er liksom bra på forskjellige punkter, men på rampage er meng hou en uslåelig mosou maskin!

Klarte å kille 1800 med han! :D

Men en max lvl Guan Ping med 4. våpnet er best asså!

Har funni ut at jiang wei og Yue Ying er nokså gode di og

Foresten så skal Dynasty Warriors 5 xtreme Legends (dw5xl) komme ut!
Kansje til vintern i usa tror jeg er ikke sikker, har hørt at det kommer i august og. Men når det kommer på pal står det ingenting om :mad: trolig kommer det 3-4 månder etter usa

Har noen Dynasty Warriors 4 Empires? Har hørt mye lovende om dette spillet. Noen som har det som kan fortelle meg om hva som er forskjellig fra den vanlige 4'ern osv?

Hvis man skal nevne en som er klart best er det uten tvil Lu Bu. Maks speed, styrke (i hvert fall veldig høy), dreper grupper på en-to med S,S,T,T,T... tror jeg det var. Trenger ikke stort annet egentlig, og en musou er bare fint for å få holdt på litt lenger med hver person/gruppe/boss, hehe.

Men favorittene mine er Zhou Tai, Zhao Yun, (Gan Ning halvveis).

Har hørt mye positivt om DW4: Empires jeg og. Av en eller annen grunn tenker jeg litt på sånn Risk-opplegg, med å kapre områder på samme måte omtrent (bare at du selv spiller selvfølgelig). Det skal være en del mer taktisk enn vanlig DW, slik som at du kan få tips om hvilket område du skal angripe, få folk fra fienden til å hjelpe deg mot gull eller special item og litt sånt. Mer vet jeg desverre ikke.

Det høres jo genialt ut! At du selv planlegger kampene dine og hvor du skal slå til er jo det eneste DW serien har manglet. Spillet er nå komplett!
Endelig noen som er enig med meg i at Gan ning er ganske bra! Musou'en til Zhuo Tai er genial til å ta bosser med...

Hvis du få tak i det, så fortell om du kan velge selv, slik som jeg av en eller annen grunn forestiller meg.

Grunnen til at jeg synes Gan Ning er tøff er at i DW4 så mekka jeg egen Hero, som tilfeldigvis "var" Gan Ning. Etter å ha funnet ut det så måtte jo bare Gan Ning være tøff. Han er også genial hvis han først er ganske sterk pga one-stroke-kill mot gruppene, og klyngene. Musou'n hans er bare massiv.

Zhou Tai er bare generelt genialt gjennomført synes jeg. Skulle/Kunne kanskje hatt noe som lettere kan ta grupper rundt seg, men ellers er han blant topp.
Suveren "set-up" med Zhou Tai mot Lu Bu:
Art of War, så finne en sånn sak som gir musou full i 10/15 sek (husker ikke helt hva det var..) musou rage, og hyggelige saker er raskt på vei :D

dw på psp er bare sånn middels liksom så du bør ikke kjøpe det

Men 2 items som en må ha på dw5 er art of war som gjør at våpnet ditt blir lengere/du slår lengere
og Way of mosou som gjør at du kan bruke true mosou når som helst :)

Har rundi mosouen til Xiao Qiao og nå er hun en av favorittene mine

DW4 Empires datt ned i postkassa mi i dag! :D

Gleder meg til å prøve det skikkelig. Har så vidt vært ende inne å sett hva det er, og jeg må si det var litt forvirrende. Men vi får nå se. Jeg skal opplyse dere om hvordan det er seinere i kveld.

Edit: Er det forresten noen som vet noe om denne?

DW til PS3?

Vel. Har spilt spillet noen timer nå. Jeg må si det er rimelig vanskelig å legge det fra seg. Empire systemet er sånn ca. slik jeg hadde håpa på og forventa meg. Med rom for forbedringer. Dette er absolutt et skritt i riktig retning, og noe som blåste nytt liv i en serie vi alle må være enige i har har vært mye det samme siden 2'ern. Ikke missforstå. 5'ern er konge.

Kjøp og prøv selv!

3 nye dynasty warriors spill!!!!!!!!!!!!!!!

Dynasty warriors 5 xtreme legends ps2

Dynasty Warriors Tech Demo ps3

Dynasty Warriors 5 Special Xbox360

To nederste ble annonsert på Tokyo Gameshow 2005

Videoer kan finnes på gamespot!