E3 2007 - SONY

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#21
REDESIGN =D åh vent .................åh steike VO nice plugg av andre SONY divisjoner der gitt :D
 
#23
Det var jo ganske fancy. Man kan altså spille spillene sine på TVen uten å kjøpe X antall gadgets for å få det til å funke (Les:gameboy).
 

Kilik

Lokal moderator
#24
To hundrelapper? Var ikke mye...

Vel, var ikke store forskjellen på redesignet. Å kunne koble til TV er dog en grei feature.

Star Wars: Battlefield: Renegade Squadron (for et navn) blir eksklusivt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#26
JEWBACCA APPROVES -_-






noen som vet hvor lenge pressekonferansen varer?
 

Kilik

Lokal moderator
#27
PSP Lite med Daxter, 1GB Memory Stick og The Family Guy Frickin' Sweet UMD til $199.99, rundt 1100 kroner. Finfin pris. Tar man med verdien på all ekstrautstyret er PSP nå faktisk langt billigere enn DS.

Echocrome var faktisk litt interessant.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#28
x-box 360 ICEBURN :v:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#30
oj fyfaen så kongen det puzzlespillet så ut :elsk: HOW COOL IS THAT

LAAAAAAAAAAG på den wipeout videoen der gitt
 

Kilik

Lokal moderator
#31
Home ser bedre ut for hver gang. Litt stive animasjoner fortsatt.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#32
Phill Harrison representin' norge :D
 
#33
Echo Chrome var fryktelig stilig, men er redd man blir fort lei... Mulig jeg nesten må skaffe PSP nå uansett, for jeg kommer ikke til å ha TV (med det første i allefall) på hybelen. Og jeg må si at Home er fryktelig, fryktelig uinteressant for meg i allefall.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#34
generic sci-fi FPS ahoy :pirat:
 

Kilik

Lokal moderator
#35
UT3 og Haze eksklusiv til PS3 i år. Ikke verst. Begge spillene er ute i november. Spørs hvordan de står seg til Halo 3.

Bowie og Hives på Rock Band. Dette må nok anskaffes...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#36
Nearly 100 games in the works and more to come. "Epic's Unreal Tournament 3 is confirmed as a PS3 exclusive this year." <-- Dette kan da se greit ut, spessielt UT3 for ps3 dette året.

"NFL 08 - some sort of rugby inspired title presumably." Må si det mennesket som skriver/blogger for Eurogamer er litt lite innkompetant når det gjelder ting. Alle eller de aller fleste vet da at NFL står for Amerikansk fotball og ikke no rugby greier.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#37
HIDEO KOJIMA -_- MGS trailer
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Halky: Det var en spøk.

Ser ut til at MGS4 forblir eksklusivt. Foreløpig i alle fall.